Airwork Gelijkheids Piramide (AGP)

Iemand solliciteert naar een rechterpositie op de Banscale. Gelukkig voor jou heb je voordeel van je senioriteit en AGP-ranking. :cool:

Misbruik van je bevoegdheden, YEAH baby!

Disclaimer: Schrijver toont enige vorm van jaloezie, en wenst als "groentje"een dergelijke positie in de nabije toekomst
 
Héé,

ik mis een aparte kop voor airworkers die KLM vliegers zijn, die horen helemaal bovenaan te staan. Vooral als ze ook nog zweefvliegen :grijns:

Diane, kun je dat even in orde maken?
 
Nou... sierlijk....

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=HYDdEjloYJ0[/YOUTUBE]
Ach, is altijd nog beter dan mijn landingen met motoren, jij kent ze :)


Maar goed, waar we allemaal langs heen gaan is het feit dat het kennen van George Lazenby niet meespeelt in de bepaling van je plek op de piramide..
 
Maar goed, waar we allemaal langs heen gaan is het feit dat het kennen van George Lazenby niet meespeelt in de bepaling van je plek op de piramide..
Noch het hebben van een roze BMW cooper...
ymca.gif
 
Diana, wie waren ook alweer de founders van het "veelposten" op airwork in the old days?
Kan me ene "Niels" en "flapless" herinneren, weet jij het nog??

Wat een geheugen! Geweldig! Waar zijn ze gebleven... Blackvogel was ook zo eentje. Misschien zijn ze inmiddels onder andere naam geregistreerd?
 
Ahh, Niesjewolters. Nosig, Eikie en Overload op mn zweterige zolderkamertje airwork aan het lezen.

Ik weet ook nog dat je moest inbellen om je Elctronic mail van die week op te halen. Moest je de telefoon hoorn op de modem leggen.
Ik weet ook nog dat een kennis z'n huis dat ie geerfd had verkocht om aandelen Nokia te kopen want die gingen portable telefoons maken en dat zou het helemaal worden. Yeah right, een telefoon die je mee kan nemen, wat heb je daar nou aan. Sukkel.
(sukkel heeft nu een eigen eiland)

Thread drift alert woop woop.
 
Wat mij betreft is er nog een echte boven de pyramide top categorie ... de vliegers die een noodlanding hebben gemaakt na een total engine failure.
Ik laat het aan Diana over waar de caterpillar vliegers(*) horen ...
Heb het zelf nooit meegemaakt (knock wood) ... maar zijn er hier op het forum lui die in deze top-klassen thuishoren?

(*) vliegers die het vliegtuig hebben verlaten en aan een 'zijden' parachutes de landing hebben gemaakt.
 
Onlangs was er ergens een discussie waarin de vraag werd opgeworpen of alle Airworkers wel gelijk zijn. Het antwoord is: natuurlijk is iedereen hier gelijk. Om dat voor eens en altijd duidelijk te maken staat hieronder de Airwork Gelijkheids Piramide afgebeeld. Voor betere leesbaarheid gelieve op de balk te klikken, dan wordt de vergroting zichtbaar.

Geweldig! Met mijn Instrument Rating sta ik natuurlijk wel boven de PPL-er, die na 4 seconden in de wolken een unusual attitude aanneemt :yeehaa:

-Rene
 
Seniority check...







[edit]



<---- mwah, niet slecht...

Diana, hoe zit het met mensen met een ervolle vermelding in Hoe word ik piloot? Als dat geen senioriteit is?

Erik
 
En mensen die een 'Quote of the Month' hebben gehad?

Hmm, eigen pyramide denk ik nu ik erover nadenk, de quotes varieerden van zeer intelligent naar zeer dom, en van zeer humoristisch naar kurkdroog (ook grappig).
 
@flyboy.nl

Dan wil je zeker ook extra credits, omdat je een van de weinige nukubu's bent die de almighty Fokker 60 heeft gevlogen??

No chance! Haha.
 
@Boer

onder andere... Uiteindelijk gaat het me er vooral om dat mijn senioriteit voorbij december 2000 getild wordt! :D

Erik
 
Wat mij betreft is er nog een echte boven de pyramide top categorie ... de vliegers die een noodlanding hebben gemaakt na een total engine failure.

Dingdingding...........................extra credits voor T&G
Total engine failure in een T-tail Arrow (mx related, not pilot induced to receive future Airwork credits)

Dingdingding...........................nog meer credits voor T&G
Heb dus ook nog even aan zweefvliegen gedaan in die Arrow
 
Dingdingding...........................extra credits voor T&G
Total engine failure in een T-tail Arrow (mx related, not pilot induced to receive future Airwork credits)

Wil je hierover vertellen op het forum "Momenten die je niet meer vergeet"?

Dingdingding...........................nog meer credits voor T&G
Heb dus ook nog even aan zweefvliegen gedaan in die Arrow

Correct ... daarom dus boven de zwevers in de pyramide;)
 
Diana,

zet mij maar op de banscale naast cpt-x, want ik heb het ook niet begrepen.
Er kan toch niks stuk in die polyester roeiboten van jullie?
Geen uitgebreide dash-1 dus met electrische, hydraulische, motor, brandstof, pneumatische en allerhande storingen?
Je komt ongetwijfeld met het welbekende "Maar elke landing is voor mij een noodlanding!", maar mijn reaktie daarop is: "Als je er zo veel maakt, mag je er verdorie wel verdomd goed in zijn geworden."
Kom maar, kom maar, kom maar......
Fight's on en check six.


KUMBAYA!
 
Back
Top