Lage Rentes voor studielening!!!

Diana,

Misschien een idee voor het bulletin board; een eigen "Van Lanschot Forum" ? En volgend jaar de "van Lanschot BBQ 2006" ?

:D
 
ABNAMRO tss.. too little too late

ABNAMRO tss.. too little too late

Voordat ik mijn orienterende gesprek met Van Lanschot had kon ABNAMRO niks bijzonders bieden.
Toen ik daarna aangaf voornemens te zijn al mijn zaken weg te halen kon er opeens wel wat.

Too little too late. Zelfs matchende offertes kunnen mij nou niet meer vasthouden, principe weet je :rt:
 
Oorspronkelijk gepost door Basic T
Diana,

Misschien een idee voor het bulletin board; een eigen "Van Lanschot Forum" ? En volgend jaar de "van Lanschot BBQ 2006" ?

:D

Ze mogen in ieder geval volgend jaar de BBQ wel sponsoren, gezien alle nieuwe klandizie!
 
Medewerking van de bank... En toen werd je wakker uit droom!! Nee hoor: Zwaar kut! Volledige opzegtermijn in achting genomen van een maand.... Erg CHIQUE!! Maar ja dat wist ik al...

Weer helemaal duidelijk waarom ik er weg ben.
En inderdaad Ray: "too little too late"...
Klasse van je principe!! Als we dat allemaal doen bij ze...

Denk dat die Giesbertz van Van Lanschot dan vast persoonlijk champagne komt schenken op je BBQ Diana!!! Haha we zullen zien.
Wat betreft valkuilen: Heb ze nog niet gezien/ tegen gekomen.

Voor mij een bank die de afspraken helemaal nakomt!!!
Werd zelfs gebeld of alles naar wens ging... Bestond dat nog???

Op principes!! PROOST!!!
 
Hallo Allemaal,

Ik vroeg me af of jullie nu allemaal een variable rente hebben genomen of de rente voor een langere periode hebben laten vastzetten, en dan tegen welke tarieven, ik kreeg twee weken geleden het volgende aanbod van de ABN:

Variabel: 3.65
1 jaar vast: 4.05
2 jaar vast: 4.2
3 jaar vast: 4.4
4 jaar vast: 4.6
5 jaar vast: 4.8
7 jaar vast: 5.05
10 jaar vast: 5.45
12 jaar vast: 5.6
15 jaar vast: 5.8
17 jaar vast: 5.85

Heeft iemand ook een dergelijk overzicht van Van Lanschot? Hartelijk bedankt alvast!
 
Wat ik begrepen heb: 3,4% 1 jaar vast.

Heb bij de ABN variabel wat op het moment 3,75%,inhoud.
Ik dacht dat je bij variabele rente ten alle tijden boetevrij mocht aflossen maar ze hebben me verteld dat dat alleen per kwartaal kan en dus zal ik tot 1 oktober moeten wachten met overstappen.

Heb volgende week een afspraak bij van L, keep you posted.

:D
 
Helaas niet zo'n overzicht. Kan je alleen zeggen dat je bij Van Lanschot bij de 1 jaars rente in ieder geval een half (!!!!!!) % goedkoper uit bent!!
Tsja nice try ABN, but again... "a little too late"...

Nogmaals bel ze op en vraag om hun advies!

Mzzl
 
Jij moet echt niks meer van de ABN hebben he.

Ik denk met Flame out straks meerdere niet meer.....


%%%
banaan.gif
%%%
 
Beste Paraglider,

Heb zelf een aanbod gekregen waarbij ABN AMRO mij andere percentages heeft aangeboden dan bij jou het geval is.

Bijv. 1 jaar vast voor 3,75% of 3 jaar vast voor 4,15%.
 
Beste Fokkeneer,

Zou je mij eventueel kunnen laten weten wie van de ABN jou dat voorstel heeft gedaan, voel me natuurlijk beetje genaaid nu :)

Als iemand nog een overzicht van de langere termijn rente heeft bij van lanschot houdt ik mij aanbevolen. Zet liever mn rente vast voor een lange tijd, geeft toch iets meer zekerheid.

Groeten...
 
Barberpole ,

Heb je die cijfers ergens zwart op wit? Als je dat hebt ben ik benieuwd of je misschien iets kan posten, of me in een PM een copy ofzo kan sturen, ben er erg benieuwd naar!

Groeten Paraglider
 
Vraagje,

Ik heb altijd gedacht dat vliegers hun financiele zaken bij de ABN-AMRO via de Pilotendesk moesten regelen. Dat is dus niet zo? M.a.w. als je bij de ABN je zaken regelt, is het maar net afhankelijk waar je dat doet en met wie je spreekt????:confused:

Op deze site

http://www.epst.nl/data/financiering.html

lees je weer over een rente van 3,85% voor 3 jaar (ter indicatie).

Whoop Whoop, jij had het over 3.5% voor 3 jaar? Dat ging niet via de Pilotendesk (te Eelde) neem ik aan?

Morgen maar eens flink bellen
 
Oorspronkelijk gepost door Paraglider
Barberpole ,

Heb je die cijfers ergens zwart op wit? Als je dat hebt ben ik benieuwd of je misschien iets kan posten, of me in een PM een copy ofzo kan sturen, ben er erg benieuwd naar!

Groeten Paraglider

Nee, dat was telefonisch toegezegd.
 
Tsja....
Zo voelt het dus om wederom door die gasten genaait te worden...
"Rest my case"... Kan het niet laten om toch even te zeggen!!

Blijft maffia...

Lator
 
dan weet je elke maand precies waar je aan toe bent, en het is nog steeds een redelijke rente over zo`n lange periode...stukje zekerheid vind ik persoonlijk wel belangrijk
 
yo

ik heb het "ff" door gelezen allemaal. klopt het dat ik zeg dat Van L alleen maar interresant is als je al een baan hebt? dus niet als je binnenkort met je opleiding begint?
 
Terug
Bovenaan