Welke auto rij jij?

1000+hp = Bugatti Veyron! Die bak is gewoon té goed, die motor.. 1001 t/m 1050 pk, W16 met 4 turbo's en een topsnelheid van 408 km/h :D

Nosig, Dat stukje dat naar priest gericht was, die uitleg.. Dat komt toch ook grotendeels overeen met arrogante Mercedes rijders?;) (dat bedoelde ik in elk geval, dat ze zo opdringerig rijden en veel van zichzelf denken:kerst:)

En natuurlijk een plaatje, er moet gewoon een plaatje bij:

bugatti.veyron.340.jpg


Hij is niet zo heel zuinig als een electrische auto :grijns: 40L op 100km :eek:
rij je op topsnelheid dan zelfs 115 liter/100km (gewoon binnen 12 minuten je tank leeg)
 
Good for you! Eindelijk zijn er ouders die de NS boycotten en hun kinderen beschermen tegen vertraagde treinen en overvolle coupes! :D

Tip voor als je over twee jaar zelf moet gaan betalen (belachelijk eigenlijk want ik vind dat ze dat minimaal moeten doen tot je volwassen bent): Zet hem een maand of 6 voor het einde van je opleiding te koop.. na je opleiding verdien je namelijk zeer waarschijnlijk onvoldoende om zo'n auto te rijden ;)
 
1000+hp = Bugatti Veyron! Die bak is gewoon té goed, die motor.. 1001 t/m 1050 pk, W16 met 4 turbo's en een topsnelheid van 408 km/h :D

Hij is niet zo heel zuinig als een electrische auto :grijns: 40L op 100km :eek:
rij je op topsnelheid dan zelfs 115 liter/100km (gewoon binnen 12 minuten je tank leeg)

Ik zei echte mannenwerk, geen glamour playboymobiel.

Leuk, zo'n Bugatti Veyron, voor in een rechte lijn. In de bochten, daar zullen we het maar niet over hebben. Ik vind het maar een auto voor mannen die last hebben van het kleine lullensyndroom en geld teveel hebben.

Als ik zeg 1000+ hp, dan bedoel ik niet een paar tientallen pk's meer. Nee, dan heb ik het over 1200 tot 2000hp.

Zie hier, speelgoed voor in een rechte lijn
[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=GJ0iJEwzxGA&feature=related[/YOUTUBE]

Of speelgoed voor op het circuit
[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=yXloFjDREfg[/YOUTUBE]
 
Leuk, zo'n Bugatti Veyron, voor in een rechte lijn. In de bochten, daar zullen we het maar niet over hebben. Ik vind het maar een auto voor mannen die last hebben van het kleine lullensyndroom en geld teveel hebben.

1,8 miljoen kost zo'n beestje:yeehaa:

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=5Fqpp-IAXF0[/YOUTUBE]

Dit is pas leip (H)
 
Ik rij in een auto met vier wielen. Een toeter zit er ook op en een hele grote benzinetank die veel te vaak leeg is. Wat knoppen her en der. Helaas geen A label, maar hij rijdt lekker! Telt dat? ;)
 
@ Helipilot

Haha bedankt voor de tip, ik zal er nog menige discussie met mijn ouwelui voor aangaan om de auto toch wel te houden. Voor Nederland is de A6 perfect. Comfortabel in de file staan en als het moet kan hij ook wel hard. Ook lekker ruim achterin voor de klasgenoten die mee willen rijden naar groningen airport, naar het JBI etc etc.

Gr
 
Ik rijd gewoon in de suzuki alto van mijn moeder
en de citroën picasso van mijn vader..

Oh, en heel af en toe in de A4 van mijn oom, rijdt wel echt heerlijk.
 
Last edited:
Nu het weer een beetje mooier wordt rijd ik hierop:
Gios_vintage.jpg


En soms rijd ik hierin:
IJspegel302.jpg


Nosig, dat lijkt wel IJsland waar jij rijdt...

<snip>
Mijn geld steek ik hierin (mijn 9e motor):

361941846_saoU6-L.jpg


361982614_ZfEek-L.jpg


V4, 1300cc, 0 naar 100 km/h in ca. 3.5 seconden. Kan ik ook gebruik van maken in NL, want ik sta toch altijd vooraan bij het stoplicht :airforce:. Die Diablo heb ik nog niet nodig dus...
 
Sta er nog steeds van te kijken dat er zoveel 'grote pilotenmannen' reageren op een post van zo'n verwend kereltje. Zeker als je de andere verhalen elders hier op het forum leest van mensen die grote financiële problemen hebben als gevolg van opleiding etc. CPW, mag ik raden? Wijk Warande in Helmond?

Sorry, moest ik ff kwijt. Moet hier echt heel erg van kotsen.... :kiss:
 
Sta er nog steeds van te kijken dat er zoveel 'grote pilotenmannen' reageren op een post van zo'n verwend kereltje. Zeker als je de andere verhalen elders hier op het forum leest van mensen die grote financiële problemen hebben als gevolg van opleiding etc. CPW, mag ik raden? Wijk Warande in Helmond?

Sorry, moest ik ff kwijt. Moet hier echt heel erg van kotsen.... :kiss:

Amen!

mijn doel is, bla bla op naar RS6.. bla bla...

Leuk dat je zo'n auto krijgt, echt waar! maar hou dat lekker voor jezelf. Ga er op een pilotenforum (ondanks de vele reacties) geen topic over starten met n foto van je auto die nog moet komen.

Eerst je school examen, dan je rijbewijs, vliegopleiding goed af zien te ronden, en succes met het zoeken naar n baan... en die kunnen je ouders niet voor je kopen, noch de voorlichter van je vliegschool, maar zul je voor moeten vechten door motivatie, hard werken en de juiste attitude...

Pas op, iets met paard en tillen, voordat het te laat is.
Geen offence, maar zie het als een tip!

Gr,
 
Last edited:
1000+hp = Bugatti Veyron! Die bak is gewoon té goed, die motor.. 1001 t/m 1050 pk, W16 met 4 turbo's en een topsnelheid van 408 km/h :D

Nosig, Dat stukje dat naar priest gericht was, die uitleg.. Dat komt toch ook grotendeels overeen met arrogante Mercedes rijders?;) (dat bedoelde ik in elk geval, dat ze zo opdringerig rijden en veel van zichzelf denken:kerst:)

En natuurlijk een plaatje, er moet gewoon een plaatje bij:

bugatti.veyron.340.jpg


Hij is niet zo heel zuinig als een electrische auto :grijns: 40L op 100km :eek:
rij je op topsnelheid dan zelfs 115 liter/100km (gewoon binnen 12 minuten je tank leeg)

Hmm, leuke Golf Plus.
 
ja:)
Ik snap wat jullie bedoelen en er zijn ook veel mensen met financiele problemen, maar gun die knul ook wat;) wees blij voor hem..

Maar je zou ook een goedkope auto kunnen halen met veel km op de teller.. dat geld kun je naar mijn mening wel beter besteden (kijk eens op www.marktplaats.nl)
 
Sta er nog steeds van te kijken dat er zoveel 'grote pilotenmannen' reageren op een post van zo'n verwend kereltje. Zeker als je de andere verhalen elders hier op het forum leest van mensen die grote financiële problemen hebben als gevolg van opleiding etc. CPW, mag ik raden? Wijk Warande in Helmond?

Sorry, moest ik ff kwijt. Moet hier echt heel erg van kotsen.... :kiss:

Nou ja, de eerste post is misschien dan wel een gevalletje van "kijk mijn ouders geld hebben" maar het is toch wel grappig te zien wat airworkers nou mee rijden?

En dat piloten dus niet allemaal een dikke Jaguar oid hebben maar vaak best normale wagentjes.
 

Splendid desolation dan toch... perfect om te doorkruisen met een gevoel van macht... totdat je panne krijgt, het mobiel netwerk buiten bereik is, de verkeersdichtheid 3 auto's per week en de meest dichtstbijzijnde nederzetting twee dagmarsen ver...
 
Back
Top