Welke auto rij jij?

trlof, die bus moet zo ongeveer de sterkste auto zijn die vw ooit gebouwd heeft. Het (mini-)bus systeem in Lagos (Nigeria) is gebaseerd op dit voertuig en er rijden er duizenden. Als je ziet hoe er met die dingen geragd wordt dan is het gewoon een wonder dat die dingen nog in zulke aantallen rondrijden - of een testament aan het originele VW ontwerp
 
Super vette bakken allemaal. De VW-Bus vind ik inderdaad ook erg stoer. De 3-serie station is ook erg mooi. Heb er ooit ingezeten. Jezus, wat is die ruim van binnen zeg! Vooral voor dan.

Gr
 
Q-Nimbus
Ex-Hydra, ex-Hobie14, ex-Condor, ex-Tornado, ex-Swift en ex-IroquoisII... en ik mis de cats nog steeds. Maar ik vlieg ook graag en aangezien niemand het voor mij betaalt is er niet zoveel ruimte meer voor een eigen cat. De Extreme40 lijkt me wel wat...
 
Tja, hier zal ik het nog minstens anderhalf jaar mee moeten doen..

2894120051_bc1e7b9a3d.jpg
 
Wow, wat een gave reacties. Twee uur na het in ontvangst nemen van mijn nieuwe aanwinst stond ik alweer op de vluchtstrook... die bus is inderdaad niet stuk te krijgen, maar het brandstofmetertje wel! :niet_bli:

@nbairlines, bedankt dat je me effe uit de brand kwam redden makker! :biertje:

Anyway, rooky mistake

If you'll excuse me, I have a BBQ to catch! :biertje: :biertje:

Met de VW bus!
 
Nou, vooruit. Mijn kamperbak ook maar even showen. Sinds een jaar of vijf al gek op Subaru Impreza's, dus tja... wat koop je dan?

531458955_5_sJOs.jpeg


Juist, een Impreza STi. :D
 
Je bent vast niet de enige:grijns: (met kotsneigingen aangezien TV een minuutje sneller was, gut!)

Maar een audi hoort toch echt in het wit;)
Enn dat een Audi S5 coupe in het wit om precies te zijn!

a5small.jpg


WOOOOW, die staat op mijn verlanglijstje:biertje:

Zeker een mooie auto, alleen, dit is geen s5 maar een a5!
Noem me een audi gek, maar, ik mis het s5 in de gril (waar deze het quattro teken heeft), het v8 op het voorscherm, de s-line velgen en de chrome spiegels.
 
klopt klopt klopt, een S5 heeft een andere gril en het teken op de gril, kloptkloptklop, wat dom van me :grijns:

Even een foutje herstellen:):
img_8959-1024x768.JPG


Dankje burton!:biertje: (alleen deze is niet in het wit, achja)
 
Mooie Subaru Beer! Maar ik dacht dat jij zo'n witte Seat "xyz" (leon/ibiza?) sport had?

Zelf heb ik een Saab 99 uit 1983 met 313.000 op de teller and still going strong (jaja!)... waarschijnlijk de goedkoopste auto tot nu toe in dit topic in aanschaf en ook nog wegenbelastingvrij :grijns: Prima studentenbak dus.
 
Mevr. Beer rijdt een witte Golf V GTi, telt dat ook? :D

Ah dat zal het zijn. Daarmee waren jullie zeker op de BBQ van 2008 dan. Haal VW en Seat wel vaker door elkaar... (of een andere airworker heeft een witte Seat) beide merken maken mooie auto's trouwens.
 
Audi's vind ik tegenwoordig zulke hufterauto's.
Dus als iemand interesse heeft in m'n A4 uit 1853 dan hoor ik het wel: je krijgt er gratis een kuub zand en een mooie luchtverfrisser bij.
 
In Noorwegen gaan de meeste snelheidsboetes naar Audi rijders, Audi-rijders zijn inderdaad de nieuwe hufters (naar mijn mening dan).
 
Back
Top