X
XDgb14
Guest
Neen, A.H. Beekmans is een natuurpersoon en woont in Gemert.
Zelfde eigenaar/adres als PH-BSX.
Zelfde eigenaar/adres als PH-BSX.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Neen, A.H. Beekmans is een natuurpersoon en woont in Gemert.
Zelfde eigenaar/adres als PH-BSX.
GBOF hoe is het trouwens met je? Een poosje stil geweest op het forum...
Onderbloeddruk niet goed (ruim boven de 100) m.a.w. aan de Betablokkers, veel last van myoklonieën en aan een nieuw combo medicijn (pijn en vitaliteit).
Maar we blijven lachen :biertje:
Wat zijn myoklonieën dan eigenlijk?
Ongewilde, oncontroleerbare, plotselinge, rukachtige spiersamentrekkingen van de benen of voeten.
@VanFan,
:biertje: en BBQ gaan wij zeker doen
Ergens in de zomer, juli of augustus?
Ehm, blij dat je weer terug bent in NL
- Cirrus gerbruikt Avidyne PFD / MFD ( geen G1000 van Garmin )
- Cirrus is niet geschikt voor het vliegen in icing conditions !!! Stikt veboden.
- Zit geen ontwerpfout in het neuswiel, je bedoeld dat of een AD niet opgevolgd is of dat het wiel niet 'getorqued' is ( free castering neuswiel) en je dan een soort 'shimmy' krijgt in de lucht ....
- Cirrus is alleen te vliegen met of een ingebouwd zuurstof systeem ( met STC ) of met een , bij Cirrus verkrijgbare zuurstoffles die approved is. Andere flessen zijn niet approved.
F.
Kun je dan geen eigen portable zuurstoffles meenemen?
Beste Rudy,
- Als je in 'forcasted icing conditions' komt met de Cirrus, dan is het mis, oa verzekeraar keert dan niet uit en dan komt de eigenaar bij de pilot in command met de rekening. ( is laatst nog een Delta piloot die de chute trok vanwege ijs z'n ATPL, en dus z'n baan, kwijt geraakt.
- Voor de ontwerpfout van de voorpoot is een AD geweest, die moet natuurlijk wel goed uitgevoerd worden. Bij mijn toestel kwam er toen ook uit dat de lagers niet goed meer waren, en dat is natuurlijk ook vervangen geblazen. Verder shimmy bij verkeerde torque.
- Cirrus kent alleen 'approved' cylinders van bepaald merk, type en grootte. Je kunt dus geen eigen zuurstof fles zomaar meenemen, want GBoF die jij in je link noemt mogen niet geinstalleerd worden voor gebruik boven de 12500 ft ....
Dus eigenlijk als ik het goed begrijp is de Cirrus niet geschikt voor dit soort tochten. Vlucht op 17.000ft tussen Nederland en Italië betekent meerdere uren met zuurstof wat niet kan met de standaard hoeveelheid.
Great for pilots who often rent airplanes or use club aircraft without built-in systems
@FlyEye,
Ik zie niet in, waarom het meenemen van supplemental portable aviation grade O2 flessen, onder FAA Part. 91 NIET is toegestaan!
Theorie
Persoonlijk, had ik m.b.t. deze trip NOOIT voor een (Tüpperware) Cirrus gekozen.