Stand van Zaken Deel 30

Status
Not open for further replies.
Zijn er nu eigenlijk nog steeds po1 selecties bezig? Zie wel dat de vacature voor vlieger en gevechts-/verkeersleider nog wel open staan op de site. Ik zou denken dat ze de po1's pas weer eind augustus laten beginnen, dan zijn er natuurlijk een hoop vliegers aan de opleiding begonnen en is er dus weer ruimte voor nieuwe.
 
Weet niet hoe jij aan 7 juni komt:p:. Vertel wat voor belangrijke dag is dat voor jou?:p:

N.B.: V.w.b. de eindselectie zal in week 23 (v.a. 7 juni 2010) meer duidelijk zijn, waarna u zo spoedig mogelijk bericht krijgt of u (onder eventuele nog openstaande voorwaarde) een aanstelling krijgt.

Dit is uit een andere brief die ik kreeg en als ik me niet vergis is de eindselectie waar ze het over hebben de SOL.
 
N.B.: V.w.b. de eindselectie zal in week 23 (v.a. 7 juni 2010) meer duidelijk zijn, waarna u zo spoedig mogelijk bericht krijgt of u (onder eventuele nog openstaande voorwaarde) een aanstelling krijgt.

Dit is uit een andere brief die ik kreeg en als ik me niet vergis is de eindselectie waar ze het over hebben de SOL.

ohh die heb ik niet gehad:O:(
 
Kan te maken hebben met het feit dat ik MWO doe, ik moest ook een belastingformulier invullen en gegevens voor uitbetaling van salaris:)

Klopt, die eindselectie duidt op de AAC volgens mij!;) (Of heb je die al gehad?)
 
aangezien ik ook MWO doe en we beide bij de Klu gaan is de kans best wel erg groot ja :)
 
Last edited:
Deze heb ik al gehad, dus wellicht ga ik in de toekomst Shooter vaker zien:p

Ik heb vorige week ook het belastingformulier gehad + de contactgegevens voor noodgevallen van paps en mams :grijns:
Ik doe ook MWO, ook de AAC al gehad.
 
Wat de mwo'ers is verteld is dat zij waarschijnlijk voorrang krijgen op de mensen die de KOO doen zodat ze nog in augustus kunnen gaan beginnen aan de KMA.
 
Wat de mwo'ers is verteld is dat zij waarschijnlijk voorrang krijgen op de mensen die de KOO doen zodat ze nog in augustus kunnen gaan beginnen aan de KMA.

't is alleen jammer dat je aan een 'waarschijnlijk' niets hebt...
Bovendien wacht ik, samen met nog een aantal anderen, al een jaar voordat we eindelijk kunnen/mogen beginnen aan onze opleiding. Zou niet prettig zijn als wij dan nog 's 3 maanden extra moeten wachten zodat een mwo'er wel aan z'n opleiding kan beginnen...
Maarja, ik ben ik, en wie ben ik...


P.s. Shooter: het is 'beide', niet 'bijde'
 
carelines,

Wat ik heb gehoord en dat ja dat is ook weer zon mooie "waarschijnlijkheid" is dat de mensen die het meest geschikt zijn gewoon als 1e de SOL gaan vliegen.
Er zijn lang niet zo veel MWO'ers als kort modellers dus ik zou me geen zorgen maken als ik jou was dat je daarop moet wachten. Daarbij zullen ze naast de beschikbare lang model plekken ook de kort model plekken moeten vullen voor Augustus.
 
Venir,
Volgens mij heb ik het verkeerd begrepen (hoe help je roddels de wereld in :) )
Het is dus voorrang op SOL en niet op een plek in de klas van augustus...
 
PO1,PO2 en de GVSS gehad. 21 juni de VFS. Zou eerst mijn medische keuring gaan doen maar die moet ik nu opeens op het eind pas doen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top