Banen, banen, en nog eens banen...

Tip: Jack van Minden heeft op het gebied van solliciteren en psychologische testen publicaties op zijn naam staan die beslist de moeite van het lezen waard zijn.
Ik wens dat de economie en daarmee ook de luchtvaartsector zich spoedig herstelt met een garantie voor banen, banen en nog eens banen!

Ik heb het boek "alles over psychologische tests" gelezen van Jack van Minden. Echt een aanrader! Er staan een hoop eye-openers in waardoor je je een stuk zekerder zult voelen tijdens een sollicitatie. Als je het gelezen hebt krijg je gewoon zin om te solliciteren....

http://www.managementboek.nl/boek/9789025404154/alles_over_psychologische_tests_jack_van_minden
 
Ik heb het boek "alles over psychologische tests" gelezen van Jack van Minden. Echt een aanrader! Er staan een hoop eye-openers in waardoor je je een stuk zekerder zult voelen tijdens een sollicitatie. Als je het gelezen hebt krijg je gewoon zin om te solliciteren....

http://www.managementboek.nl/boek/9789025404154/alles_over_psychologische_tests_jack_van_minden

Heb hem ook op deze site net besteld, al moet ik nog KLS selecties gaan doen.

Achja, wellicht helpt het daar ook wel een beetje bij. :)
 
Brussels Airlines schijnt FO Avro RJ te zoeken. Via Pprune wordt echter aangegeven dat ze gestopt zijn met zoeken (iets met veel sollicitaties ofzo....) Op de website staat de vacature nog wel....
 
AIS Airlines zoekt 4 captains voor de Jetstream 32 zag ik net toevallig. Eis: 2000 uur TT. Geen idee hoe dit bedrijf in elkaar zit, maar wellicht kunnen enkelen hier hun voordeel ermee doen. Zie www.aisairlines.nl bij ''vacatures''.
 
Dear Mr ....,

we are pleased to be able to inform you that Lufthansa CityLine will resume recruiting first officers.

As the economic situation of the airline industry is still quite fragile and the further development quite unpredictable, Lufthansa CityLine currently offers fixed-term contracts for a period of 18 months only. Lufthansa CityLine may convert these contracts at a later time into permanent ones.

www.interpersonal.de!!
 
we are pleased to be able to inform you that Lufthansa CityLine will resume recruiting first officers.

Mensen...GO FOR IT!!!! En please...Laat je niet door een vliegschool om de tuin leiden dat ze "preferred Supplier" zouden zijn want Cityline heeft geen "Preferred Supplier".
Je hebt geen extra bridge cursus nodig of een extra mcc en...je hoeft ook niet voor de typerating te betalen!!! En ze betalen een goed salaris.
Ohja, voor diegene die nu bij Stella zitten....Gewoon zelfstandig solliciteren bij CLH en NIET VIA STELLA (!!!!!!!) want die willen er weer 10 ruggen aan verdienen en zelfstandig heb je minimaal net zoveel kans!!!
 
Terug
Bovenaan