wsh
New member
over ir..
de 500 uur heb je gelijk .. maar je zou eensmoetenkijken hoe dat injar isverwoord.
bij fcl 008 is daar veel discussie over maar er staat echt 100 uur instrument time.... dat is iets heel anders dan imc uren. ik heb daar een senior examiner over gepolst en ook hij heeft het over instrument time omdat men wil dat je de ervaring hebt om op instrumenten te vliegen.
in de wolken blijven hangen als je een mmogelijkheid hebt om erbovn te komen ( of eronder) is gewoon niet handig. zeker niet sep.
voor transitie naar easa ir zullen er veel afhankelijk zijn van fcl008.
de 500 uur heb je gelijk .. maar je zou eensmoetenkijken hoe dat injar isverwoord.
bij fcl 008 is daar veel discussie over maar er staat echt 100 uur instrument time.... dat is iets heel anders dan imc uren. ik heb daar een senior examiner over gepolst en ook hij heeft het over instrument time omdat men wil dat je de ervaring hebt om op instrumenten te vliegen.
in de wolken blijven hangen als je een mmogelijkheid hebt om erbovn te komen ( of eronder) is gewoon niet handig. zeker niet sep.
voor transitie naar easa ir zullen er veel afhankelijk zijn van fcl008.