De stand van zaken [Deel 12]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal nu wel even normaal taalgebruik gaan gebruiken. Het schijnt dat ik me vergist hebt. Ik moet me melden op 15 Februari om 9.00 's ochtends. Dit valt op een woensdag.
 
@Dhr. siebers
ik zal het gelijk even veranderen.

@Bastetje
Veel succes met je PO-1 morgen;).

Ciao Jimmy
 
Laatst bewerkt:
@haagschewausie
Dat is behoorlijk vaag inderdaad.

@Singh
Veel succes vandaag met de FEAST. Laat je even weten wat voor een test het was?en of je het gehaald hebt?

Ciao Jimmy
 
Laatst bewerkt:
Ik ben gisteren even langs de tandarts geweest, verstandskiezen...
Hij heeft de rechter kant eruit getrokken, volgende week is de andere kant aan de beurt. Het viel me reuze mee, nadat ik een kies uit m'n mond zag komen zei hij "dat was het dan voor vandaag", ik vroeg waarom de tweede er niet uit kwam, daarop antwoorde hij dat dit de tweede was. Ik had niks van de eerste gemerkt :grijns:


Groeten Geert-Jan
 
Oorspronkelijk gepost door Ears
:1855:

"Ja John, Succes! We hopen dat je het haalt! We duimen voor je! kom op doe je best!"

Zo KAN het ook natuurlijk.

:D ;)

John, Succes! We hopen dat je het haalt! We duimen voor je! kom op doe je best, ik sta volledig achter je
 
intake is niet zo onwijs heftig hoor

----" nieuwsflits: 2 nederlandse f16's hebben een boeing 737 onderschept die geen radio contact heeft opgenomen. deze zijn even boven friesland door de geluidsbarriere gegaan. boven zwolle is de 737 onderschept. het toestel bleek een normaal lijntoestel te zijn dat onderweg was naar schiphol. "----
 
Keihard, die F-16's :D:D, misschien dat wij dat spoedig ook kunnen/mogen doen ;), eerst maar effe door die tests heen komen he :P:P

@ ears, door die intake kom je zo heen, bij de ploeg waar ik mee was waren we alle 11 door, als je dat blauwe boekie kan dromen kun je die intake maken met je handen op je rug ;)

iig succes gozer.
 
wij mochten het nog lekker ouderwets met potlood en papier doen, iemand vroeg na afloop of we het potlood mochten houden :D:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan