Ik zou ook wel meteen co ica willen worden bij een grote maatschappij, maar het lijkt me toch wel duidelijk dat...
Dat lijkt JOU misschien wel duidelijk—hoewel ik durf te wedden dat voordat je hier op Airwork terechtkwam dit voor jou absoluut niet het geval was—maar daar gaat het niet om.
Teksten die door advocaten in elkaar zijn gezet zijn misschien met advocatenogen goed te lezen, maar niet voor het gewone volk. Zo kan een juridisch correct stuk nog steeds als misleidend worden beschouwd (bijvoorbeeld door een Reclame Code Commissie), als is het alleen maar dat een verkeerde INDRUK gewekt wordt.
Het argument "ja maar anderen doen het ook" is wel zo ongelofelijk kinderachtig en naïef (ook al is het waar). Als je dergelijke praktijken ook bij concurrenten ziet, voel je vrij om daar een aparte topic over te starten op dit forum. Is alleen maar goed!!
En als laatste: Begrijp ook dat er heel veel (te veel) mensen zijn die hier hun input geven die al vaker door luchtvaartbedrijven zijn genaaid, beloftes niet nagekomen of echt zelfs gedupeerd. Voor een schuld van 130K+ is het beter om kritischer te zijn dan nodig, dan te proberen alle potentiëel gevaarlijke puntjes te verdedigen. Dan hou je alleen jezelf voor de gek.