Even wat mensen tegen de schenen schoppen, allemaal niets persoonlijks want ik gun het jullie natuurlijk van harte :kerst:
Maar het slaat natuurlijk eigenlijk al jaren nergens op. Mensen die nog niet eens halverwege de twintig zijn met een salaris om u te zeggen. Kleine 700 uurtjes per jaar vliegen en het dan nog in de kop halen om te mekkeren. Het beeld dat men heeft van vliegen (en dan heb ik het over 'starters') is volledig uit alle verband gerukt.
Natuurlijk is RYR niet optimaal en moet je een berg kosten maken om te beginnen. Maar wen er maar aan, want zo lang RYR er mee wegkomt, weet ik 100% zeker dat ook andere carriers (ja, ook die blauwe) na De Crisis kosten gaan verhalen. Hoe precies zal de toekomst leren, maar betalen voor een grading, je eigen medicals ophoesten, dat soort grappen gaan allemaal komen. Da's het nadeel van commercieel denken en van ab initio (en dus werkloos) zijn
Een groot voordeel is er wel, de gekken die "maar gaan vliegen want dan wordt je niet zo moe en verdien je lekker euri" haken af en gaan een ander vak leren. Hopelijk blijven de liefhebbers over...