V1Rotate
Well-known member
Hallo allen.
Het einde van het jaar is in zicht. Het is weer tijd voor de totalen en bijzonderheden.
De banenmarkt was duidelijk beter dan voorgaande jaren. Velen in mijn omgeving vonden hun eerste job. Velen wisselde van job.
Zelf heb ik ook eindelijk mn plek gevonden in de cockpit van een B737 Oldschool :biertje:
Mijn totalen:
192 Uur TT actual on B737 Old School
12 uur in de sim. 4 uur voor verlenging van 737 Rating en 8 voor OCC/OPC bij mn werkgever
30 Uur nacht
0 Go Arounds
19 Verschillende luchthavens aangevlogen
1x Autoland for practice purposes .
Een hoop prima landingen en ook een aantal die de stessen niet zo leuk vonden, maar alles binnen de marges :grijns:
Bijzonderheden:
Gebased geweest in TUN en MIR dit zomer seizoen.
Vooral TUN was standaard drama. Uren wachten op fuel truck, ground ac, jetstarter etc. Hierdoor slots gemist. Dan met onze oudere kisten waarvan onze AC niet de temperaturen in cabin van 45+ graden compenseren, met als gevolg, niet zo blije paxen.
Verder aangezien ik voor een ACMI club vlieg is het vooral seizoens gebonden. Dus komend voorjaar mag ik weer vliegen.
Tot die tijd werk ik in een recreational sim 737NG hier in Stuttgart.
Bereid daar o.a. piloten voor op hun grading voor verschillende airlines.
Inmiddels ondanks dat ik maar een kleine 200 uur on type heb krijg ik zo nu en dan nieuwe job aanbiedingen. Dat was nog wel eens anders. Bij een club mag ik op selectie komen. We zullen zien.
Almetal een hoop geleerd en kijk uit naar komend seizoen.
Het einde van het jaar is in zicht. Het is weer tijd voor de totalen en bijzonderheden.
De banenmarkt was duidelijk beter dan voorgaande jaren. Velen in mijn omgeving vonden hun eerste job. Velen wisselde van job.
Zelf heb ik ook eindelijk mn plek gevonden in de cockpit van een B737 Oldschool :biertje:
Mijn totalen:
192 Uur TT actual on B737 Old School
12 uur in de sim. 4 uur voor verlenging van 737 Rating en 8 voor OCC/OPC bij mn werkgever
30 Uur nacht
0 Go Arounds
19 Verschillende luchthavens aangevlogen
1x Autoland for practice purposes .
Een hoop prima landingen en ook een aantal die de stessen niet zo leuk vonden, maar alles binnen de marges :grijns:
Bijzonderheden:
Gebased geweest in TUN en MIR dit zomer seizoen.
Vooral TUN was standaard drama. Uren wachten op fuel truck, ground ac, jetstarter etc. Hierdoor slots gemist. Dan met onze oudere kisten waarvan onze AC niet de temperaturen in cabin van 45+ graden compenseren, met als gevolg, niet zo blije paxen.
Verder aangezien ik voor een ACMI club vlieg is het vooral seizoens gebonden. Dus komend voorjaar mag ik weer vliegen.
Tot die tijd werk ik in een recreational sim 737NG hier in Stuttgart.
Bereid daar o.a. piloten voor op hun grading voor verschillende airlines.
Inmiddels ondanks dat ik maar een kleine 200 uur on type heb krijg ik zo nu en dan nieuwe job aanbiedingen. Dat was nog wel eens anders. Bij een club mag ik op selectie komen. We zullen zien.
Almetal een hoop geleerd en kijk uit naar komend seizoen.
Last edited: