Banen, banen, en nog eens banen...

Ja voor TT moet je nu ATPL hebben idd... Of in ieder geval alle uren/ervaring eisen die de HKCAD stelt. Stel dat je al die eisen hebt maar niet je papiertje omdat je geen check hebt gevlogen kom je misschien ook in aanmerking. Maar weet niet 100% zeker!
 
CFI op de KLM Flight Academy, met doorstroom mogelijkheid naar KLM.

  • Je hebt kennis van Part ORA/FCL en van de geïntegreerde ATP opleiding in het algemeen
  • Je hebt in ieder geval CPL met SEP, MEP, IR en B737 bevoegdheid (of bent bereid B737 bevoegdheid te behalen);
  • Je bent in het bezit van een geldig FI rating, waaronder: PPL, CPL en IR instructie en Class rating multi engine instructie;
  • Je hebt 1000 uur vliegervaring als Pilot in Command, waarvan 500 uur instructie;
  • Je bent een talent in het bijhouden van de administratie;
  • Je kunt helder en duidelijk communiceren;
  • Je hebt inlevingsvermogen en kunt goed omgaan met mensen;
  • Je voldoet aan de eisen voor doorstroming, met de mogelijkheid om na 4,5 jaar door te stromen naar KLM.
  • Een assessment is onderdeel van het selectieproces.
 
"Excellent Salary and T&C"

Hahaha!
€3500,-?!?!? Voor een CPT???(Bron: ppjn.com)
Kan iemand dat confirmen?
Als dit waar is, voelen ze zich wel helemaal lekker daar?
 
Terug
Bovenaan