Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja Stella is een van die approved schools. Op de website kan je het niet vinden daar staat alleen: NLS, KLS of KLu/ marine maar Stella valt daar ook onder net als EPST volgens mij.
Edit: Martinair vliegschool dacht ik ook.
Net als alle andere 300 integrated courses in europa :grijns: ...Die 100 uur ME zal wel gelden voor Modulaire opleidingen..
Ik ben trouwens benieuwd hoe stella die 500 aspirant piloten gaat werven? Om kwa selectie nog een beetje geloofwaardig om te hoek te komen hebben ze minimaal 4000 aanmeldingen nodig... :dozey:..
Zelfs als ze van alle aanmeldingen iedereen aannemen met een IQ gelijk of hoger dan dat van Bonnie StClaire halen ze dat bij lange na de 500 niet.. :grijns:
Je moet wel heeeeel erg naief zijn om vandaag de dag met deze school in zee te gaan:bwah:....
Ze hoeven er geen 500 te werven he!! De school heeft nu al meer dan 250 dus eigenlijk is het nog maar 200 erbij ofzo.
Op het MBO kan je helemaal goed werven want daar heb je geen concurrentie van KLS of NLS .
Voor de zoveelste keer raad ik iedereen ook aan om zowiezo niet in Nederland een opleiding tot verkeersvlieger te gaan doen. Het brevet wat je haalt is in heel europa hetzelfde maar alleen in NL vreemd genoeg 50.000 € duurder. En het is de bedrijven uiteindelijk echt worst waar jij dat papiertje vandaan getoverd hebt als ze echt mensen nodig hebben... ook een KLM, ook een Lufthansa. Wees dus niet zo stom als ik destijds en bespaar je die 50.000 € domheidsbelasting.
In ieder geval wordt genoemd dat bij Stella de theorie en praktijk opleiding van hoog niveau zijn. Dat is toch een van de belangrijkste aspecten van de opleiding, helemaal omdat het de meeste maatschappijen inderdaad niets uitmaakt waar je het papiertje vandaan hebt. Dus iedere student, bij welke vliegschool dan ook, kan met voldoende inzet en motivatie in de cockpit bij een luchtvaartmaatschappij terecht komen. Zeker in deze tijden!
Ja Stella is een van die approved schools. Op de website kan je het niet vinden daar staat alleen: NLS, KLS of KLu/ marine maar Stella valt daar ook onder net als EPST volgens mij.
Edit: Martinair vliegschool dacht ik ook.
Dit topic is denk ik aardig zuur voor mensen die nu op de opleiding zitten. Persoonlijk vind ik dat er nog altijd weinig inhoudelijks in staat over wat er dan zo slecht aan Stella is. In ieder geval wordt genoemd dat bij Stella de theorie en praktijk opleiding van hoog niveau zijn. Dat is toch een van de belangrijkste aspecten van de opleiding, helemaal omdat het de meeste maatschappijen inderdaad niets uitmaakt waar je het papiertje vandaan hebt. Dus iedere student, bij welke vliegschool dan ook, kan met voldoende inzet en motivatie in de cockpit bij een luchtvaartmaatschappij terecht komen. Zeker in deze tijden!
Als het niet op de site staat van Transavia is het niet waar. Van horen zegen en volgens die heb je geen f…k aan.
Citaat:
Als het niet op de site staat van Transavia is het niet waar. Van horen zegen en volgens die heb je geen f…k aan.
Dan heeft Trans zich vaak vergist de afgelopen 2 jaar. Er zitten daar best wel wat ab initio mensen van Stella, MVVL, EPST zonder 100 uur ME!
Dank je TB-tje: dat zijn van die niet onderbouwde stellingen die ik helaas te vaak tegenkom in dit topic.
Ik ken er een stuk of 15 die van alle 3 de scholen vanaf ab intitio bij Trans zijn begonnen. Is dit genoeg onderbouwd? Maar dat zegt jou waarschijnlijk niets
Heb ook begrepen dat HV de NLSers een beetje zat zijn omdat die allemaal na een jaar naar de KLM gaan.:airforce: