Stand van Zaken Deel 30

Status
Not open for further replies.
gefeliciteerd en tot over een maand. Vandaag trouwens mn echte aanname papier gehad van het CDC. Staan dingen als rang en klas in.
 
gefeliciteerd en tot over een maand. Vandaag trouwens mn echte aanname papier gehad van het CDC. Staan dingen als rang en klas in.

Papieren heb ik nog niet ontvangen omdat ik mijn diploma nog op moest sturen die ik pas eergisteren kreeg. Maar inderdaad tot over een maand!
 
Congrats guys,

Ik ben vorige week ook gebeld voor de sol maar ben helaas nu 2 weken op vakantie. Tijdens word ik dus gebeld voor een afspraak eind juli a begin augustus. Men weet zeker dat de augustus klas vol zit? Ik ben onderhand 2.5 jaar bezig;)

mvg
 
Gefeliciteerd! De augustusklas voor kort model zit in ieder geval vol. Baal daar enorm van want ik hoopte daar nog in te komen. Nu afwachten tot februari en intussen met Lucht- en Ruimtevaarttechniek te beginnen in Delft....

Baal als een stekker maar hou de hoop erin
 
gaaf om te lezen dat gasten hier het gewoon halen en met de opleiding mogen beginnen! Ik begin pas met het hele traject en hoop dat ik het gewoon ga halen allemaal:)

heeft iemand hier misschien een goed screenshot of iets dergelijks om de crosscheks voor de GVSS goed mee te oefenen? En is het handig om bij elke soort vlucht(bijv. overgang van dalende vlucht naar horizontale vlucht) voor je zelf goed uit te schrijven wat te doen?

Kay
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top