Airwork Gelijkheids Piramide (AGP)

Ik weet niet wat meer pijn doet: een openbare flogging van die Fraulein of de koude schouder. Na ruim een week nog geen reactie.:traantjes
 
Ik zit al tijden te piekeren over een gepaste reactie, MG. Wil simpelweg nog niet zo lukken. Zweepje uit de kast halen of er juist over praten in een kringgesprek. Ik weet het niet.
 
Waaom openen we in plaats van een societeit niet gewoon een 'bank van Beer' hoek? Dat is wat laagdrempeliger en wellicht gezelliger.
 
In een herensociëteit wordt toch vooral oude (en dus dure) wijn/whiskey gedronken, bier is voor de workingclass.

Ik denk dat de bank van Beer buiten op de stoep voor de sociëteit staat, en dat half airwork daar bier naast staat te tanken:biertje:...terwijl Art, Overload en Onassis binnen aan de wijn en (peperdure) sigaren zitten en over Opera's converseren.:duh:
 
Das nou grappig, heb net een doosje montecristo's geopend...over sigaren gesproken ;)
 
Ai, zelfs een doosje Joyita's gaat al redelijk boven mijn budget uit.....:eek:
 
Beetje laat, maar fantastische piramide. Briljant!
Paar comments:

@zweuvert:
quote "Zweef'vliegen' is tenslotte toch niets anders dan "gecontroleerd" uit de lucht vallen?! En dat heeft toch totaal niks met vliegen te maken!?" unquote
En dat zegt een zweefvlieger !!!??????

@cpt-x:
Er zijn 'beroeps' zweefvliegers. Niet veel, maar diegene die het zijn, zijn dus 'koningen'

quote "Bij motorvliegen maak jij uit waar je terecht komt, bij zweven zijn dat de omstandigheden." unquote
Skills I repeat skills!

@Flyburg
quote "ik mis een aparte kop voor airworkers die KLM vliegers zijn, die horen helemaal bovenaan te staan. Vooral als ze ook nog zweefvliegen

Diane, kun je dat even in orde maken?" unquote

Aj, zie ook een 'KLM (KLS) is beter-discussie' los barsten. Vreemd genoeg nog niet gebeurd.
Enne Diana's naam fout schrijven, kan ook geen hogere positie opleveren!

@naudjuh:
quote "Hoe hoog staan mensen die zijn begonnen met vliegen op hun 16e?" unquote
Lager dan de mensen die zijn begonnen op hun 15e of 14e!

@Morning Glory:
quote "Er kan toch niks stuk in die polyester roeiboten van jullie?" unquote
wrong again, geloof het of niet, maar er zijn gevallen bekend van zwevers die rokend (electrical failure) over de finish lijn zijn gekomen.

:biertje:
 
Ik wil ook nog even een huiskamer revolutie aanzwengelen bij de AGP.

Zoals uit mijn huidig profiel blijkt, heb ik afgelopen woensdag mijn PPL behaald. Één van de verplichte oefeningen is het uitvoeren van een simulated forced landing...

Is het niet zo, dat dat ook als zweefvlucht geldt? Daarnaast zijn bepaalde zweeftoestellen uitgevoerd met een 'hulpmotortje' die in sommige gevallen krachtig genoeg is om het vliegtuig los van de grond te krijgen en op hoogte.

Ik vraag mij nu dus af: wat is de definitie van zweefvliegen? ;)
 
Niet te geloven,, ik heb em weer gevonden. Ik ben dus een plaatstje gestegen he op de piramide,, aangezien ik student ben, voor verkeersvlieger.
 
Back
Top