Stand van Zaken Deel 30

Status
Not open for further replies.

Zero_Mass

New member
Indien er iets niet klopt, of dat je ook graag vermeld wilt worden in de SvZ, geef het dan a.u.b. even aan.

Zie voor eerdere delen van de Stand van zaken:

Huidige SvZ

KLu: Klaar met de opleiding en werkzaam bij de KLu:

MLD: Klaar met de opleiding en werkzaam bij de MLD:

KLu: Goedgekeurd en reeds in opleiding:


MLD: Goedgekeurd en reeds in opleiding:
EMVO in 2007 (Nieuws hierover?)
EMVO april 2009:
EMVO oktober 2009:

EMVO augustus 2009:
EMVO februari 2010
EMVO mei 2010
KMA 15 augustus 2007: (Wie weet wat over deze mensen?)
KMA 11 augustus 2008:
KMA 3 november 2008:

KMA 2 februari 2009:
KMA 20 april 2009:
KMA 19 augustus 2009:

KMA 9 november 2009:


KMA 8 februari 2010:


KMA 18 augustus 2010:



Bezig met selectie voor vlieger:

PO1

GVSS

PO2

VMO1 & FAM

VMO2


VFS

SOL (PVS)

Selectie voltooid

KLu, Officier Luchtverkeersleider, bezig met selectie :

Eindgesprek of AAC


KLu, Officier Air Surveillance, bezig met selectie :
 
Last edited:
KLu brief: Informatie voortgang selectie

KLu brief: Informatie voortgang selectie

Volgens mij heeft iedereen die bezig was met de VFS een nieuwe brief gekregen van de KLu. Met de bijlage kon je aangeven of je met de selectie door wou gaan of niet. De reden voor deze vraag is het lang wachten op de PVS.

Mijn vraag is aan deze mensen: moesten jullie hier nou echt over nadenken? Zo ja, waarom eigenlijk? Zo nee, dan Duhh...

Greetz,

Zero

P.S. De PVS wordt minimaal 3 maanden uitgesteld. Verder worden februari en april klas geschrapt dit jaar. De kans om dit jaar in opleiding te gaan is daardoor een stuk kleiner.
 
Last edited:
Top Zero :D De augustus klas wordt niet geschrapt toch?

Ik heb ingevuld dat ik gewoon verder wil! :p:
 
Tuurlijk doorgaan! Augustus gaat gewoon door dacht ik.. Alleen februari en April zijn geschrapt toch?
 
jeuj, vandaag een mail van de Klu gekregen dat ik vrijdag 12 maart mn AAC heb. Wel netjes gepland want ik ga 10 maart naar de infodag van de KMA :p kan er dus onderhand blijven slapen. Dus nu even een mooi overhemd kopen (blauw uiteraard :grijns:) en even goed voorbereiden de komende weken.
 
Inderdaad jongens, volgens de officiële berichtgeving gaat Augustus vooralsnog gewoon door;). Ik heb het rechtgezet.;)

Ivm die brief: Je zou toch gek zijn om nu te stoppen als je al zo dichtbij bent...
 
Hallo jongens, ik heb weinig hoop eerlijk gezegd dat de augustus klas doorgaat, ik zit te twijfelen om te stoppen hierdoor, wat is nou eigenlijk precies de reden dat de pvs niet door kan gaan, ik geloof niet dat de reden is dat ze bezig zijn met een rechtzaak etc..
 
Hallo jongens, ik heb weinig hoop eerlijk gezegd dat de augustus klas doorgaat, ik zit te twijfelen om te stoppen hierdoor, wat is nou eigenlijk precies de reden dat de pvs niet door kan gaan, ik geloof niet dat de reden is dat ze bezig zijn met een rechtzaak etc..

Waar rook is, is vuur laten we maar zeggen. Er spelen wel wat dingen, wat ik heb gehoord van redelijk betrouwbare bron.

Daarbij, als je dit een reden vindt om te stoppen, dan hoor je ECHT NIET in de KLu thuis!
 
