Stand van Zaken Deel 30

Status
Not open for further replies.
@ Shooter: Dan was ik voor die jongen aan! (13.00u) Leuk om te horen dat hij geschikt is bevonden! Een jongen voor mij kwam voor logistiek en ze vonden hem een 'twijfelgeval'. De jongen daarvoor (geen idee waar die voor kwam) was afgekeurd. Nu alleen nog maar wachten en op het beste hopen! Jij gaat dan ook voor de augustus lichting neem ik aan?
 
De inschrijving sluit op 25 Maart. Onmogelijk dat ze de volgende dag al een keuze maken.

Ah dan was ik in de war!;) Klopt inderdaad wat jij zegt, maar ik meende dat ze gelijk een besluit zouden nemen. Maar dat duurt natuurlijk nog even. Ze moeten natuurlijk ook nog theorieboeken maken, een draaiboek opstellen en een locatie kiezen. Daardoor zullen ze naar alle waarschijnlijkheid beginnen in mei/juni. Bron: Kampweg 3
 
@ CRN: hebben we het toch goed gedaan, als er éen n twijfel was en éen afgevallen. En ja ik wil natuurlijk voor de augustus klas. Heb vorig jaar mn vwo gehaald en ben vanaf de zomer mijn tijd aan het vullen met werken (rechtbank, das ff heel wat anders maar t verdient wel lekker :D) en hoop dus in augustus te kunnen beginnen.
 
@ CRN: hebben we het toch goed gedaan, als er éen n twijfel was en éen afgevallen. En ja ik wil natuurlijk voor de augustus klas. Heb vorig jaar mn vwo gehaald en ben vanaf de zomer mijn tijd aan het vullen met werken (rechtbank, das ff heel wat anders maar t verdient wel lekker :D) en hoop dus in augustus te kunnen beginnen.

Wat kan je als pas geslaagde VWOer als werk voor de rechtbank doen?
 
administratief idd. Dagvaardingen invoeren. Toevallig via via aangekomen en bleek heel best te zijn voor een jaartje.
 
@ CRN: hebben we het toch goed gedaan, als er éen n twijfel was en éen afgevallen. En ja ik wil natuurlijk voor de augustus klas. Heb vorig jaar mn vwo gehaald en ben vanaf de zomer mijn tijd aan het vullen met werken (rechtbank, das ff heel wat anders maar t verdient wel lekker :D) en hoop dus in augustus te kunnen beginnen.

Volgens mij zitten heel veel mensen in hetzelfde schuitje als ons.. Ik ben vorig jaar ook geslaagd voor mijn VWO en nu ook de tijd wat aan het vullen met werken ;) Zou daarom wel heel fijn zijn om in augustus te beginnen..
Anders ga ik denk ik gewoon weer naar school en kap ik het af als ik toch toegelaten wordt;)
Gefeliciteerd iig :)

Rl
 
@Shooter: Ik denk dat we het sowieso goed gedaan hebben als we geschikt zijn bevonden! Alleen jammer dat het zo duimendraaien is tot eind mei. Hadden ze bij jou ook iets van cijfers opgeschreven? Rechtbank klikt tof! Beter dan het studeren+werken wat ik op dit moment doe. (Heb mijn vwo ook vorig jaar afgerond) Welke MWO wil je doen? Ik ga voor MS&T.
 
Ik zag geloof ik in mn ooghoeken wel een soort van lijstje liggen met cijfers. Over mn werk: t is absoluut niet mn favo werk: de hele dag achter de pc zitten tikken. Maar het is gezellig, t verdient goed en t staat wel relaxt op je cv. Aangezien ik een E&M profiel heb gehad kan ik alleen nog voor BW en KW. Dan zou ik zeker voor KW willen gaan. Op de kma wel wat inhoudelijke dingen over beide studies gehoord en KW sprak me toch veel meer aan (internationale betrekkingen, geschiedenis etc.)
 
Ik meende ook al een lijst met cijfers te zien. Mogelijk dat ze dit gebruiken omdat ze drie maanden lang die AAC gesprekken moeten voeren.
KW wilde ik eerst ook doen. Hierom besloot ik dit jaar om filosofie te studeren, omdat dit gek genoeg de meeste raakvlakken heeft met KW. Maargoed, uiteindelijk toch afgehaakt omdat ik echt een betahoofd heb en technische dingen mij beter ligt. (Heb dan ook N&T en N&G gedaan.) Overigens zuig ik dan ook in filosoferen. :p gheghe.
Enig idee van meer mensen die AAC nog moeten doen en in augustus wille beginnen?
 
