Airwork Gelijkheids Piramide (AGP)

....maar desondanks dungezaaid op het gemotoriseerde airwork

wat bedoelt men hiermee?
want dit gaat boven mijn intelligentie.

Sta ik nou bovenaan de lijst als zweefvlieger?
of lijkt dat dan maar zo en ben ik te dom om te snappen wat die piramide nu inhoud:stapelge:
 
Tja,

Ik vind niet dat ik Uberhaupt iets te willen heb op Airwork, als er hier al iemand iets te willen heeft is het Diana.

Wat ik eventueel wel leuk zou vinden is dat er op een of andere manier iets verwerkt gaat worden in de piramide dat extra credit geeft voor attendancy tijdens Airwork borrels en BBQ's. Want dat zijn toch wel de momenten dat de mensen laten zien dat Airwork ze aan het hart gaat :cool:


Groeten

:radar: Andre :radar:
 
De beste man is met pensioen, zweeft niet voor zover ik weet

Ahum, pensioen......drugtest? Nee dus.
Ik denk dat Art de ENIGE is die hier echt zweeft

En ik kan het weten, want ik zit hier al langer dan jullie allemaal, minus a few.

Oh ja, vwb. de members die afzeggen en weer aanmelden:
quiters can't be winners!!
 
Sorry KLIKO, je hebt vijf keer zo veel posts, typeratings en salaris maar hier toch nog twee maandjes hoger :p:

Diana, wie waren ook alweer de founders van het "veelposten" op airwork in the old days?

Kan me ene "Niels" en "flapless" herinneren, weet jij het nog??
 
Ik vind het echt de grootste onzin dat zweefvliegers hier nu zo overgewaardeerd worden! Hoe kunnen zwevers nou hoger staan dan die stoere airline vliegers? In de piramide staan ze zelfs nog boven Art en Iz! Ongelofelijk!
Zweef'vliegen' is tenslotte toch niets anders dan "gecontroleerd" uit de lucht vallen?! En dat heeft toch totaal niks met vliegen te maken!? :stapelge:
 
Weet je wie bovenaan horen te staan?

De hoogste vlucht en,
de langste vlucht en,
de langste zweefvlucht en landing allemaal tesamen!!


Juist,
de Space shuttle piloten.


Hulde.
 
Open deur: ja, een motorzwever....

Moet jij eens met je Boeing, Airbus, Fokker of whatever opstijgen tot 1500 voet en dan beide motoren uitgooien en kijken wat er gebeurt... Bij een motorkist is dat het einde van het verhaal, bij een zweefkist begint het dan pas ;)

Ik voel een zweefvlieger vs. beroepsvlieger battle aankomen:D
 
Autorijden in een auto zonder motor, dat is pas echt rijden!
... met een motor er in kunnen we t allemaal wel...
 
RTO,

Je hebt natuurlijk gelijk voor wat betreft het sportieve karakter van zweefvliegen. Je beroep er van maken is wel wat anders. Ik zie zweefvliegtuigen nog niet echt pax, of vracht lijndiensten onderhouden. Bij motorvliegen maak jij uit waar je terecht komt, bij zweven zijn dat de omstandigheden.
 
RTO,

Je hebt natuurlijk gelijk voor wat betreft het sportieve karakter van zweefvliegen. Je beroep er van maken is wel wat anders. Ik zie zweefvliegtuigen nog niet echt pax, of vracht lijndiensten onderhouden. Bij motorvliegen maak jij uit waar je terecht komt, bij zweven zijn dat de omstandigheden.

Iemand solliciteert naar een rechterpositie op de Banscale. Gelukkig voor jou heb je voordeel van je senioriteit en AGP-ranking. :cool:
 
Back
Top