EPST met AJFC

Ben het eens met zijn respons m.b.t. de opleiding, selectie’s en de financieringsvoordelen die EPST heeft. Er wordt ook helemaal geen garantie gegeven voor de AJFC, ik heb ook nooit gesuggereerd dat dit zo was. Punt voor mij blijft wel dat er geen namen van bedrijven gegeven worden waar deze mensen dan in typerating zijn of selectie!

Grtz Mike5
:biertje: :biertje:
 
Zelf Niets.

Maar het geeft meer duidelijkheid.
Een aantal mensen bij een aantal bedrijven is voor mij niet duidelijk genoeg.

Grtz Mike5
 
Ik denk dat als EPST namen noemt andere opleiders onmiddelijk hun studenten gaan aanbieden.

Het is even afwachten totdat diegene die de AJFC gedaan hebben hun ervaring hier willen delen.

Cheers Joe
 
Volgens mij hadden ze vroeger wel de lijsten met waar de oud leerlingen incl telefoon nummer zodat je ze kon melden. Weet het echter niet 100% meer zeker
 
ctc

ctc

Ik heb de ajfc toch maar niet gedaan en direct naar ctc gegaan voor de selectie, die best lastig was...
Vlieg nu b757, m.a.w als je je geld beter wilt spenderen probeer eerst dan ctc, voordat je wordt afgezet voor een aantal duizend euries door de nederlandse fantastische vliegscholen....
cheers!
 
Ik denk dat het een kwestie van tijd is voordat ze zelf een holding pool hebben gemaakt net als ctc als die er inmiddels niet al is.
Ik hoorde dat bij ctc weinig externe mensen meer worden aangenomen en de selectie periode langer dan 6 maanden is.
 
Terug
Bovenaan