Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zelfs als de kostprijs bijvoorbeeld 25.000 euro is ipv 45.000. Sterker nog, dat vind ik nog fair ook.
Maargoed, ik denk dat het niet luchtvaart-eigen is als een bedrijf dergelijke kosten in jou investeert, ze daar enige verplichting of binding van jou verwachten. Zelfs als de kostprijs bijvoorbeeld 25.000 euro is ipv 45.000. Sterker nog, dat vind ik nog fair ook.
gewoon betalen, ook het argument dat de type minder kost slaat als een tang op een varken,
again, je hebt je handtekening gezet op een contract met de getallen erop, ook die zijn weer bindend. tenzij je een deal maakt met je baas
If your training costs Euro 30000 and they bond you for Euro 40000 then that's FRAUDCertainly worth talking to a lawyer -
Denk ook eens na wat Arke nu gaat doen met de bond, die gaat weg en nu mag je gewoon zelf alles van te voren betalen..
namens toekomstige collegas alvast bedankt
dat kan zeker maar hangt van je nieuwe werkgever afKan dat in de luchtvaart, i.c. nu Viper, ook niet worden toegepast?
Dus als de rating van Viper 25.000 euro heeft gekost, dan vind ik het fair als hij daaraan gehouden wordt (maar dus niet aan het bedrag van 40K). Daar mogen wat mij betreft de kosten van fire drill, wet drill, security etc. ook bij. Het gaat er niet om wat jij er persoonlijk aan over houdt, maar wat het bedrijf in jou investeert en welke kosten ze direkt weer moeten maken als je op dag 1 vertrekt en ze iemand anders opnieuw moeten opleiden. Deze bond moet dan in een paar jaar worden afgebouwd met een naar-rato vermindering van het bedrag, omdat de werkgever in de tussentijd van jou hun return-on-investment krijgen.
Als nu niemand zijn rating betaald, doen de maatschappijen het wel. Hun moeten toch mensen in die cockpit hebben.....