Airwork Gelijkheids Piramide (AGP)

Diana

Active member
Onlangs was er ergens een discussie waarin de vraag werd opgeworpen of alle Airworkers wel gelijk zijn. Het antwoord is: natuurlijk is iedereen hier gelijk. Om dat voor eens en altijd duidelijk te maken staat hieronder de Airwork Gelijkheids Piramide afgebeeld. Voor betere leesbaarheid gelieve op de balk te klikken, dan wordt de vergroting zichtbaar.

AGP.jpg


Voor wat betreft de dames Beroepspiloten, zij dienen Angelina Jolie te lezen i.p.v. Brad Pitt. En wat de stewardessen betreft: ik hoop nu niet dat mevr. Kebab boos op me wordt.

Details in de piramide (props/jets, KLM/Ryanair etc.) zijn in deze versie niet afgebeeld.
 
Haha, super Diana! :D
Vraag me wel af wie er als eerste naar rechts gaat op de banscale door te zeggen dat het onderdeel zweefvliegers niet klopt :D ;)
 
dash8pilot,

Dat is iets dat alleen mensen kan overkomen die nog nooit op de Airwork BBQ zijn geweest.

Ik houd me er verre van!!! :cool:

Vind het wel een geweldige scale!!! Vooral de S-factor is erg goed gevonden. Dat maakt dat ook al voldoe je aan alle gestelde eisen, Diana je gewoon van het forum flikkert :D Oftwel een zogenaamd "kapstok" artikel.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Kunnen we dit niet als de Airwork sticker gebruiken?

Is er nog ruimte over aan de linkerkant? Dan kunnen we daar salarisschalen in verwerken. Dan staat Overload tenminste ook een beetje hoog.
 
Overload staat al hoog op de Senioriteitslijst: februari 2001. En ik vind het spijtig om het je te moeten melden, Koning Lucht, maar hij staat dus 8 maanden hoger dan jij.
 
Haha mooie zeg!
Doet me ook een beetje denken aan George Orwell's gelijkheid.
Iedereen is gelijk, maar sommigen meer gelijk dan de ander.

Waar sta je trouwens zelf in deze piramide Diana? :grijns:
 
Even een kleine aanpassing:

Alle respect voor de ouderen maar hoe kan Art zo hoog staan? De beste man is met pensioen, zweeft niet voor zover ik weet en is dus feitelijk geen piloot meer. Dat maakt hem dus een Wannabe! Het is keihard ik weet het maar senioriteit is heilig in de luchtvaart ( bij echte maatschappijen tenminste) en ieder plaatsje dat je kan stijgen is meegenomen :blabla: .

:nicethread:
 
Januari 1999 en zweefvlieger, volgens de piramide ben je dan blijkbaar (half)god en dus onaantastbaar :D

Haha ik wilde het liever van haar zelf horen :kiss:

Geweldige piramide Diana, zou eigenlijk verplichte kost moeten zijn voor iedere nieuwkomer op airwork. :yeehaa:
 
Alle respect voor de ouderen maar hoe kan Art zo hoog staan? De beste man is met pensioen, zweeft niet voor zover ik weet en is dus feitelijk geen piloot meer.

En heeft o.a. om die reden zijn eigen categorie als Onaantastbare. Zie je, de piramide klopt gewoon naadloos.
 
En heeft o.a. om die reden zijn eigen categorie als Onaantastbare. Zie je, de piramide klopt gewoon naadloos.

Aargh!! Dit riekt naar vriendjespolitiek maar ik geef toe dat dat binnen de beste maatschappijen voorkomt.
Ik zal me erbij neerleggen....

Oh ja, speciaal op jou aanraden vandaag op SPL de George Lazenby Bond film gekocht. Lag in de tientjesbak (geen ryanair salaris en moet dus op de kleintjes letten). Levert dat nog brownie points op?
:biertje:
 
Back
Top