Ik weet niet hoe jij erover denkt, maar als ik de kans krijg zo'n opleiding in te gaan wil ik daar best wel 3 maanden voor wachten met praktijkvluchten en dan een jaar wachten voor de opleiding.. Maar inderdaad zoals Boer zegt;)
 
Hoelang ik moet wachten om de opleiding in te mogen zal mij een zorg zijn (als je dat mag),
de tijd die je moet wachten voordat je een uitslag krijgt daarentegen wel....
 
Ik heb vandaag ook de brief gekregen,
wel jammer toch stiekem gehoopt een deze weken de pvs te vliegen maar het was aan de andere kant ook wel te verwachten;)
Ik heb natuurlijk wel voor doorgaan gekozen.
Het kan mij inderdaad ook vrij weinig schelen wanneer ik mag beginnen, ALS ik maar mag beginnen.;)

Grtz
 
Last edited:
Waarom zou de tijd dat je moet wachten om te beginnen met je opleiding een probleem zijn? Tenzij je doel is om binnen dit schooljaar een opleiding te vinden voor één van de mooiste beroepen op de wereld! :p:

@ Serdar_58
Ik kan me niet voorstellen dat als je zover bent, erover denkt te gaan stoppen! Daarbij heb jij er toch geen last van als de reden nu een rechtzaak is, of bijvoorbeeld een kapot vliegtuig! Maar ja, het is natuurlijk je eigen keuze/kijk op de situatie!
 
De reden is zeer zeker niet een rechtzaak of een kapotte vliegtuig etc, de reden zit hem in mijn leeftijd van 26. We moeten natuurlijk ook richting de toekomst denken en een gezin herinegen, maargoed ik heb nog niet gekozen dus wie weet zit ik nog steeds in de race..groetjes en suc6 iedereen
 
Gefeliciteerd!:D
Moet wel zeggen dat gezien de huidige omstandigheden ik het vreemd vindt dat mensen nog steeds kunnen beginnen aan de selectie..
 
Gefeliciteerd!:D
Moet wel zeggen dat gezien de huidige omstandigheden ik het vreemd vindt dat mensen nog steeds kunnen beginnen aan de selectie..

Vreemd? Ik zou het vreemder vinden als hun '(reclame) pareltje' weg zou vallen hetgeen weer zorgt voor negatieve publiciteit. Ook zou dan een groot deel van het selectieapparaat op slot gaan iets dat natuurlijk voorkomen wordt. KLu is wijzer dan je denkt. ;)

:biertje:
 
De reden is zeer zeker niet een rechtzaak of een kapotte vliegtuig etc, de reden zit hem in mijn leeftijd van 26. We moeten natuurlijk ook richting de toekomst denken en een gezin herinegen, maargoed ik heb nog niet gekozen dus wie weet zit ik nog steeds in de race..groetjes en suc6 iedereen

Mijn advies aan jouw, meteen ermee stoppen. Als je nu al aan je gezin moet denken dan is de Klu echt niks voor je. Hoe ga je dat doen als je 1,5 jaar in Amerika zit. Of hoe ga je het doen op het squadron als je meer dan 1 keer per jaar op uitzending bent en 5-6 maanden per jaar van huis?
 
Hallo jongens, ik heb weinig hoop eerlijk gezegd dat de augustus klas doorgaat, ik zit te twijfelen om te stoppen hierdoor, wat is nou eigenlijk precies de reden dat de pvs niet door kan gaan, ik geloof niet dat de reden is dat ze bezig zijn met een rechtzaak etc..

Mij is verzekerd dat augustus wel doorgaat. Zou ook raar zijn als de "hoofdlichting" van de KMA niet doorgaat.

Dat de PVS op dit moment stil ligt staat volgens mij los van het feit dat de februari en april lichtingen geschrapt zijn. Dat heeft te maken met een organisatorisch probleem in het opleidingstraject.
 
Updatje:

Wilcoow heeft de opleiding verlaten, hij kan van de lijst geschrapt worden.

Hoe of waarom ga ik hier niet op in, ivm privacy.

Verder gaat Mob door naar de EMVO, wanneer onbekend.

Ik zit inmiddels in het MWO traject op de KMA.

Gr,

Red
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top