Stand van Zaken deel 29

Status
Not open for further replies.
Hallo allemaal, ook maar even een account aangemaakt op Airwork:)
Ik heb vorige week mijn 1e longfunctie/allergie test gehad, zal 21 December nog een keer terug moeten voor een tweedaagse keuring (vroege en late allergische reactie) en dan heb ik vmo1 helemaal gehad.
Op naar vmo2 en de VFS dan maar!
Heb mij overigens ook opgegeven voor het lange model net als Shooter.
 
Even kleine update, augustus lichting 2009 vertrekt nu vrijdag voor de laatste keer (voor de kort modellers) het veld in, velddienst 6 staat voor de deur! Lekker spannend!

Succes nog steeds aan allen die met de keuring bezig zijn! Leuk om te zien dat airwork goed blijft draaien.
 
Even kleine update, augustus lichting 2009 vertrekt nu vrijdag voor de laatste keer (voor de kort modellers) het veld in, velddienst 6 staat voor de deur! Lekker spannend!

Succes nog steeds aan allen die met de keuring bezig zijn! Leuk om te zien dat airwork goed blijft draaien.

Leuk om van je te horen! Succes met de laatste velddienst!
 
Yihaaaa 5 en 6 januari heb ook ik, eindelijk de VFS, kan niet wachten!:D
 
Hey, ik zie dat er best een aantal jongens door naar de PVS zijn, de vraag is al vaker gesteld op dit topic, maar moeten jullie nu een nog een 'echte' PVS doen?

Of zijn het het alleen een aantal vluchten om te kijken dat je niet luchtziek bent? Het lijkt mij dat de VFS nog niet erg 'betrouwbaar' is omdat het simpelweg nog niet zo lang bestaat!

Ben benieuwd hoe het wel gaat lopen en/of dat er in ieder geval duidelijkheid is!

Dogfighter
 
Nee, daar is nog geen duidelijkheid over. Ik had namelijk 7/8 dec mijn VFS. Het ging helaas niet echt goed bij mij :huilt:
 
Jammer.. Hoe dat, zeiden ze dat of kon je dat zelf inschatten?
 
Nogmaals de oproep het PVS topic in de Kennisbank aan te passen. Iedereen heeft plezier van de Kennisbank en het is de bedoeling dat het actueel wordt gehouden door iedereen die een selectiefase heeft meegemaakt. Anders kan ik het net zo goed allemaal wissen, oude info heeft niemand wat aan.

Heb je je voorbereid aan de hand van de Kennisbank dankzij je voorgangers? Stop er dan ook wat energie in terug.

http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=6122
 
Ik heb het boekje nu binnen gekregen dus ik zou wat kunnen maken.. Maar ik doe dat liever na 5/6 januari als ik zelf de VFS gedaan heb.. Anders moet iemand anders dat doen die ook al VFS gedaan heeft.
 
Zoals op het schema stond heb ik de GVSS donderdag en vrijdag gedaan. Nu kreeg ik vrijdag na de C-vlucht hoofdpijn en heb ik me daarna ziekgemeldt. Achteraf wel een goede keuze want ik ben zaterdag ook nog de hele dag ziek geweest...

Het komt er dus op neer dat ik in Januari verder moet met waar ik was, en dat is op de 12de.

Dogfighter
 
Jammer! Maar je hebt wel een goede keuze gemaakt, veel succes op de 12e dan!
 
Gefeliciteerd Amraam91 met je medische goedkeuring. En zonde Dogfighter! waarschijnlijk wel verstandig, met hoofdpijn vliegen lijkt me ook niet echt fijn.
 
Tja, zonde, zo kun je het wel zeggen. Ik hoop in ieder geval dat het niet al teveel effect heeft gehad op de vluchten die ik wel heb gemaakt. Nu me erg goed gaan voorbereiden op de rest!

@ Amraam, gefeliciteerd, en succes met de VFS
 
Ik heb nog geen officieel bericht gehad dat ik medisch goedgekeurd ben, dus nog even fingers crossed.
Dat is ook wel nodig als je naar mijn lijst vervolgonderzoeken kijkt:grijns:
 
Ik heb nog geen officieel bericht gehad dat ik medisch goedgekeurd ben, dus nog even fingers crossed.
Dat is ook wel nodig als je naar mijn lijst vervolgonderzoeken kijkt:grijns:

Had ik ook, maar ze zei tegen mij dat dat wel goed zat omdat ik op de VFS lijst werd gezet.. Maar het kan dan in SSB al bekend zijn he, het moet dan alleen officieel nog via Den Haag. ;)
 
Even ter aanvulling van vorige post: Net een brief ontvangen waarin staat dat ik medisch geschikt ben.:D Hadden ze dus al gezegd maar zo'n bevestiging is toch wel prettig.
Dus Amraam91, die brief zal jij een deze dagen dan ook wel ontvangen.;)
 
Zo gasten, morgen vroeg opstaan om aan de VFS te beginnen. Toch wel spannend, straks lekker vroeg slapen, zodat het bovenin ook een beetje helder wordt.

Ik zal waarschijnlijk wel in KdK een post maken van hoe de dag gegaan is, jullie horen cker van me:D

Greetz,

Zero
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top