Grading Transavia

2000 uur en toch moest je de sim in? Ik dacht dat als je het afgelopen jaar nog actief gevlogen had/ je had ervaring dat dat dan werd overgeslagen?

Veel succes voor de mensen die naar de AHFC gaan. We wachten geduldig af op jullie bevindingen.

En het lijkt erop dat de grading een vast onderdeel aan het worden is.
 
Even voor de duidelijkheid, ik ben (nog niet) in de sim geweest, en heb ook niet gehoord of dit wel/niet gaat gebeuren. Maar ik doe liever een sim dan zo'n dag achter een computer met testjes waar je een flightdirector omgekeerd moet besturen (dus niet het vierkantje op de kruising van de lijnen houden, maar de lijnen op het vierkantje gekruist houden (kost veel hersencapaciteit als je 'gewend' bent om het andersom te doen.)

Later meer over de testen, zal het direct in de database knallen.
 
Nice report Hannibal!
Een paar dingen herken ik nog wel, maar ook duidelijk veel nieuwe testjes tov bijna drie jaar geleden.
Het werkrooster vond ik lastig en de stroomdiagrammen ook. De eerste paar diagrammen waren goed te doen, maar de laatste kreeg ik echt niet af weet ik nog.
Dat gesprek met die acteur was licht komisch, zeker als hij een poging doet te gaan huilen. Nou ja, duidelijk geen Oscar® kandidaat. Gewoon voet bij stuk houden en m eruit flikkeren, daar gaat het om in die opdracht. Wel blijven onderbouwen waarom en biedt m eventueel hulp aan bij het zoeken naar een andere baan.

Doordat steeds meer testen met de computer worden gedaan verkleinen ze in elk geval de kans dat kandidaten de exacte testen al van tevoren gezien hebben. Dat is positief. Anders krijg je dat DLR gedoe, dan ligt de lat zo hoog dat je volslagen kansloos bent als je de testen niet van tevoren hebt gezien.
 
Zojuist de uitslag gekregen, en die was, helaas voor mij, beneden gemiddeld.

Gelukkig is het Transavia die het laatste woord heeft, en ik hoop dat ik ze kan overtuigen van de onjuistheid van de conclusie.

Succes volgende week!

grtz,
H
 
Bedankt Hannibal voor de update. En idd hopen dat het alsnog positief uitpakt.

RR ook succes en als Hannibal nog wat dingen over het hoofd heeft gezien kan jij het mooi aanvullen in de kennisbank.

Gr. Capt. T
 
Ik heb er wel vertrouwen in dat ik ze hiervan kan overtuigen.

Overigens kan het natuurlijk altijd gebeuren dat je op de dag andere testen krijgt. Geen garanties van mijn kant dus ;) .

Zorg vooral dat je goed uitgerust bent, dan kan je weinig gebeuren denk ik. (alhoewel, ik was uitgerust, en zie nu :confused: ....)
 
Psycho gehaald vandaag, boven gemiddeld. Ben een blij mens!

En jij, Smarty2000? Je was al weg toen ik klaar was dus ben benieuwd....!

Gr. RR
 
Dan doen ze er wel lang over! Ik heb gisteren het volledige rapport binnen gekregen en door laten sturen naar Transavia.

Hou ons op de hoogte!

Gr. RR
 
Ik heb het ook in de kennisbank geschreven, maar die stoffige psychologen bij AHFC maken soms een rommeltje van de administratie dus hou ze in de gaten wat betreft het doorsturen van de gegevens naar Transavia!
Bij Trans kan het vervolgens ook wel eens wat langer duren omdat (bijna) alle leden van de aanname commissie akkoord moeten gaan met jouw aanname. En dat kan door vliegen, vrije dagen, nevenfuncties etc ook wel eens wat delay opleveren.

Hoop dat zoveel mogelijk mensen ons mogen komen verstrerken binnenkort, het was een veel te drukke zomer....;)

Sterkte allemaal heren!
 
Back
Top