Zwitserland

.....................

.....................

getAsset.aspx



http://www.flightglobal.com/articles/2007/02/19/212251/executive-appointments-gulf-air.html

Say no more....:eek!:
 
Nah...

Nah...

Vloog gister met n gast, die is gewoon aangenomen bij Swiss op de 320! HAd al een Individuelles Arbeitsvertrag toegestuurd gekregen en begint in november op de bus!

CHF 75,000 gross....

Blijkbaar zijn er nog 1 paar van ezy die de stap nemen, wel allemaal Schwyzers en Zjermans overigens...well, good luckg fellas :wegkwijt: :wegkwijt: :wegkwijt:
 
Ja swa, da's correct.

Hier in Boesel zijn er een stuk of 5 die afnokkuh naar die geitenclub.

Lator!
 
It's a dirty job, but somebody 's got to do it. Glad it's not me. Chf75000, kom ik mijn bed niet (meer) voor uit, haha
 
Werkelijk onvoorstelbaar dat die berggeiten (voorlopig) vrij uit gaan :bwah:

Van Belgische (SABENA) zijde is het spel nog niet voorbij, Zie
 
Kijk zo makkelijk gaat dat in het alpenland, geen centje pijn.

Terug naar de orde van de dag, die mensen hebben allemaal belangrijke dingen te doen als commisaris bij nestle, CS, BKB etc....
 
ahhhhhhhhhhh !!!
kerstmis in biarritz met een idioot van een orginele ex-crossair zwitserse berggeit !
eene otto B ,
Alles is en was beter in zwitserland, zwitserland is niet rijk van het zwarte geld maar van de export. en de creditcrisis is de schuld van de europeanen zonder de zwitrsers natuurlijk.
heeft ook nog eens zo lijzig accent, "aaaai emm awaai from home..."
Ik dacht verlost te zijn van dit soort idioten....
Klein voordeel: nu ben ik de baas.
Maar zit wel met 'm 6 dagen opgescheept....
Voor het eerst in 3 jaar kijk ik uit naar dag 6 omdat ik met een idioot vlieg !

sorry moest even m'n ongenoegen spuien.
de crm moet er niet onder lijden, professioneel blijven....
maar het kost wel moeite.

tjaa dit soort stereotype idioten had je ook bij crx,
was het bijna vergeten.


zag pas trouwens Pieter Bouw ook nog eens op TV,
had het over maatschappelijk verantwoord ondernemen, zakkenvullen etc.............
de hypocriet.

wel lekker positief berichtje zo.....
 
zou graag weer eens naar basel komen maar ben er in geen 5 jaar meer geweest, weet nog wel de inbound course 155 op 111.55 als ik het goed heb.

maar deze sukkel heeft geen zwitsers board voor z'n kop maar de fu.king eiger, en hij weet het niet eens...
ik zit me continue in restaurants plaatsvervangend te schamen voor z'n "leuke" opmerkingen naar het personeel en zijn net iets te hoge conversatienivo !
nog 2 dagen....
bij crx was je in ieder geval na max 3 dagen van zo'n lu* af .

ah een lassertje zou het leed een stuk verlichten.....
 
Back
Top