Zwitserland

RD707

New member
Hoi...

Na een paar maanden actief te zijn hier binnen de Zwitserse luchtvaart leek het me wel leuk om wat ervaringen te horen van anderen die ook in dit godvergeten Milka land werken/ hebben gewerkt....

Bij mij is het na een paar maanden al een redelijke tegenvaller.....de mannen met oorbellen hebben minder proffesionaliteit dan van te voren verwacht....en zijn ook nog eens erg moeilijk te doorgronden...

maar goed...kom maar op met jullie meningen....

Adé:D
 
Grutzi mit ein hand wie goast?
Ja lieber in die Schweiz is alles tip top.
Hast du schon eine busli von der India funfennunsk geholt?
In Zrh moet je eens naar "kaufleuten" gaan, kom je beter Zwitsers tegen.

Salut
 
Tsali crewdischpo, was macht der flieger heut?
...Mir gummet!...
Nou met een stel homies was het best gezellig in der Schweiz. Tijd voor homies reunion!

-zo'n takeoff, daar kan toch niks bij foutgaan? doet u hem maar-

--in plaats van een wing, een ring door je ding!!--
 
Sali tsemme! Allesj guet gsie?

Nei! Es busli steht jetz oef foxtrot foojfundsiebsek. Du muss speuter nochmal anluten Ürs!

Bij mij is het na een paar maanden al een redelijke tegenvaller.....de mannen met oorbellen hebben minder proffesionaliteit dan van te voren verwacht....en zijn ook nog eens erg moeilijk te doorgronden...
Vergeet ook niet de vooruitstrevende CRM cultuur in combinatie met strakke en hypermoderne SOP´s!

Helaas voor de Zwitsers zitten er alleen af en toe wat cumulus granitus tussen die goeie SOP´s en vliegtuigen. :1855:
 
Ich Bin Muede

Ich Bin Muede

Wieviel Most broechen mir? Glaube mir schmeissen eine Tonne Happy FueL dabei nit?

Niet professioneel? Geloof dat 9712 in GRZ vaak 3 uur vantevoren in de kist zat (na een splitje) met vriend Bottmer om ALLE notams te lezen. Van NCE tot CPG... Fukg....

Catering Bonjour! We want 6 meals, and keep the fish!

ZRR-LUG, night IMC en lekker visual omlaag denderen :1855:

En breek me de bek niet open over de verschillende pax announcements...
 
Mir könne auch ´düri mosjten´, vee doe an Ekchoo Troootankage.

De take off briefing: "In the panic, please remind me of the gear" spreekt ook boekdelen... :eek:
 
Of: hoe je met een half uur extra fuel toch nog op excursie gaat naar een oostduits legerveldje, en je daarna naar huis laat brengen omdat je "AOG" bent. Viel vergnugen gel.
 
Hey RD, easy gaat toch BSL, hebben ze toch ook wel ops mensen nodig? Succes daaro dude, meen ik oprecht..flightinternational heeft ook nog een zooi (corporate) ops jobs available, maar wel vooral in the UK geloof ik, check es ff.
 
Re: Zwitserland

RD707 said:
Hoi...

de mannen met oorbellen hebben minder proffesionaliteit dan van te voren verwacht....en zijn ook nog eens erg moeilijk te doorgronden...


Adé:D


Grappig dat uitgerekend jij dat zegt, Rico!
 
@local...

klaarblijkelijk kennen we elkaar..of je twijffelt aan mn professionaliteit....iig..je hebt een PM....

groeten....en Rico is Rieko
 
Re: Re: Zwitserland

Re: Re: Zwitserland

Local said:
Grappig dat uitgerekend jij dat zegt, Rico!

...of je hebt, zonder ervan bewust te zijn, een oorbel en bent wel professioneel en te makkelijk doorgonden...
 
Hoi Zsemme! Goaats guet?
Ook leuk: vrind Khueni die bij checklist item Flight Plan heel fanatiek checkg checkg checkg checkg loopt te roepen maar ondertussen een beetje wazig in de verte zit te staren....
(Liep van de week trouwens nog effe door het ZRH OPS, nou nou nou, weer een grote muppet show....stond nog oog in oog met Kgo-pi Kgiller Frauenfelder ook!! over engerds gesproken)
Als je bovendien nog effe lachen wil:

Veufundachzig Doezig Frankgen

Gruetzi von Reto, Beat und Urs

Nog een tip: ga eens naar de Wings bar aan de Limmat in ZRH: hangt een foto-collage van Swissair crew die 'm op z'n Zwitsers wel even 'uit de broek laten hangen' op bestemming...
 
WINGS

WINGS

Goede tent, we ziten er regelmatig (het liefst 1st class) met een Whisky'tje ! Met valid Airline ID krijg je ook nog gratis 'shotjes'...
 
Da's mooi

Da's mooi

Dat je als zwitser geil bent op centjes is 1 ding, maar dat je je op zo'n TRIESTE manier gaat verlagen tot de bedelstaf maakt mijn dag in ieder geval goed. ERG goed :D

Telefonieren mit Profitel --> spenden an AEROPERS
Telefonieren Sie in Zukunft mit Profitel und unterstützen damit ohne Aufpreis auf die marktüblichen Telefonverbindungskosten eine Non-Profit Organisation wie die AEROPERS. Wenn Sie sich unter dem Link bei Profitel anmelden, werden in Zukunft 10% Ihrer Telefonatskosten an die AEROPERS gespendet. Dies ohne Aufpreis und mit dem Vorteil, diese Spenden von den Steuern abzuziehen. Mehr Informationen zur Tarifstruktur der Profitel finden Sie unter www.profitel.ch.

Besten Dank für Ihre Spende!

Kennelijk was de uitkoopsom van die miese kleine stinkende Saab-Schweine toch NET effe iets te hoog hehehehehe

Fukg, mir haben uns geiirrt. Dash war ein bizeli zu viel...


BURN!
 
Geweldig wat een maffia die Sr boys.
Ontslag gaat nu ineens op vloottype en niet op senioriteit.
En EZ zich maar helemaal een breuk lachen.
Hoeveel zouden deze boys nu meekrijgen een pak ''Chocitalers"?
Trouwens moeten we niet eens achter onze AHV aan.
Ik wil elke fr v die bergmoffen terug.

Eine guerte zusammen.
 
Het is eigenlijk niet te geloven, destijds werkten er tegen de 1000 !!! piloten bij crx waaronder zo'n 30 homies. nu zijn er straks nog maar 207 over, fuc. dat zijn alleen nog maar de crx fossielen, dus ex crx management.....

eigenlijk supertriest die swiss toko, jammer dat het een redelijk goed lopend bedrijf heeft gekost, niet dat crossair ideaal was , maar het had wel iets...

K.U.T. zwitsers !
 
Back
Top