KLS 06-05

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ah ik heb die contracten nog nie gehad. Zal de Belgische Post wel weer zijn... khoop dak ze morge krijg dan. Moeten we in kostuum komen zo lang als we nog geen uniform hebbe? wss wel he. Ben al nie meer bij met dit forum... 11 pagina's :stapelge:
 
Silver Wing zei:
ah ik heb die contracten nog nie gehad. Zal de Belgische Post wel weer zijn... khoop dak ze morge krijg dan. Moeten we in kostuum komen zo lang als we nog geen uniform hebbe? wss wel he. Ben al nie meer bij met dit forum... 11 pagina's :stapelge:

Zal idd maandag wel bij jouw komen:P...ja...je moet gepast gekleed komen in de eerste weken (miss wel maanden), dus pak aan...zal binnenkort even er 1 bijkopen.

Dennis
 
ik heb contracten al gehad :D .. lekkeer belangrijk man .. vet veeeel tekenen :|
maar ik ga dinsdag me pak laten meten .. zal het lang duren denken jullie ?
 
rizzo zei:
ik heb contracten al gehad :D .. lekkeer belangrijk man .. vet veeeel tekenen :|
maar ik ga dinsdag me pak laten meten .. zal het lang duren denken jullie ?

Je staat in 15 minuten weer buiten
 
Idd, het pak aan laten meten is niet veel bijzonders. Het leukste is om er ook een bezoekje schiphol bij aan te plakken, even bij de runway ofzo kijken, rij je niet helemaal doeloos naar de andere kant van het land;)...

Dennis...
 
rizzo zei:
ik heb contracten al gehad :D .. lekkeer belangrijk man .. vet veeeel tekenen :|
maar ik ga dinsdag me pak laten meten .. zal het lang duren denken jullie ?

Dinsdag ga ik ook mijn pak laten aanmeten.:p:
Zie je dan!
 
Dinsdag ga ik ook mijn pak laten aanmeten.

hea,, was ik ook eigenlijk van plan. maar door wytske op tv:D gisternacht niet gelsapen :stapelge: en ik moet ook vroeg weer werken dus een dagje uitgsteld :D
 
Heb weleens hier gelezen dat er elke 10 weken een klas begint op de KLS. Klopt het dat klas 06-05 op 8 dec. begint? En beginnen de volgende klassen dan op (ongeveer) 16 feb., 27 apr., 6 jul.? Omdat ik nog deelcertificaten moet halen ben ik aangewezen op een klas na het centraal schriftelijk in mei. Kan ik ervanuit gaan dat dit begin juli wordt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan