Amateurisme in de media

Ik heb jaren geprobeerd dat ding platter te maken... Helaas to no avail.

haha.... tja daar weten we alles van KL !!



Iedereen die de Televaag een beetje kent, weet dat het niet om de inhoud gaat maar om de poen. Hoe meer hit's desto "happier" de adverteerder voorafgaand aan dit filmpje
 
... elke vlucht is weer een oefening voor mij. Ik heb 't onderdeel "Dalen voor de Landing" nog niet helemaal onder de knie maar... de aanhouder wint!
 
Ik denk dat ze bedoelen dat hij een aantal keer 100 voet in het MCP heeft geselecteerd (of hoe dat op de Airbus heet) zonder de daling daadwerkelijk in te zetten. Maar blijft slecht artikel inderdaad.
 
Volgens mij doelen ze daar inderdaad op.

sg4lc5.jpg



Het hele artikel is hier te lezen:
http://www.aero.de/news-21640/BEA-Copilot-steuerte-Airbus-mit-Autopilot-in-den-Absturz.html
 
Wij hebben er eerder last van dat de luchtdruk wegvalt voor rij 7 en daarnaa pas daarachter.

En merci Dynasty voor de context.
 
Uit de context gehaald. Hij heeft daadwerkelijk aangetoond dat hij het IFE kan hacken. Hij meent theoretisch in één of andere Simulator die hij zelf opgezet heeft, aangetoond te hebben dat hij theoretisch vanuit het IFE ook op de ARINC bus kan komen, of via ACARS datalink systemen te kunnen compromitteren. Hij heeft dat echter nooit echt gedaan.

Hij heeft al eerder de publiciteit gezocht voor het thema op een hacker-conferentie maar dat bleef buiten de vakpers een beetje onder de radar. Het schijnt dat hij zijn best doet om zijn beweringen aan de grote klok te hangen.

Ik hoop dat Boeing en Airbus zich in het thema gaan verdiepen.
 
Poep dumpen boven een verjaardag. Iemand enig idee met welk vliegtuig dat kan? (Ik ken ze niet maar ben oprecht benieuwd of er kisten zijn waar een ''Shit-dump'' system op zit)
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/opme...ng-vliegtuig-dumpt-poep-op-verjaardagsfeestje

Het lijkt mij erg ongeloofwaardig, alleen al dat het in 1 tuin terecht komt. Als er echt zo'n systeem zou zijn, dan zou je een smalle baan verwachten ipv een veld. Was het misschien een wc-likopter?
 
Ik ken zo'n verhaal wel uit de KLu, van als ik me niet vergis, de Hunter, waar ze de speedbrake(airbrake) vol koeienstront schepten en die op een tactisch moment boven het rivaliserende squadron openden...
 
Terug
Bovenaan