Stand van Zaken Deel 30

Status
Not open for further replies.
12 (potentiele) vliegers in 1 jaar...? Dat is niet veel. Is daar een speciale reden voor...? Het zou in ieder geval betekenen dat er voor zover bij mij bekend nog 7 plekken vrij zijn... En voor zover mijn kennis gaat zijn die 7 plekken al sinds september 2009 vrij... Wellicht ook mede de oorzaak dat een aantal klassen zijn komen te vervallen...

Veel onduidelijkheid dus voor de selectiekandidaten begrijp ik, best vervelend lijkt mij..
 
Iedereen bedankt voor de (harde) waarheid! Er is van mijn kant wat meer duidelijkheid nu, het is niet leuk maar is niet anders ;) Gewoon kwestie van wachten dit..
 
Net terug van de AAC. Ben geschikt bevonden :D. Nu wachten tot de definitieve uitslag in mei. Geen idee hoe je dit in de SVZ vermeld, kijk maar.

Verder over de inhoud van het gesprek: classified. Dus daar kan ik jullie jammer genoeg weinig verder mee helpen.

Redskull trouwens nog bedankt voor afgelopen woensdag :)
 
Dankje :D Lijkt alweer zo lang geleden dat po2

Nu dus weer 2 maandjes in spanning wachten. Ach, ben dat zo onderhand al wel gewend :p
 
12 (potentiele) vliegers in 1 jaar...? Dat is niet veel. Is daar een speciale reden voor...? Het zou in ieder geval betekenen dat er voor zover bij mij bekend nog 7 plekken vrij zijn... En voor zover mijn kennis gaat zijn die 7 plekken al sinds september 2009 vrij... Wellicht ook mede de oorzaak dat een aantal klassen zijn komen te vervallen...

Veel onduidelijkheid dus voor de selectiekandidaten begrijp ik, best vervelend lijkt mij..

Reden blijkt: iets met een overschot aan vliegers..
Ach ja, waarom ook niet! - In 4 jaar tijd van nijpend tekort naar regelrecht overschot..:biertje:

Zijn er nog mooie rovers die in augustus naar mijn favoriete opleidings-instituut komen? Want daarmee mag ik dan waarschijnlijk naar de EMVO..

JK

PS: De tijd van natte winden in de VLO-community op de KMA moet nu echt voorbij zijn..! :yeehaa: -Ongenuanceerd en banaal..
 
Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen week mijn sollicitatie op de post gedaan, maar word toch wel een beetje ongerust van al deze berichten. Hoop niet dat ik een enorm slechte timing heb gehad met het solliciteren naar de functie van vlieger.

Hoe denken jullie hier over?

En is er al wat meer bekend over de klas die in November start? Want ik heb al begrepen dat de Augustus-klas vol zit, als November dan geschrapt wordt zit je al weer in Februari 2011. Niet dat dat heel erg is, maar ben er wel benieuwd naar.

Gr Luc
 
Inderdaad, er zit nog een grote stapel boven je. Verbaast me wel dat ze ondanks die gigantische stapel nogsteeds mensen keuren voor vlieger. Weet iemand trouwens meer over november? De een zegt dat hij doorgaat, de ander niet.. Augustus is vol heb ik begrepen?
 
Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen week mijn sollicitatie op de post gedaan, maar word toch wel een beetje ongerust van al deze berichten. Hoop niet dat ik een enorm slechte timing heb gehad met het solliciteren naar de functie van vlieger.

Hoe denken jullie hier over?

En is er al wat meer bekend over de klas die in November start? Want ik heb al begrepen dat de Augustus-klas vol zit, als November dan geschrapt wordt zit je al weer in Februari 2011. Niet dat dat heel erg is, maar ben er wel benieuwd naar.

Gr Luc

Dude.. Doe de keuring maar op je gemakje, en houdt rekening met een plan B als carriere! - voor als je niet direct wordt aangenomen.
 
Ga er maar van uit dat het op z'n vroegst aug 2011 wordt.

En waarom? Heb jij informatie over de opkomsten dit najaar en volgend jaar of doel je alleen de opstopping in het selectieproces van nu?

:biertje:
 
Last edited:
hey,
Ik heb op 12 maart mn AAC gehad voor officier vuurgeleide wapens! Ben ook geschikt bevonden, nu afwachten op de uitslag.
 
o, nog ff update namens Douglas2; hij begint pas in augustus aan de EMVO, is uitgesteld voor de augustus 2009 KMA klas.
 
@ CRN: ha leuk hadden wij op dezelfde dag AAC. Jij nog van meer mensen gehoord die die dag aac hadden en geschikt zij bevonden? De jongen voor me kwam voor off. grondverdediging geloof ik en die was ook geschikt. Ik was de laatste.
 
En waarom? Heb jij informatie over de opkomsten dit najaar en volgend jaar of doel je alleen de opstopping in het selectieproces van nu?

:biertje:

Ik doel op het enorm kleine aantal van opleidingsplaatsen in 2010 en de verwachting die ik heb voor 2011 in combinatie met de hoeveelheid mensen die al goedgekeurd zijn en wachten op een definitieve uitslag (waaronder ik bijv.), de mensen die nu op de wachtlijst voor de PVS staan en alle mensen die daar nog bij komen.

Daarbij gaat aanname wel redelijk op moment van goedkeuring. Dus als je nu pas begint aan de selectie ... tja, de kans was al nihil dat je er doorheen komt, tegenwoordig is dat een stukje slechter. Ga dus voor je (jullie) alternatieve plan.
 
Met het CML gebeld; 26 maart wordt de keuze gemaakt voor de PVS (uhum, bedoel 'SOL'), ben erg benieuwd wat en waar het wordt!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top