Ik meende ook al een lijst met cijfers te zien. Mogelijk dat ze dit gebruiken omdat ze drie maanden lang die AAC gesprekken moeten voeren.
KW wilde ik eerst ook doen. Hierom besloot ik dit jaar om filosofie te studeren, omdat dit gek genoeg de meeste raakvlakken heeft met KW. Maargoed, uiteindelijk toch afgehaakt omdat ik echt een betahoofd heb en technische dingen mij beter ligt. (Heb dan ook N&T en N&G gedaan.) Overigens zuig ik dan ook in filosoferen. :p gheghe.
Enig idee van meer mensen die AAC nog moeten doen en in augustus wille beginnen?

Ik heb 2 weken geleden gesolliciteerd op Officier Luchtverkeersleider (MWO). Inmiddels online een vragenlijst ingevuld, ben benieuwd. Hoop uiteraard dat ik ook aan een AAC ga toekomen, en met succes afrondt, om dan hopelijk in augustus te beginnen!
Kan iemand mij iets vertellen over hoelang je moet wachten tot de volgende 'ronde' na zo'n online vragenlijst? (mede ook omdat ik hem al flink begon te knijpen toen ik zag dat er sinds 2 dagen een hoop vacatures, waaronder LVL(MWO), LGL(MWO) en OGRV(MWO) zijn verdwenen! - en laat dat nu net de 3 functies zijn waar ik het wel in zie zitten :wegkwijt:)
 
stel dat je idd je hele keuring voor lvl zou halen en tot de aac zou komen zal dit niet meer komende augustus voor je worden denk ik, of ze moeten je op het cml laten logeren ;). Ik ben zelf eind augustus begonnen met de selectie procedure, po1 dus. Half oktober had ik mijn laatste keuring, de FAM (sporttest). In anderhalve maand tijd dus 3 of 4 keer naar soesterberg geweest, en dat is geloof ik al vrij snel. Heb dus ook bijna een half jaar op mn AAC moeten wachten.
 
Ze halen de vacatures eraf zodra ze denken dat ze genoeg sollicitanten hebben om de vacatures te vervullen. Ik zou gewoon even bellen, want waarschijnlijk heb jij gewoon binnen de 'deadline' gereageerd. Bij mij was dit namelijk ook zo en het had geen gevolgen voor mijn sollicitatie. Ik sluit me wel aan bij Shooter dat de kans klein is dat je augustus gaat halen. Wil je lang of kort model doen? Bij kort model is november wel haalbaar gok ik.
 
Ze halen de vacatures eraf zodra ze denken dat ze genoeg sollicitanten hebben om de vacatures te vervullen. Ik zou gewoon even bellen, want waarschijnlijk heb jij gewoon binnen de 'deadline' gereageerd. Bij mij was dit namelijk ook zo en het had geen gevolgen voor mijn sollicitatie. Ik sluit me wel aan bij Shooter dat de kans klein is dat je augustus gaat halen. Wil je lang of kort model doen? Bij kort model is november wel haalbaar gok ik.

Kleine toevoeging:

in November komt er geen vliegerlichting op. In augustus komen er 12 vliegers op, en dan pas weer in Februari.

Mvg,
 
Enig idee van meer mensen die AAC nog moeten doen en in augustus wille beginnen?

Ik heb 2 April mijn AAC.
Weet iemand overigens of die 12 vliegers die in Augustus opkomen inclusief of exclusief lang modellers zijn?
 
stel dat je idd je hele keuring voor lvl zou halen en tot de aac zou komen zal dit niet meer komende augustus voor je worden denk ik, of ze moeten je op het cml laten logeren ;). Ik ben zelf eind augustus begonnen met de selectie procedure, po1 dus. Half oktober had ik mijn laatste keuring, de FAM (sporttest). In anderhalve maand tijd dus 3 of 4 keer naar soesterberg geweest, en dat is geloof ik al vrij snel. Heb dus ook bijna een half jaar op mn AAC moeten wachten.

Hmm, ja de beroepenvoorlichter bij de voorlichtingsdag vertelde me dat als je voor die vacature van 18 augustus (diegene die nu dus van de site afzijn), er nog snel bij was, dat je dan nog wel kans maakte om daar tussen te komen. Maarja dat is natuurlijk nog maar afwachten! Belangrijkste is natuurlijk DAT ik er überhaupt doorheen kom, of ik dan in augustus of november start dat is dan natuurlijk min of meer om het even :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top