Verloting: United Stripes Airline Crew Party Love Edition 2010 + Airwork Borrel

LaurensM

New member
UNITED STRIPES AIRLINE CREW PARTY
Maandag 8 februari - Escape Amsterdam


content_home_01.png


Maandag 8 februari 2010 nodigen we al het vliegend personeel (en vliegend personeel in spé) uit voor de volgende editie van United Stripes: De United Stripes Love Edition 2010!

Dit pan-airline evenement zal alle vliegers en flight attendants bij elkaar brengen in een van de mooiste clubs van Nederland: de Escape in Amsterdam.

In de line-up hebben we weer enkele grote namen staan. Zoals gewoonlijk beginnen we de avond met enkele van onze Airline DJ's. Na een spectaculaire opening zullen DJ Raymundo en Funkerman het podium betreden. Zij worden begeleid door MC Crown en Glenn Helder op de drums.

Kaarten zijn te bestellen via www.unitedstripes.nl.

Kijk op www.unitedstripes.nl voor meer informatie en kaarten!

content_home_02.png


Maandag 8 februari 2010
21:00 - 04:00
Escape Club, Amsterdam
EUR 14,50 (voorverkoop)
Introducees zijn welkom
 
Er gaan geruchten van wel! Ik ga iig proberen er weer bij te zijn!! :radar:
 
Is er een leuke deal met Diana voor kaarten oid?

Met dank aan LaurensM inderdaad weer een verloting! 10 toegangsbewijzen zijn te bemachtigen.

Werkt heel simpel: je kunt mij een PM sturen t/m 20 januari 2010. Als je ingeloot wordt krijg je van mij bericht. Dan pas hoef ik je echte naam te weten voor de gastenlijst.
 
Ik heb al vast vrij gevraagd. Iemand die met me wil lepelen naderhand (snurkloos liefst)?
 
Stars n Stripes 2010

Stars n Stripes 2010

Oke dan, bij deze zal ik ook van de partij zijn ;) !!

Al is t op den dinsdag waarschijnlijk wel weer ff afzien (net als vorig jaar...) :eek!:
 
Dit wordt mijn eerste keer op de USACP.
Spreken airworkers daaraf of is het er ieder voor zich?
 
RAH,

Vorige keer in de Escape was het ieder voor zich, echter vormen er zich toch altijd snel groepjes, temeer omdat we toen ook een VIP tafel hadden. Die hebben we nu niet, helaas.

Maar we gaan je zeker zien, zo groot is die tent nu ook weer niet.

groeten

:radar: André :radar:
 
ok dan, wie is er bij?
is er toen uit eigen initiatief een vip-tafel genomen?
is daar behoefte aan?

RAH
 
RAH,

Toen werd de VIPtafel nog aangeboden door de organisatoren, nu niet meer, vandaar dat er ook geen banner meer is voor UnitedStripes. Want, BANNER = AIRWORK VIP tafel.

Ik denk dat ik wel ga :kiss:

Groeten

:radar: André :radar:
 
Toen werd de VIPtafel nog aangeboden door de organisatoren, nu niet meer, vandaar dat er ook geen banner meer is voor UnitedStripes. Want, BANNER = AIRWORK VIP tafel.

:

Het zal wel financiele crisis zijn bij de organisatie van United Stripes ;)
 
Heb nog een stoel aan een VIP tafel vrij.

Je kan een foto sturen als je voor dat plekje in aanmerking wil komen.

Dient uitsluitend voor selectie, en niet voor identificatie :angel:
 
Geen notaris aanwezig, maar wel lootjes gemaakt, door elkaar gehusseld en blind de gelukkigen er uit getrokken:

1. RAH
2. Snatch
3. PH-JPC
4. SierraTango
5. Prettyfly
6. Q-nimbus
7. JulietWhiskey
8. PH-ETS
9. André
10. AlphaIndiaRomeo

Gefeliciteerd! Geef nog even je echte naam door, dan kan ik die doorgeven aan de organisatie en kom je op de gastenlijst. Je krijgt dus geen kaart toegestuurd, naam op gastenlijst is afdoende.

De Airworkers die niet zijn ingeloot kopen hopelijk een kaartje, dan is er een gezellige Airwork-opkomst tijdens het feest.
 
Last edited:
starrrs n strrripes!

starrrs n strrripes!

Hiep Hiep Horay!!!!!

vanuit een besneeuwd en mooi Kopenhagen alvast iedereen de beste wensen voor 2010 (beter laat dan nooit) , veel vlieguren, fijn weekend toegewenst en een top feestje de 8ste!!!

Diana; bedankt!:biertje:

PS1 die vlag moet inderdaad mee!!
PS2 JPC kom je ook?

JW-CPH
 
@JW,
We hebben elkaar vorige week gemist in CPH geloof ik, zit je er vaker komend jaar?
Ik kom idd ook met een paar andere vrienden, dus we zullen elkaar vast en zeker tegen komen daar!
:yeehaa:
 
Back
Top