Stand van Zaken Deel 30

Status
Not open for further replies.
Ben gister gebeld,
mag dinsdag aan de bak voor de SOL,
gelijk een beetje spanning weer haha
 
Heeft iemand al de uitslag van de SOL gekregen? Ik hoorde dat het ontvangen van de uitslag +- 2 weken duurde, als het goed is zullen de eerste de uitslag dan al binnen moeten hebben.
 
Heeft iemand al de uitslag van de SOL gekregen? Ik hoorde dat het ontvangen van de uitslag +- 2 weken duurde, als het goed is zullen de eerste de uitslag dan al binnen moeten hebben.

Jij bent, als het goed is, de eerste van het forum die hem gevlogen heeft...
 
Zijn er nog mensen die zich hebben aangemeld voor de KLS? Ik heb me namelijk aangemeld en wacht nog op een uitnodiging voor PO1. Echter heb ik gehoord dat de selectie een stuk strenger is dan voorheen i.v.m. overschot aan piloten. Weet iemand hier meer over?
 
Zijn er nog mensen die zich hebben aangemeld voor de KLS? Ik heb me namelijk aangemeld en wacht nog op een uitnodiging voor PO1. Echter heb ik gehoord dat de selectie een stuk strenger is dan voorheen i.v.m. overschot aan piloten. Weet iemand hier meer over?

Misschien een idee om dit bericht ergens anders te posten dan in het Luchtmacht gedeelte...
 
weet iemand wat de vliegmedische keuring inhoudt? Ik heb vorig jaar m'n VMO1 en VMO2 gedaan maar die is dus verlopen.

Welke onderdelen doe je opnieuw?

thanks
 
Ik heb gister ook mijn medische keuring weer moeten doen. Het is eigenlijk precies hetzelfde als bij VMO1 alleen de ogen worden minder uitgebreid getest.
 
Net gebeld door CML!:D Mag volgende week vliegen maar dan ben ik verhinderd, ik heb nu in week 30 de SOL, kan niet wachten!

Tevens is Augustus al helemaal vol.. helaas, op naar 2011!
 
Yeah!

Heb vandaag het telefoontje ontvangen dat ik aankomende maandag mag gaan vliegen! ein-de-lijk :D

Ben benieuwd!
 
Net gebeld door CML!:D Mag volgende week vliegen maar dan ben ik verhinderd, ik heb nu in week 30 de SOL, kan niet wachten!

Tevens is Augustus al helemaal vol.. helaas, op naar 2011!

Succes voor SOL! heb maandag 5/7 gevlogen, hele leuke vluchten zijn het.

Dus CML heeft duidelijk tegen jou gezegd dat augustus nu vol is? Geen bericht over de volgende lichting? of het feb of april zal worden?

gr
 
Dankje! Nee hebben ze niet gezegd, wel dat Augustus vol is. Over 2011 is nog niks bekend.
 
Succes voor SOL! heb maandag 5/7 gevlogen, hele leuke vluchten zijn het.

Dus CML heeft duidelijk tegen jou gezegd dat augustus nu vol is? Geen bericht over de volgende lichting? of het feb of april zal worden?

gr


Wat moeten we ons ervan voorstellen? veel demo? of veel zelf vliegen?
 
Het lijkt wel op VFS, briefing wordt gegeven bij aankomst, zij geven dan duidelijker aan hoe de manoeuvres moeten.

Het is bijna allemaal zelf vliegen behalf T.O. en landing. Instructeur vliegt ook een paar aerobatic demo's, niet te heftig. (looping, barrel roll)

Succes boys
 
Is er iemand van de eerste gasten die toevallig zin heeft de Kennisbank weer ff te updaten trouwens? Ik wed dat velen je dankbaar zullen zijn (waaronder ondergetekende;))!
 
Ik heb net bericht gehad en ik heb voor de selectie positief resultaat ontvangen, ik begin in augustus aan de opleiding.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top