Verloting: United Stripes Airline Crew Party Love Edition 2010 + Airwork Borrel

Ik ga ook m'n best doen om te komen. Dat entreekaartje kan er ook nog wel vanaf. Verder probeer ik een mooie dame van vliegles ook mee te krijgen, maar die heeft de volgende dag PPL examens bij het CBR. Ben nog druk bezig haar te overtuigen om mee te gaan :)
 
@JPC

@JPC

Yes, ik zit vrij regelmatig bij onze vrienden in CPH ; )

Gezellig dan zie ik je op de Stars n Stripes party. Ik probeer nog wat collega s mee te nemen (en dat gaat lukken) van HV en/of TDK, als jij ook nog wat mensen ronselt kunnen we een Airwork en HV vlag ophangen : ))

Greetz JW
 
Last edited:
Yes, ik zit vrij regelmatig bij onze vrienden in CPH ; )

Gezellig dan zie ik je op de Stars n Stripes party. Ik probeer nog wat collega s mee te nemen (en dat gaat lukken) van HV en/of TDK, als jij ook nog wat mensen ronselt kunnen we een Airwork en HV vlag ophangen : ))

Greetz JW

Ah ik zit in DK1, dus tot April ofzo zit ik er regelmatig en anders weer in het najaar ;)
Op naar de Rosie McGee's! :yeehaa:

Tot de 8e in ieder geval!
 
strsnstrps 2010

strsnstrps 2010

Zijn er nog wat Airworkers die mee gaan? Anyone????

PS we kunnen wellicht met wat airworkers wat bijpraten (lees indrinken:cool: ))))indrinken zonder pumpin'' beats in cafe Schiller op het Rembrandtplein !?

JW
 
Heey!

Super!! Bedankt!! Zo zijn er tenminste ook nog wat heli vliegers aanwezig tussen al dat fixwing gespuis ;).

Gaat een mooi feest worden.

Snatch
 
Zijn er nog wat Airworkers die mee gaan? Anyone????

PS we kunnen wellicht met wat airworkers wat bijpraten (lees indrinken:cool: ))))indrinken zonder pumpin'' beats in cafe Schiller op het Rembrandtplein !?

JW

Ik weet zelf nog niet hoe laat ik er ben (hoop dat het weer een beetje meezit), maar is er iets voor airworkers in de tent zelf? hoek, podium, tafel? is de vlag aanwezig?
 
Zijn er nog wat Airworkers die mee gaan? Anyone????

PS we kunnen wellicht met wat airworkers wat bijpraten (lees indrinken:cool: ))))indrinken zonder pumpin'' beats in cafe Schiller op het Rembrandtplein !?

JW

Leuk idee, een preborrel. Wellicht zelfs nog optioneel uit te breiden met een pre-dinner daarvoor? Ik ben voor beide.

Nog steeds open voor iemand die kamer wil delen (en voor kaartjes die vrijkomen door mensen die ineens toch moeten vliegen :)).
 
Het is op de feestlocatie niet toegestaan de Airwork vlag op te hangen. Afspreken op een bepaalde plek of Airwork op je voorhoofd schrijven kan een mogelijkheid zijn om elkaar te vinden.
 
Heey!

Super!! Bedankt!! Zo zijn er tenminste ook nog wat heli vliegers aanwezig tussen al dat fixwing gespuis ;).

Gaat een mooi feest worden.

Snatch

Ga er vanuit dat je bij de buren vliegt? Gezellig!

Uiteraard zijn wij ook weer aanwezig, wederom met DJ. :cool:
 
Etentje zit er voor mij niet in, heb nog n soort cursus, maar ik kan om 2130 in cafe Schiller zijn om wat te drinken zonder de decibels van de Escape; )))

Wie haakt aan???

Andre? RAH? JPC? Q nimbus?? Surferboy?? Heliboyz?? Pretty Fly???


Groetjes

JW
 
Etentje zit er voor mij niet in, heb nog n soort cursus, maar ik kan om 2130 in cafe Schiller zijn om wat te drinken zonder de decibels van de Escape; )))

Wie haakt aan???

Andre? RAH? JPC? Q nimbus?? Surferboy?? Heliboyz?? Pretty Fly???


Groetjes

JW

Op zich een goed idee om je daar alvast in te drinken. :biertje:
Ik kom daar van het weekend op terug.
Hoe laat begint het hele gebeuren daar?
 
Etentje zit er voor mij niet in, heb nog n soort cursus, maar ik kan om 2130 in cafe Schiller zijn om wat te drinken zonder de decibels van de Escape; )))

Wie haakt aan???

Andre? RAH? JPC? Q nimbus?? Surferboy?? Heliboyz?? Pretty Fly???


Groetjes

JW

I'm in!
 
Etentje zit er voor mij niet in, heb nog n soort cursus, maar ik kan om 2130 in cafe Schiller zijn om wat te drinken zonder de decibels van de Escape; )))

Wie haakt aan???

Andre? RAH? JPC? Q nimbus?? Surferboy?? Heliboyz?? Pretty Fly???


Groetjes

JW

Surferboy is te lui geweest met zijn dienst wegruilen, dus ben er niet bij!
 
tot hoelaat zitten jullie in cafe Schiller?
ik vertrek namelijk pas 2100 vanuit het verre oosten. dus als het een beetje meezit, ben ik pas rond 2200 in amsterdamned.
 
AMS-ESCape

AMS-ESCape

Ik zit in de Schiller van 2225lt tot ca 2255lt.

Wellicht tot daar, anders gewoon ergens bij de veroverde VIP tafel :yeehaa:.
 
Back
Top