Q
qzqsd
Guest
Ik denk dat een groot aantal import/export eenmanszaken uit de Bijlmer het roerend met je eens zijn 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Air Holland zei:Vindt het erg jammer dat de luchtvaart in nederland naar de klote is geholpen door de Vlieger en Prins.
Zij hebben er immers voor gezorgt dat Air Holland, DutchBird, VBird, Tulipair, Dutch Caribbean Airlines en Air Liberte verder naar de klote zijn geholpen.
Met andere woorden, het cabinepersoneel en de piloten van AEG hebben dus volgens jou helemaal niet gevochten voor het voortbestaan. Diep triest dat je zoiets durft te zeggen. :stapelge:Air Holland zei:Kijk dat er Bij HLN een hoop dingen behoorlijk fout zijn gegaan dat weet ik maar ik heb nog steeds respect en bewondering voor het personeel dat heeft gevochten voor het voortbestaan van Air Holland.
Dit zal bij de EAG ver te zoeken zijn.
Kijk dat er Bij HLN een hoop dingen behoorlijk fout zijn gegaan dat weet ik maar ik heb nog steeds respect en bewondering voor het personeel dat heeft gevochten voor het voortbestaan van Air Holland.Dit zal bij de EAG ver te zoeken zijn.
Mocht er een doorstart komen, dan zou ik hopen dat de gepensioneerde vliegers, die bijklussen bij dit soort maatschappijen, hun verantwoordelijkheid nemen en hun plaats afstaan aan diegene, die nog een werkbare carriere voor de boeg hebben. Dit zou wel zo fair zijn voor de mensen met een grote opleidingsschuld. Mocht de markt weer aantrekken, dan is er altijd nog wel ergens een plekje voor deze mensen
RayvanderHeij zei:......, kijken hoeveel er mee gaan doen met je hetze tegen het kwade Exel... toch gezellig zo met z'n allen, niet?