What is your Take-Home pay at the end of the month

CAPT
Vueling/ 1e jaar
31 jaar
ong. 7200 euri netto bij 90 uur blok per maand
 
2e jaars KLC f/o of coco of whatever,boeit niet qua cash, 25: 3300 netto all inclusive, (aftrek huis niet meegenomen) o ja en vakgeld+13e maand
 
2e jaars KLC f/o of coco of whatever,boeit niet qua cash, 25: 3300 netto all inclusive, (aftrek huis niet meegenomen) o ja en vakgeld+13e maand

Vanwaar het grote verschil met RTO? Ga je er na 1 jaar 600 euro op vooruit? Of reken je je pensioen mee??
 
@ Overload,

In een ander topic blaas je hoog van de toren over hoeveel je wel niet elke maand mee naar huis neemt bij het geweldige Ryanair, maar nu zwijg je in alle talen.

Show me the money !!!!!!!!!!!!!!

Oja.
31
KM
3200 netto
10jr senioriteit (al heet dat bij defensie niet zo he)
 
Ik heb nog nooit gezegd hoeveel ik verdien, alleen hoeveel FO's verdienen als antwoord op een vraag.
Wat ik verdien is niet relevant. Ik heb vaak genoeg gezegd dat je voor een maatschappij moet kiezen voor andere redenen dan het salaris. Bovendien hangt het er bij Ryanair (zoals ook al vaker gezegd) helemaal vanaf op welk contract, op welke functie en op welke basis je zit. Als ik behoefte had op te scheppen over mijn salaris, had ik dat al veel eerder gedaan, maar ik merk (integendeel) dat de meeste van mijn vrienden in het bedrijfsleven meer verdienen dan ik en dat ik, als het om het geld ging, ik beter een andere baan zou kunnen zoeken. Bovendien krijg je toich niet wat ik krijg als je nu bij ons zou willen komen, dus wat maakt het uit?
Ga er maar van uit dat ik een van de best betaalde Airworkers ben, als je dat zo belangrijk vindt.

Ik heb overigens nooit op lopen scheppen over Ryanair. Ik beantwoord vragen en ik ontkracht onzin.
 
24 uur later en de Ryanair heren hebben nog niets concreets van zich laten horen... :dozey:

Wat lul je nou man

SFO
35 jr
bijna 4 jr in dienst
5800 Euri netto

binnenkort (maandje of 2)
7500 netto

en dat zijn mn inkomsten uit t vliegen

en ik sta er niet verbaasd van te kijken dat Sandertje 24 is :haha:
 
Iets met afgeladen Seneca's op tree-top-level over de Zuid-Amerikaanse jungle boren?
Dat levert pas echt op;)

Wat een on-Nederlands topic trouwens!
 
KLM is senioriteitsgebaseerd, hij zit in fp 300 ik in 550, dat is al een factor 150x2,282, zit net meer dan 2 jaar in dienst ieder jaar dat je in dienst bent ga je ook 282 euro omhoog bruto, dus vandaar........
 
Overload...
Gefeliciteerd met je riante salaris. Blijkbaar heb je ook nog een nevenfunktie bij HR KLM getuige een eerdere post... evenals een nevenfunktie PR-manager RYR. Geen wonder dat de euries binnen rollen.:passed:

Helaas... met een vrouw, 2 onder-een-kap en een zoon van 15 maanden kan ik me geen 7-serie veroorloven. Morgen maar weer naar Lima... pappa moet centjes verdienen... :boring:
 
? Rare post.

Ik doe (beter deed, want het is al weer een poos geleden) werk voor de KLM van tijd tot tijd, maar daar krijg ik niet voor betaald. Meestal alleen een etentje ofzo. Ik ben ook zeker geen PR man voor Ryanair. Ik beantwoord alleen vragen.
Als je het zo krap hebt, waarom zoek je dan geen betere baan? Er komen genoeg KLM-ers deze kant op. En vindt je dat nou leuk, in een hotel in Lima zitten als je thuis een zoontje hebt?
En post eens iets positiefs waar een ander wat aan heeft.
 
Hey Overload! Post nou jouw salaris ook ns! Iedereen doet t dus jij ook
Wil weten waar ik volgend jaar op zit :grijns:

Misschien een leuk topic voor de toekomst: Als we weten wat er inkomt, waaran, hoeveel en vooral hoe snel vliegt t er weer uit!

Tering Buzzer wat n goed salaris! Ik overweeg BA! ;-)
 
Last edited:
Bruto bedragen zouden ook interessant zijn. Zeer waarschijnlijk het bewijs dat Wouter B de meeste vliegers wegjaagt en het best wel mee valt hoe slecht de nederlandse maatschappijen betalen.

Van de 6700 bruto blijven er hier maar 3450 over na aftrek pensioen en ziektekosten. Gelukkig nog de hypotheek aftrek die wat teruggeeft.
 
26 jaar
3 jaar in dienst bij KLM/KLC F600
+/- 3300 in de maand (wordt iets gedrukt door levensloopregeling en exclusief belastingvoordeel hypotheek)
 
Easyjet
Capt
36 jaar
UKP 5000,= is ca Euro 7.250,= netto per maand
en dan nog er bovenop:
9% pensioen
LOL twv ca euro 125.000,=
levens verz 4 x jaarsalaris
Plus 5% bonus (Na 5 jaar 10%)
En nog de mogelijkheid om in aandelen regelingen mee te doen

Maar vooral belangrijk;
De baan is erg leuk en voor mij persoonlijk prettig, altijd thuis.
 
Back
Top