Welke auto rij jij?

Als ik pilotengeld zou hebben, waar ik dus nog even op moet wachten, zou ik zo'n nieuwe jag wel mooi vinden. Die van 60 ruggen. Of de nieuwe saab 95. Voorlopig zal ik het met een fiesta diesel uit 99 moeten doen, denk ik.

Voorlopig start je als piloot met een NEGATIEF inkomen, dus ik zou me maar niet zo druk maken over welke auto ik later ga rijden.

Voor mezelf. Ik heb sinds kort een Ford F350, 7,3 liter diesel engine gekocht.
 
Sorry, maar vind dit weer zooo overdreven!
Ik verdien "pilotengeld" (wat dat dan ook mag zijn), maar ik rijd echt niet in een auto van 60 rooien rond.

1 maal de realiteits-check hiero aub.

2 maal als het even kan. CPW1991 moet ook nog in de echte wereld terechtkomen. Een dikke Audi A6 voor je verjaardag? Op deze manier leert de beste jongen niet hoe het werkt, en gaat hij het niet redden naar mijn mening. Of hij moet het geluk hebben dat pappie zijn hele leven hem blijft helpen.

EDIT:

ik rijdt overigens zelf in een Smart Forfour uit 2006. Grijs/Blauw. 1.3 motor erin, dubbel panoramadak. Perfect bakkie om mee te starten al zeg ik zelf. Mooiste aan de auto is dat hij redelijk zeldzaam is, wat voor mij belangrijk is.
 
Kolere, dat doe je goed zeg. Ik ben ook nog geen 18, en mag zelfs mijn eigen rijbewijs gaan betalen. Zal ook flink wat mogen rijden trouwens, ongeveer elk weekend reeuwijk - eelde.

Ik gok zomaar dat het een moio bakkie is, 2.7 liter = goed, 2006 = nieuw.
Als ik pilotengeld zou hebben, waar ik dus nog even op moet wachten, zou ik zo'n nieuwe jag wel mooi vinden. Die van 60 ruggen. Of de nieuwe saab 95. Voorlopig zal ik het met een fiesta diesel uit 99 moeten doen, denk ik.

Btw; of Naudjuh heeft FL aangereden, of FL heeft een foto van exact dezelfde citroen op internet gevonden. Respect voor je volvo, naud, kreukelzone werkt goed.

W0lf, voor je eigen bestwil...hou je even op de achtergrond, en spendeer je tijd aan lezen van interessante topics. Ipv zomaar een beetje te posten.

De post hierboven is zo doordrenkt van gebrek aan realiteitszin dat de meeste 'ervarenen' op dit forum er overheen stappen en niet eens meer de tijd zullen nemen om er op te reageren.

Probeer eens te zoeken naar het salaris-tooltje van Iz, daarin kun je redelijk goed zien wat je overhoud per maand....geloof me daar kun je echt geen Jag of Saab 9-5 van rijden tenzij je papa behoorlijk in de slappe was zit.
 
Tip voor de A6 rijder in het begin, bij een veilige auto hoort een veilige bril. Zet een Rayban op (niet de aviator), die blijken airbagproof te zijn.

Bedankt voor de ''tip'', heb na ongeveer een jaar rijden nog geen krasje die zelf is gemaakt maar het is altijd handig om te weten.

En voor de voorgaande poster genaamd W0lf, het is niet zo zoals het lijkt. Na ook ongeveer een jaar op school te hebben gezeten zou ik ook willen dat ik toen ter tijd andere keuze's had gemaakt. Als ik nu maandelijks mijn afschriften krijg van de bank, wordt je wel wat wakkerder. Ook als je de komende jaren nog meerekent, wat er dan nog allemaal betaald moet gaan worden. Het leenbedrag is maar een bedrag tot er werkelijk iets van je saldo, zij het rente of leefkosten, wordt afgeschreven. Geloof me wanneer ik zeg dat op jezelf wonen je erg goed doet.

:eek:fftopic:Maar dat volledig terzijde van de ''tip'' en nogmaals bedankt
 
Wat betreft Rayban en airbags: die zonnebril kan je ogen beschermen voor heel wat andere gevaren dan de airbag. Zelf heb ik ooit de voorruit in mijn gezicht gekregen met 120 km/uur op de A12. Glasscherven lagen zelfs op de hoedenplank. gelukkig had ik mijn zonnebril op. Dagelijks zijn er genoeg voorbeelden van allerlei voorwerpen die voorruiten verbrijzelen. Stenen, bouten, moeren, tie-downs van vrachtwagens en in het weekeind allerlei huishoudelijke artikelen die van aanhangwagens en pick-up trucks komt zeilen.
 
Koning Lucht: you've gotta haul "stuff"? (dat is het antwoord dat je krijgt als je iemand die in een appartementje in een grote stad vraagt waarom hij nou een grote pick-up truck heeft gekocht).
 
Heb zelf niet zo lang geleden een groot hert door de voorruit gehad, dat was ook geen pretje. Heeft eeuwen geduurd voordat ze de auto weer op orde hadden ook.
 
Heb zelf niet zo lang geleden een groot hert door de voorruit gehad, dat was ook geen pretje. Heeft eeuwen geduurd voordat ze de auto weer op orde hadden ook.

bijkomstigheid, hert smaakt prima. (iemand ervaring met hert op de bbq?)
 
Back
Top