Welke auto rij jij?

@TailEndCharlie: Nee sorry niet de Warande in helmond. Gewoon de Rijpelberg. Plus was het niet mijn doel om hier te patsen maar inderdaad te zien in wat voor auto's piloten rijden. Als het jullie meer zal behagen als ik mijn beginpost schrap tot het gedeelte van de vraag zal ik dat uiteraard doen. Dit diende alleen als voorbeeld.

Verder moet je niet zo snel conclusies trekken lijkt mij. Dat ik bijvoorbeeld in de warande zou wonen of door en door verwend ben. Ik zou graag met je praten over mijn leven en over dat van jou en waarom ik precies deze auto krijg. Dat gaat natuurlijk ook niet zomaar van hier jongen een A6. Dat ga ik hier niet zo maar op Airwork gooien. Misschien dat je dan je mening bijstelt.

Verder hoop ik dat er nog veel mooie reacties komen van mensen die niet alleen gif willen spuwen op mijn eerste post, niet dat ik daar verder mee zit maar daarom heb ik deze thread niet gestart. Als je graag met mij erover wilt praten hoor ik het vanzelf.

Gr,

Cpw
 
Plus was het niet mijn doel om hier te patsen maar inderdaad te zien in wat voor auto's piloten rijden.
Nou, gewone auto's met (meestal!) 4 wielen en een stuur! Sommige hebben een goedkope "airport car," anderen kopen een dure bak, en weer anderen zitten er tussen in. Het zijn net mensen, die piloten. :duh:
Dat gaat natuurlijk ook niet zomaar van hier jongen een A6. Dat ga ik hier niet zo maar op Airwork gooien. Misschien dat je dan je mening bijstelt.
Hmmm, ik snap dat je ouders je niet in een oud barrel met rotte schokbrekers en lekkende remleiding op pad sturen, maar ik denk dat je menig Airworker toch wel nieuwsgierig maakt naar hoe een beginnend pilootje (moet nog 18 worden) uit een modaal gezinnetje (mams rijdt Corsa en paps een Lupo) in godsnaam een A6 Quattro kan betalen. :confused:
 
Ik vond die Corvette Stingray die langs kwam wel mooi. Overigens rijdt mijn pa een al oudere Volvo S80 en mijn moeder een Seat Ibiza, die ikzelf prefeer. Niet te groot en redelijk sportief.
 
Ach, maar je snapt toch wel dat dit soort reacties komen? Maar goed, het idee is leuk. Als ik over de car park loop hier in MXP zie ik van alles staan. Wegroestende Astra's en Golfjes uit de vorige eeuw, tot de Nieuwste Alfa Romeo's en weet ik veel hoe die dingen heten (guess which car I drive ;)). Sommigen zijn gewoon heel snel met aflossen. Of juist niet..

Maar dan nog vraag je je soms af of de kinderen geen honger lijden!
 
Misschien een idee om een topic te openen om met ons vrouwelijk schoon te pronken? :grijns:
 
Doe me even een lol zeg!

Er is hier bij de DFA helemaal geen parkeerplek voor zo'n scootmobiel voor welgestelde bejaarden!

Zucht.....
 
Kunnen we niet allemaal even relaxed doen. Ja die jongen heeft een bevoorrechte positie dat ie een mooie wagen krijgt. Ben blij voor 'm en ik zie dan ook geen probleem dat hij dat met ons deelt. Ik kan me goed voorstellen dat een jongen uit zijn enthousiasme een topic plaatst met een vraag wat iedereen rijdt als hij zelf op 't punt staat om iets heel moois te krijgen.

Ik begrijp niet zo heel goed waarom het altijd alleen over de financiele problemen, de moeite om een baan te krijgen, investering, studieschuld, carriere op zo'n zware toon gepraat moet worden. Iedereen begrijpt hier volgens mij wel dat het allemaal niet aan komt waaien en dat komt het hem straks ook niet. Als hij geen foto had geplaatst over wat hij gaat rijden hadden we hier nul negatief commentaar gehad over dit topic. Ik meen dat er zelfs eerder zo'n topic is geweest.

Wat is nu exact het probleem, gun die jongen ook z'n pleziertje. De lelijkste vorm van gunst is afgunst als je het mij vraagt.

+1 voor het topic.
 
Gooi er dan meteen even een foto bij van die voetbalkelder.:grijns:

Ik denk dat vooral de oude garde in duurdere auto's rijdt.

jaaaaaaa:D
Ben erg nieuwsgierig naar dé voetbalkelder (Bekend van airwork:rt:)
Julien, er is genoeg animo, waar wacht je op!?;)
 
Hee jongens,

Ja ook erg bedankt voor de positieve reacties. Hoe we aan het geld komen wil je best een keer op een barbequetje uit leggen haha. PM me maar als je het echt wilt weten:haha:. Verder is mijn moeder taxi-chauffeuse, vandaar dat ze maar een corsa nodig heeft, rijd toch bijna altijd in de merc. haha. Ik vind het wel mooi om de verschillen te zien. De een rijd in een super oude, maar fijne bak en de ander rijdt,of gaat rijden, in een nieuwe electrische renault omdat dat ook zijn voordelen met zich meebrengt. Prachtig om te zien.

Verder vindt ik het idee om te pronken met het vrouwelijke schoon geen slecht idee:haha:

Gr
 
kreeg ik op mijn 18e maar een Audi A6:traantjes

Heb er 27 jaar op moeten wachten en toen moest ik er nog voor betalen óók !

Heb zelf een Honda Civic 1996 model. Ziet er een beetje uit zoals deze, maar dan in het rood. Curieus is dat ik ermee in de U.K. rondrij, maar dat het een lefthand drive is.

http://www.designercars.net/biler/Honda-model-269.jpg

Koning niet vergeten dat je ook nog rechts achter een extra mistlamp hebt (non-standard) !!!;)
 
Echte mannen rijden Audi:"

audi%20tt.jpg


Wilde graag een coupé, maar wel één met een grote kofferbak, dus ik kwam al snel bij deze uit. Top karretje.

Ook vaar ik weleens op deze (niet deze op de foto):

nacra.JPG


Lekker een rondje varen! Nog meer catzeilers op Airwork?
 
Back
Top