Stand van Zaken Deel 30

Status
Not open for further replies.
hier trouwens nog mensen die 10 maart naar de infodag van de kma gaan?

heb zelf 12 maar AAC, vanmorgen brief gekregen met de officiele bevestiging en routebeschrijving enzo.
Dat gesprek vind trouwens in een best wel nice kamer plaats

154Puffiuszaal_van_Huis_van_Brecht%2C_Kasteel_van_Breda.JPG


dat word dus nog ff mn mooi schoenen poetsen en mn pak weer uit de kast halen. Uiteraard een mooi lichtblauw overhemd eronder :D

groete
 
@ Zero Mass

Ja ik ga voor lang model.
Toen ik de sollicitatieformulieren opstuurde had ik lang model aangekruist maar dat was niet zo doorgekomen. Paar weken geleden alsnog gebeld en aangegeven dat ik lang model wil doen, misschien dat jij daardoor ook gebeld bent om te controleren of alles wel klopte.

Dat is inderdaad een chique kamer Shooter, zal ook alvast begint mn schoenen weer te poetsen.
 
idd..
Iemand misschien al wat meer gehoord over de vergadering die begin maart zou plaats vinden? Ben wel benieuwd:grijns:.

- Rl
 
Ik heb vandaag met Amsterdam gesproken, ik kreeg te horen dat mensen die moeten vliegen een brief krijgen ergens in april met het bericht dat de vluchten in juni gaan beginnen. Verder wou/kon hij geen uitspraak doen over wie wel en niet mag vliegen of wie als eerste mag vliegen. Dus april brief en juni vliegen. Voor de rest hellemaal geen andere nieuws.

Hopelijk krijgt iedereen de kans die hij/zij verdient!

groeten
 
Last edited:
Thanks voor de update! Poe.. juni is nog ver weg! Weet iemand hoe het nu met de augustus en november lichting zit? Qua bezetting en/of het doorgaat?
 
Jep, dat weet ik wel!

In Augustus mogen er 12 vliegers opkomen. De Novemberklas is geschrapt.

Dit jaar dus maar 12 vliegers in totaal, aangezien de vliegers van Februari en april ook niet opgekomen zijn.

Dit is mij verteld door iemand van voorlichting en ik heb persoonlijk gecheckt dat er geen vliegers in de Februari-lichting zitten.

Mvg,

Thanks voor de update! Poe.. juni is nog ver weg! Weet iemand hoe het nu met de augustus en november lichting zit? Qua bezetting en/of het doorgaat?
 
Last edited:
Oke, maar ik begrip dat een deel van augustus al gevuld is? Namelijk door mensen die eigenlijk in februari zouden starten..
 
Ik heb vandaag met Meneer de Nie gesproken, ik kreeg te horen dat mensen die moeten vliegen een brief krijgen ergens in april met het bericht dat de vluchten in juni gaan beginnen. Verder wou/kon hij geen uitspraak doen over wie wel en niet mag vliegen of wie als eerste mag vliegen. Dus april brief en juni vliegen. Voor de rest hellemaal geen andere nieuws.

Hopelijk krijgt iedereen de kans die hij/zij verdient!

groeten

Jij begint toch ook augustus? Waar heb je je ATPL gehaald als ik vragen mag?
Je moet trouwens Zero_Mass even aansporen dat ie je op de lijst moet zetten op de eerste pagina van dit topic.
 
Ik sta niet voor augustus ingeschreven nee. Na mijn vmo2 vertelde CML tegen mij dat ik klaar was met alle testen en dat zij met de achtergrond check zouden beginnen. En in februari kreeg ik te horen dat ik SOL nog moet vliegen, en dat mijn achtergrond check nog loopt. Een beetje raar verlopen maarja zo is het nu.

Ik heb mijn opleiding bij de Sabena Flight Academy gevolgt, die nu CAE Brussels heet. gister heb ik nog mijn MULTI ENG vernieuwd, en dit weekend mijn Intrument Rating. Alles vervalt, het is al een jaar geleden dat ik klaar ben met de opleiding!

Augustus klas is dus 100% zeker vol?
 
Nieuws Update: SOL

Nieuws Update: SOL

Ik heb vandaag met Amsterdam gesproken, ik kreeg te horen dat mensen die moeten vliegen een brief krijgen ergens in april met het bericht dat de vluchten in juni gaan beginnen. Verder wou/kon hij geen uitspraak doen over wie wel en niet mag vliegen of wie als eerste mag vliegen. Dus april brief en juni vliegen. Voor de rest hellemaal geen andere nieuws.

Hopelijk krijgt iedereen de kans die hij/zij verdient!

groeten

En ik heb vandaag met CML gesproken. De uitbestedingsopdracht (SOL) staat op dit moment voor de etalage. Dit betekent dus dat bedrijven offertes mogen doen wat betreft het vliegen. Dit blijft een maand open staan. Daarna gaan ze natuurlijk weer de goedkoopste kiezen (overheid hè). Het bedrijf moet daarna natuurlijk nog opstarten. CML verwacht dat ze met SOL kunnen beginnen eind mei / begin juni.

Volgens het CML is het nog steeds de bedoeling dat iedereen die PO-1 voor 7 december heeft gehad alsnog de kans krijgt om te gaan vliegen en dus te laten zien wat ze waard zijn. Voor de mensen na 7 december zie eerdere berichtgeving in dit topic.

Ook CML kon mij vertellen dat er nog enkele aanstellingsopdrachten open stonden mbt tot augustus. Volgens mij zijn er dus nog plekken vrij, maar pin je hier niet op vast. Bel anders het CML.

Zero
 
Last edited:
Mede-airworkers, is het wel zo verstandig om hier op dit forum namen te noemen, zeker personen werkzaam bij defensie. Sinds wanneer volstaat Personeelsvoorziening, CML (planbureau) en CMH (enzovoort) niet meer? Kan me goed voorstellen dat bovengenoemde namen 'not amused' zijn dat hun naam zo op het interwebs komt te staan.
 
Last edited:
Ik heb vandaag met Meneer ... gesproken, ik kreeg te horen dat mensen die moeten vliegen een brief krijgen ergens in april met het bericht dat de vluchten in juni gaan beginnen. Verder wou/kon hij geen uitspraak doen over wie wel en niet mag vliegen of wie als eerste mag vliegen. Dus april brief en juni vliegen. Voor de rest hellemaal geen andere nieuws.

Hopelijk krijgt iedereen de kans die hij/zij verdient!

groeten

International, schrap alsjeblieft zijn naam even... deze meneer vind het toch minder prettig om googlebaar genoemd te worden...

mvg,
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top