Dat c'est la vie kan natuurlijk ook net zo goed de andere kant opgaan
Hoe hard dat ook moge klinken.
Vergeet even voor het gemak niet dat een aantal KLM-ers nu door kunnen stromen juist omdat MP ermee stopt.( En ook al in het verleden. MP is door KLM al jaren geleden uitgekleed, alles ten gunste van KLM)
AUA/CUR zullen frequenter aangevlogen worden, of meer als single drop, HAV komt erbij, MIA komt erbij. Allemaal productie die als MP gewoon zelfstandig was er niet zou zijn cq komen bij KLM. Die extra productie zal worden gevlogen door nieuwe kisten (de A333's die komen zijn pure uitbreiding, waarbij ik niet zeg dat deze 333's nu juist deze productie gaan vliegen, maar geeft de vloot wel de ruimte om de extra productie te vliegen.)
Het is natuurlijk logisch dat deze productieuitbreiding (??x cpt ) geheel ten goede zal komen aan KLM en dat MP vliegers alleen maar mogen toekijken.!
Ga als KLM-er eens na hoeveel men indirect in het verleden al te danken heeft aan het politieke spel wat KLM al jaren met MP speelt, over de rug van het MP personeel.