Stella levert piloten?

Even wat anders.

Gister toevallig een Transavia Capt. Gesproken. Hij is ook instructeur bij Trans. En hij moet wel zeggen dat hij zeer tevreden is over de piloten die opgeleid waren bij Stella en bij hun kwamen werken. Goede kennis en vaardigheden beschikten ze wel over.

Dus dat mag ook wel eens gezegd worden. Ben verder geen Pro Stella, maar positieve berichten mogen er ook gegeven worden.

Buiten dit had hij nog meer mooie dingen verteld over de toekomst van HV. Wat er allemaal gaat gebeuren. Maar dat is off topic.

Gr

JB
 
Waar staat de afkorting HV voor?

Zie het vaker voorbijkomen, heb ook al gezocht op Google maar kan niets vinden.
 
is de afkorting voor transavia
die zie je dus op de vertrek aankomstborden

klm=KL
martinair=MP

om er een paar te noemen

edit: is geen afkorting maar de code gegeven door iata/icao
zo hebben alle maatschappijen en velden bv EHAM=AMS=AMsterdam een code
 
Eerlijk is eerlijk, dit hebben ze dan wel goed geregeld! Lees net op luchtvaartnieuws dat ze daadwerkelijk studenten geplaatst hebben bij Sun. Dan hebben ze deze keer daad bij het woord gevoegd! Hopelijk vinden ze voor de overige studenten ook een goede afzetmarkt.

Ben ook wel benieuwd naar die goede berichten van Trans ;)
 
Inderdaad. eerlijk is eerlijk..

Kan niet anders zeggen dan goed gedaan in deze barre tijd..
Succes aan de studenten die er gaan vliegen.

:biertje:
 
Vraag me even het volgende af:

De leerlingen die "erdoor" zijn, houdt dat in dat ze dus de DLR volledig afgerond EN gehaald hebben EN de benodigde euro's bij elkaar hebben om te kunnen starten?

Toevallig 1 van die studenten op het forum?

Gr. RR
 
Staat ook op luchtvaartnieuws.nl dat er van Stella mensen naar Lufthansa & KLM zijn gegaan.... Weet iemand iets over aantallen of zijn dat gelukstreffers geweest?

RR
 
is de afkorting voor transavia
die zie je dus op de vertrek aankomstborden

klm=KL
martinair=MP

om er een paar te noemen

edit: is geen afkorting maar de code gegeven door iata/icao
zo hebben alle maatschappijen en velden bv EHAM=AMS=AMsterdam een code

Oke, duidelijk, danku.
 
Staat ook op luchtvaartnieuws.nl dat er van Stella mensen naar Lufthansa & KLM zijn gegaan.... Weet iemand iets over aantallen of zijn dat gelukstreffers geweest?

RR

Marketing. Met Lufthansa bedoelen ze eigenlijk Lufthansa....kuch cityline... waar ze zogenaamd preferred supplier van waren. Met KLM bedoelen ze op de paar geluksvogels die met de (voor Stella mislukte) test door de selectie kwamen. Dit was om te kijken of ab initio's van andere scholen ook goed genoeg waren om in de toekomst meer te kunnen leveren. Dit ging goed voor EPST, MVVL en NLS (uiteindelijk). Niet voor Stella.
 
Marketing. Met Lufthansa bedoelen ze eigenlijk Lufthansa....kuch cityline... waar ze zogenaamd preferred supplier van waren. Met KLM bedoelen ze op de paar geluksvogels die met de (voor Stella mislukte) test door de selectie kwamen. Dit was om te kijken of ab initio's van andere scholen ook goed genoeg waren om in de toekomst meer te kunnen leveren. Dit ging goed voor EPST, MVVL en NLS (uiteindelijk). Niet voor Stella.

Inderdaad, slechts een kleine nuance...

Je zou zeggen dat de proef bij KLM niet iets is om trots over te schrijven. Sneu dat ze het nu gebruiken om nieuwe zieltjes te winnen.
 
Ja MG,

Jij had gezegd dat jij de eerste zou zijn die zou gaan applaudiseren voor dit heugelijke nieuws. Dat gaat helaas niet lukken, want velen zijn je voor gegaan. En anders .. bij deze Applaus voor Stella. Prima actie.
 
- http://www.saa0106.nl/ --> careers

- http://www.phoenix-stella.nl/

- 9 naar SunExpress

- oke, de andere studentensites op de stella-site werken niet/studenten zijn nog in opleiding.


Vanwaar die negativiteit? Mis ik iets afgezien van de zoveelste reclame opsomming van luchtvaartmaatschappijen en het "cityline-geval"?
Ik vind het deze keer aardig goed, dat stella in de recessie toch wat banen aan de man krijgt. Of zie ik dat verkeerd?

De leerlingen die "erdoor" zijn, houdt dat in dat ze dus de DLR volledig afgerond EN gehaald hebben EN de benodigde euro's bij elkaar hebben om te kunnen starten?

Blijkbaar wel anders kunnen ze er vrijwel onmogelijk komen...Nu nog antwoord van de studenten :)
 
Blijft het feit dat iedereen die het geld bij elkaar haalt en de DLR haalt binnenkomt, dus m.i. weinig extra prestatie van Stella. Maar dit kan ik mis hebben, iig mooi dat ze aan een baan zijn.
 
Blijft het feit dat iedereen die het geld bij elkaar haalt en de DLR haalt binnenkomt, dus m.i. weinig extra prestatie van Stella. Maar dit kan ik mis hebben, iig mooi dat ze aan een baan zijn.

Wat ik te horen heb gekregen is dat de TR wordt betaald door Sun.
Bond van 3 jaar...
 
Ah oke, het betalen haalde ik uit een post hiervoor ergens..maar het blijft naar mijn idee prijken met iemand anders veren. Beetje hetzelfde als het CLH-verhaal. Hadden ze nou zonder DLR te hoeven doen meteen aangenomen zijn dan zou ik idd met een diepe buiging mijn petje af nemen voor Stella.
 
Back
Top