Stand van Zaken Deel 30

Status
Not open for further replies.
@kazimiers; Ik heb juist MS&T gekozen omwille van mn technische aanleg. Daarbij denk ik dat je Den Helder zo leuk kunt maken als je zelf wilt ;) Wat voor studie doe je trouwens?
@Ch_glider, hoe zit het trouwens met sportvoorzieningen op KIM, kun je dan gewoon bij de sportcomissies gaan van de Adelborsten? Zoals zweefvliegen bijvoorbeeld.
 
Zat eigenlijk erover na te denken om er zelf maar eentje aan te schaffen hehe

Tijd dat De Manche dit stuk historie opkoopt! - Leuk oranje-blauw luchtmacht/manche kleurtje erover, en een lekkere chick als nose art..

En knallen maar. - Doe er trouwens maar twee dan, want dan kunnen we ook nog ff een two-ship of iff doen. Met de nodige .50's natuurlijk.

Ongenuanceerd en banaal -JK
 
@Ch_glider, hoe zit het trouwens met sportvoorzieningen op KIM, kun je dan gewoon bij de sportcomissies gaan van de Adelborsten? Zoals zweefvliegen bijvoorbeeld.

CRN,

Wij sporten in Den Helder gewoon mee met de reguliere sportlessen. Daarnaast is er inderdaad mogelijkheid om met allerlei sportverenigingen (janussen noemen ze dat) van het Korps Adelborsten mee te doen, zoals bijvoorbeeld zweefvliegen (ze beginnen waarschijnlijk deze week weer, dus ik ga zeker even een kijkje nemen, die ASW-24 heb ik wel interessant in...). Maar ook roeien, tennis, hockey, voetbal, volleybal, fitness, squash etc etc is mogelijk.
 
In het kader "stand van zaken" heb k al een tijdje niet gepost.

Maar ik kan melden dat ik inmiddels de VFS heb gehaald. Het wachten is op de PVS, die waarschijnlijk in juni is. K moet daarvoor wachten op een telefoontje t.z.t. voor een afspraak.

edit: VMO-2 ben k ook door :D
 
In het kader "stand van zaken" heb k al een tijdje niet gepost.

Maar ik kan melden dat ik inmiddels de VFS heb gehaald. Het wachten is op de PVS, die waarschijnlijk in juni is. K moet daarvoor wachten op een telefoontje t.z.t. voor een afspraak.

edit: VMO-2 ben k ook door :D

Juni betwijfel ik, zijn iets van 50 boven jou die ook nog PVS moeten doen:grijns:
 
Juni betwijfel ik, zijn iets van 50 boven jou die ook nog PVS moeten doen:grijns:

Gaat nog spannend worden, want er is nog maar een lichting per jaar met vliegers! - As far as I can tell.

Leuk dat de PVS tegenwoordig tot iets vergelijkbaars als dit is gereduceerd!
tzun241l.jpg
 
@ Kazimierz; Dat er een lichting in 2010 is staat vast, maar is dat ook voor 2011?!
 
Da's waar, is nog ver weg en kan dus alle kanten opgaan (je weet het nooit met dit bedrijf).. Wordt dus veel wachten voor de meesten!
 
Vandaag en gisteren VFS gehad (had het eerst op 26 & 27 april, maar er was eerder plek vrijgekomen). Nu afwachten of er nog 2 echte vluchten gevlogen kunnen worden aangezien de VFS niet op alle punten even goed ging. Bovendien nog 60 wachtenden voor u...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top