Welke iPhone Apps gebruik jij?

Heb je Cydia, zorg ervoor dat je Winterboard hebt...dat is de app die veranderen van themes, wallpapers, ringtones etc mogelijk maakt.
Als je nou een programma vindt zoals TomTom, om het te laten draaien gebruik je de Source Hackulo.us (dat activeer je in: Cydia --> Manage --> Sources)
Daarmee kan je elk gekraakt programma draaien...;-)
 
Voor de ATC liefhebbers tegenwoordig ook LiveATC

Gouwe Ouwe:
SimCity
Worms

En voor een verdwaalde jazz liefhebber/muziekant:
iReal Book
 
ff mn gal spauwen over TOM TOM west europa.
werkt slecht en is veel te langzaam, in bewoonde wijken een drama, continu an het herberekenen..

Heb nu Navigon europa gedownload en dat gaat asl een trein, zoals een gps hoort te werken

K.
 
Hoe doet Navigon het op kruispunten en in woonwijken etc?
is de GPS lokatie snel genoeg en nauwkeurig genoeg?

zit erg te twijfelen tussen TomTom en Navigon...
 
Ik heb geen ervaring met navigon, maar TomTom valt geweldig tegen. Heel erg traag (ik heb een 2G IPhone).
Groet,

Leon.
 
Hoe doet Navigon het op kruispunten en in woonwijken etc?
is de GPS lokatie snel genoeg en nauwkeurig genoeg?

Ik ben erg tevreden met Navigon. Ik ben Italy based en Navigon heeft mij probleemloos naar menig toeristisch plaatsje genavigeerd. Ik was altijd TomTom gewend op de Windows based smartphones. Persoonlijk ben ik meer te spreken over Navigon. Het is een erg volledig pakket en zeer gebruiksvriendelijk. De rijbaan begeleiding doet mij nogsteeds versteld staan. Op je scherm zie je het bord met plaatsnaam etc dat daadwerkelijk ook boven de weg hangt. Verder zitten er talloze nuttige plaatsen in en uiteraard ook flitspalen voor heel Europa. Kortom ik ben een tevreden gebruiker en heb geen problemen met het verkrijgen van een fix zoals sommige mensen wel hebben. Dit kan echter liggen aan mijn auto van 20 jaar oud waar nog geen dikke ramen inzitten.

Voor de vliegers onder ons: Ik kan iedereen aanraden eens een kijkje te nemen op http://www.pilotlog.co.uk/ Je kunt je daar registreren en een 30 dagen trial account aanmaken. Het is een online logbook met de mogelijkheid je rooster te importeren voor zeer veel airlines zoals KLM, Ryanair etc. Als je vervolgens de gratis Iphone app download en deze synchroniseert met de online database dan heb je al je geroosterde vluchten in je Iphone staan. Het enige wat je dan nog hoeft te doen is tijdens de cruise de betreffende vlucht aan te klikken, gegevens zoals aircraft reg en actual times in te vullen en op te slaan. Vervolgens sync je het weer met de database en je logbook is netjes bijgewerkt. Uiteraard heeft het online logboek de meeste opties zoals andere professionele programma's. 28 day rolling chart, day en night time calculation en automatische aircraft registration herkenning en ga zo maar door. Genoeg reclame! Ik ben geen aandeelhouder hoor maar ik vind het simpelweg een meesterlijke applicatie.

aanvulling: Mocht je al je huidige uren in een ander logboek programma hebben staan zoals bijvoorbeeld Skylog Pro dan kun je de mensen van Pilotlog een mailtje sturen en dan importeren ze je vluchten naar de online database. Dit hebben ze voor mij ook gedaan en daar ben ik erg blij mee.

Verder gebruik ik:

Runkeeper Pro - Hou van hardlopen en dit programma motiveert om steeds snellere tijden te gaan lopen
Bus - Time tabellen van alle buslijnen in NL
Trein - Trein vertrektijden etc
Smulweb recepten - Lekkere recepten. Je kunt zoeken op keukensoort of naam
Hyves, Facebook, Nimbuzz - Netwerk programma's
X2 Football, Airport Mania - Een dan niet gegamed is een dag niet verveeld zeg ik altijd maar ;-)

Ciao!
 
Last edited:
Zodra Tomtom werkt, gaat het wel okay, maar Navigon is sneller.
Heb een keertje mn BMW nav systeem gelijktijdig met iphone met Navigon en een Tomtom720T laten draaien en de resultaten waren uiteindelijk hetzelfde.
Tomtom is gewoon 1,5 keer duurder en dat is het dan niet waard.
 
ben naar de interboot in friedrichhafen geweest met mn navigon als primary nav..
en over de hele 8 uur geen problemen, en zoals hierboven vermeld wordt, het is echt super om het verkeersbord te zien op je iphone, piece of piss.
Heb ook nog een "oude" garmin en navigon navigeert even zo snel.
nu nog effe een goede houder voor de iphone scoren

Weet iemand een goede houder met charger voor in de auto?

thanks

K.
 
rc heli,
AC-130
Xplane copter
pacman
digdug
blueskies
redbull airrace
galaga
de oude spelletjes doen het nog goed
 
Mooi apparaat die iPhone. Ik gebruik zelf het meeste:

Civilization Revolution (nostaligie!)
iMafia (snap zelf niet eens wat er nou zo leuk aan is maar zit al op level 126)
Virtual Pool
X-Plane (rare gewaarwording om in de cockpit een flight sim te spelen...)

Aero Weather (onderweg naar het vliegveld het weer al gecheckt)
Shazam en Tune Wiki (als mooie aanvulling op iPod)
...en je kan er nog mee bellen en sms-en ook!

PS Weet iemand waar vind ik een setje vind om via koptelefooningang naar aviation plug te gaan (observer intercom?)
 
Ping

Ping dus, app voor de iphone om gratis smsjes te sturen naar andere Iphone gebruikers!
 
Daar hebben ze nu ook WhatsApp voor. Die werkt niet met gebruikersnamen maar gewoon met telefoonnummers.
 
Back
Top