Welke iPhone Apps gebruik jij?

Tempe12 heeft ook een leuke iPhone Application ;)!

On request: ALLEEN VOOR MANNEN!
 
Last edited:
Haha, mooi dit! Zit ik in de cabine, wordt er duidelijk aangegeven dat het gebruik van mobiele telefoons strikt verboden is. Zitten de vliegers voorin lekker op hun iPhone te spelen :haha:

:)offtopic:)
 
@ Prettyfly: Dat is vliegen ook...;)
@ Cock: It's all about privileges
 
AppBox Lite of Pro. Ook erg handig; kan je direct verschillende converter apps eraf gooien.
Jaja, 'k heb nou ook zo'n ding..
 
Last edited:
Ik heb de 3gs 32gb sinds een maand, echt een top apparaat!

Nutigge aps:
- AeroWeather
- Buienradar
- Convert Units
- Nu.nl
- 9292ov GPS
- NOSJournaal
- Flaslight (maakt je scherm helemaal wit zodat bijv. je sleutels kunt zoeken :p)
- iTranslate
- Shazam
- Ping

Games/onnozele apps:
- Copter (oud maar wel leuk)
- Lux Touch (risk, vreet alleen extreem veel batterij)
- Dactyl
- FligtControl
- TapTap
- Service Bell
- Shotgun Free (slaat echt nergens op, maar toch wel leuk:rolleyes:)
- Find it

ProbeHeat
 
Ik heb sinds een week of 3 ook een 3GS (kuchwit). Even de grens over gereden voor een officieel simlock vrije zodat ik 'm kan combineren met m'n Vodafone ondernemers abo (straks dan sim only). Ondernemersbundel zodat de buitenland kosten (passport) uit de bundel gaan (je hoeft geen ondernemer te zijn, geen KvK ofzo). Getwijfeld over Nokia N900, maar besloten eerst deze maar eens te proberen (kan altijd nog met winst in NL verkopen) vanwege de grote community en apps en omdat hij redelijk compact is.

Ik heb redelijk wat van de genoemde apps (verzot op AeroWeather, en prachtig dat Google Earth ook echt 3D kan door middel van het kantelen als je dat aan zet), hierbij degene die ik nog niet voorbij heb zien komen maar waarvan ik zie dat ik ze regelmatig gebruik:
  • Aji Reader (Gratis app waarmee je PDF's kan syncen vanaf je pc / laptop, je kan ze dan ook geheel en tegelijk doorzoeken etc, ideaal voor alle manuals, ook grote!)
  • Streamer (soort VLC voor iphone, kan je dus ook bijvoorbeeld LiveATC en ATCbox streams mee spelen (hoef je dus ook niet de LiveATC app te kopen!) alsmede allerlei video of audio streams die je maar online kan vinden)
  • Echofon (twitter)
  • Sleep Cycle (leuk, maar nog niet groot verschil gemerkt)
  • eBuddy (beste messenger voor MSN / Google Talk etc)
  • LogTen (logbook sync)
  • Godocs (google docs beheer)
  • Clock Free (vind ik mooi vanwege de shoutcast internet radio streams die er op zitten)
  • Streepjescode Scanner (nog niet erg gebruikt, maar wel zeer gaaf)
 
Voor het vliegen:

Aeroweather http://www.aeroweather.ch/
Is al meerdere keren voorbijgekomen volgens mij, heeft geen uitleg nodig!

Fuel Uplift Calculator http://www.website1design.com
Vind deze een stuk fijner dan Jet Fueling. Veel overzichtelijker en laat eigenlijk exact zien wat je in de tech log moet schrijven.

Distant Suns http://www.distantsuns.com/
Voor de nachtvluchten, vul je locatie in en dan kun zien welke sterrenbeelden/planeten je vanaf die locatie kunt zien.

Spelletjes:
TM Zero http://www.towermadness.com/
Een 'tower defense game', de aliens komen je schaapjes jatten en door raketwerpers e.d. neer te zetten moet je ze verdedigen.

Paper Toss http://www.backflipstudios.com/papertoss/
Propjes papier in een prullenbak gooien terwijl er ook een ventilator in de buurt staat.
 
Handig topic! Heb al wat dingetjes gedownload naar aanleiding van dit topic!

Handige Apps:
WhatsApp
eBuddy
MusicAlarm (gewoon wakker worden met je eigen muziek)
Sleepcycle (gebruik het niet echt, maar dat grafiekje is wel grappig om te zien)
TV Gids (spreekt voorzich)
Kranten (alle kranten bij elkaar, hoef je niet de losse apps te downloaden)
Shazam
Offmaps (handig voor in het buitenland, kan je vooraf de kaart downloaden en die later gebruiken zodat je niet op internet hoeft)
Aeroweather (spreekt voorzich)

Nutteloze Apps:
Decibel (een decibel meter)
Layar (grappig, maar nog geen enkel praktisch nut gehad)
Appie (van Albert Heyn)
Talking Carl (een of ander raar poppetje wat je napraat)
Foksuk (elke dag een nieuwe)
Service Bell (doet alleen maar "ping" zeggen)

Spelletjes :)
Flight Control
Harbour Master (eigenlijk hetzelfde als flightcontrol, maar dan leuker)
Izee (yatzee)
Pocket God (erg grappig, maar je kan er niets mee)
Dactyl
Paper Toss
Conquest (een fantastische en verslavende versie van risk!)


En omdat het toch gratis was ivb met de vulkaanuitbarsting.. heb ik een hele zooi lonely planets gedownload van Europese steden. Komt later wellicht nog van pas :)
 
Ik gebruik nu Nimbuzz als messenger, daar kan je skype to skype en skype to tel gesprekken mee voeren over 3G (en wifi natuurlijk).
 
De komende twee dagen zijn nog all Lonely planet city guides voor de Iphone gratis, vanwege alle passagiers die overal gestrand zijn. Ze zijn erg goed.

Disregard, zie below. Het is weer afgelopen. Jammer. Toch een mooi gebaar en goeie reclame.
 
Last edited:
De komende twee dagen zijn nog all Lonely planet city guides voor de Iphone gratis, vanwege alle passagiers die overal gestrand zijn. Ze zijn erg goed.

Niet allemaal toch?

Alleen die van bepaalde Europese steden. Oa Amsterdam, Berlijn, Londen, Parijs, Kopenhagen, Boedapest, Wenen, Moskou, Barcelona, Rome, Istanbul en Stockholm.

of zijn er meer gratis bijgekomen?
Goed zijn ze wel! :)

Edit: Ik zie net in de App Store dat je er weer moet voor betalen.
 
Back
Top