Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Djanello zei:wat is daar eigenlijk het verhaal?
Djanello zei:Volgens nu.nl wilden ze wachten op de aandeelhoudersvergadering. Iets wat ik niet snap is dat klm de enige aandeelhouder is, en die heeft nou net dit alles in gang gezet voorzover ik kan opmaken uit de nieuwsberichten. Waarvoor is een dergelijke aandeelhoudersvergadering?
...Betrokkenen geven aan dat de luchtvaartschool winst maakt, maar dat de kwaliteit van piloten niet optimaal is. De KLM, die het eerste recht heeft op de afgestudeerde vliegers, stelt hoge eisen. Het percentage afgestudeerde piloten dat niet bij de KLM wordt aangenomen, is nooit zo hoog geweest. Vroeger lag dat onder de 5 procent, nu ligt dat tussen de 10 en 20 procent, aldus bronnen. ”Eerder stond Eelde bekend als een topschool in Europa, nu zijn we een van de velen.” Schmidt trad in 1998 aan als interim-directeur en werd in 2001 algemeen directeur van de luchtvaartschool in Eelde. Hij kwam van Air Holland...
Hoe verschrikkelijk storend is dit topic voor jou dan? Je hóeft het niet te lezen.sheik zei:Lekker belangrijk allemaal, kan dit niet terug naar de wannabee forum
fokkerkoning! zei:Persoonlijk denk ik dat dhr Schmidt gewoon de laan uit is gestuurd als gevolg van het wanbeleid dat ie al jaren heeft gevoerd denk aan vertragingen, belachelijke omgang met de studenten, die absoluut niet als klant behandelt werken, slechte houding, een jobcenter dat weinig voor elkaar krijgt bij andere maatschappijen, etc. etc. Ook zullen de vele klachten die de KLM daar van zn verse werknemers over gehad heeft hebben meegeholpen. Tevens zitten er nu wat mensen op de aanname die erg geinteresseerd zijn in wat er op de KLS gebeurd en dit willen optimaliseren, dit merk je aan enquetes over de overgang kls-klm en oprecht geinteresseerde vragen over wat er beter kan. Ik denk dat de KLM nu gewoon het heft in eigen handen wil nemen en zijn naam niet aan een instituut wil verbinden dat puur voor de winst leeft en om toekomstig vliegers dromen te verkopen voor veel te veel geld. Ik denk dat vanaf nu de KLS weer een kwaliteitsinstelling zal gaan worden zowel voor de leerlingen als voor de KLM.
Amen!