De stand van zaken [Deel 12]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oorspronkelijk gepost door Dreamless
je moet het op de PC doen dus die pen kun je weg laten , je kan gewoon met je neus die meus bewegen en knoppie indrukken ;)

:eek: Dan zal ik maar ff goed gaan oefenen denk ik!
 
Vallen er eigenlijk veel aspirant vliegers af tijdens de kma? En komt dat dan vooral doordat ze er zelf mee stoppen of doordat ze er vanaf gestuurd worden?.

@pilatus_b4: Tijdens de pvs krijg je geen overhoring meer over het boekje. Wel kunnen ze vragen stellen tijdens de briefing over hoe je bepaalde handelingen moet doen. Deze staan in de map die je voor een vlucht krijgt. Succes.

Groeten Tom:rt:
 
hallo daar alleen!

kom net terug van m'n FEAST! was wel leuk! morgen eindgesprek PVS en dan maandag VGSB (Verkeers- en Gevechtsleiders Selectie Batterij)

zit nu trouwens ff heftig na te denken of ik kort of lang traject ga doen...in februari kan ik alleen kort traject gaan doen namelijk!! en aangezien ik liever lang traject wil...tja!
 
ja is goed! ik moet eerst ff naar de tandarts :D halfjaarlijkse controle! als ik terug kom zal ik ff een verhaaltje neer zetten!
 
@Singh
Gefeliciteerd met het behalen van de FEAST. Veel succes morgen met het eindgesprek van de PVS en maandag met de GVSB;). Als ik jou was zou ik voor lang traject kiezen;).

Ciao Jimmy
 
@ Bimmer

ik weet nog niet of ik hem gehaald heb hoor...dat hoor ik maandag na de VGSB!

Was om 8.45 op CML vanochtend ofzo...wel leuk om daar weer eens te zijn! tussen alle jongens die PO1 gingen doen :grijns:
eerst een paar testen gedaan over kennis van de engelse taal e.d.
vervolgens heel wat klik werk! als je iets zag wat groen was moest je op het groene rondje klikken enz.!! daar zat welliswaar iets meer variatie in maar heeft weinig zin om te vertellen!

het leukste onderdeel vond ik het regelen van een zogenoemde airstrip...(precieze naam is me even ontschoten)
moest je de vluchtgegevens van een aantal lijnvluchten sorteren en vervolgens handhaven/veranderen! vond het leuk om te doen! het was eigenlijk gewoon een soort puzzle!

nou morgen dus eindgesprek, maandag VGSB! en woensdag ga ik een dagje/dagdeel kijken op AOCS NM!! ben benieuwd!
 
Oorspronkelijk gepost door Singh
hallo daar alleen!

kom net terug van m'n FEAST! was wel leuk! morgen eindgesprek PVS en dan maandag VGSB (Verkeers- en Gevechtsleiders Selectie Batterij)

zit nu trouwens ff heftig na te denken of ik kort of lang traject ga doen...in februari kan ik alleen kort traject gaan doen namelijk!! en aangezien ik liever lang traject wil...tja!

is dat met alle opleidingen zo op de kma? dat in feb alleen kort model begint?
 
@Bimmer

ja geloof het wel...weet niet zeker!

@GeorgeK

dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar die kans is zeker aanwezig!
 
Doordat het studeren vaak ook aan andere instanties plaatsvind (ik zou bijvoorbeeld ook naar het KIM en TUdelft moeten) wordt die klas gestart op de normale schooljaar-start. Denk dat dit de reden is, of dat voor alles geld weet ik niet.
 
Ik hoorde van een voorlichter op het CML dat er voor vlieger helemaal geen lang traject meer is. Waarschijnlijk hebben ze dus hard nieuwe vliegers nodig.
 
Donders....
6:45 is best vroeg.

Straks lekker file rijen naar Soesterberg.
Vanmiddag post ik mijn resultaten mensen.
 
Oorspronkelijk gepost door sandalen
Ik hoorde van een voorlichter op het CML dat er voor vlieger helemaal geen lang traject meer is. Waarschijnlijk hebben ze dus hard nieuwe vliegers nodig.

Dat is al een jaar of 2 / 3 zo hoor.
Vanwege de bezuinigingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan