Stand van Zaken deel 29

Status
Not open for further replies.
Aiiii... De PVS bestaat niet meer?
Rare beslissing... Het weer zal wel te vaak te slecht geweest zijn waardoor de PVS altijd

Het lag hem bij het bedrijf van de PVS, TTC Seppe. ;) Iets heel vaags met contracten.. Meende wel dat de KLu TTC wel terug wilt.
 
Volgens mij had het er mee te maken dat aanbestedingen door overheidsinstellingen (de PVS is financieel gezien een grote aanbesteding) één keer in de zoveel tijd opnieuw uitbesteed moeten worden. Verschillende partijen kunnen dan meedingen naar een contract. Hierbij speelt het financiële plaatje een grote rol. Dit wordt gedaan om overheidsuitgaven zo eerlijk mogelijk te verdelen.

Ik hoorde ook dat de Klu er zelf niet heel blij mee was omdat ze al 18 jaar met TTC samenwerkten en geen reden hadden om de samenwerking met TTC te stoppen.

Maargoed dit hoorde ik een keer op het CML van een andere selectiekandidaat, dus het kan net zo goed een "via via via" verhaal zijn dat elke keer anders is doorverteld.

Weten de VFS kandidaten trouwens al met welk bedrijf er nu gevlogen gaat worden, waar de vluchten plaats gaan vinden en op welk type vliegtuig?
 
Heey tomcat,

moet jij geen dingen doen op een normale doordeweekse woensdag..?


toevallig niet...


@Tomcat84
Jij bent ook al aardig op weg hoor. ;)

Ik post niet meer zoveel, maar lees nog wel mee op de achtergrond. Af en toe probeer ik nog wat zinnigs te zeggen. :grijns:

Ik doe mn best :) Maar post al lang niet zoveel meer als vroeger. Is maar goed ook want als ik dat af en toe lees dan schaam ik me dood :D

Groeten zijn gedaan, via het almachtige facebook :)
 
helaas afgekeurd op GVSS, vlucht D ging super goed, maar ze vonden A en B niet goed genoeg. Ik dacht dat die ook wel redelijk gingen, maar nee dus... beetje zuur.

Iedereen veel succes, ik ga proberen lang model KMA voor elkaar te boksen.

groeten
 
Tomcat84 beter ga je ff hard studeren!! Mijn belastingcenten een beetje verkwisten! ;)

Hoe gaat het daar? Hier in EHLW alles rustig je oude bud zit hier ook op het veld enne van der Heeeeessttt trouwens ook!

Grt aan iedereen daar!

MHC
 
Jammer Vlieger-atleet, helemaal omdat je D-vlucht wel goed ging...

In ieder geval succes met de keuringen voor de KMA dan!

Dogfighter
 
Zet mij maar op 7/8 december voor de VFS. Heb er nu echt zo veel zin in :D

@ vlieger-atleet: jammer man zeker als je denkt dat het wel aardig ging. Maar wat ga je nu op de KMA doen?
 
Ennuh, Butterfly, noem jij jezelf nou al een KLu-vlieger terwijl je nog niet eens aan de EMVO bent begonnen?????
Pas maar op dat je toekomstige instructeurs dat niet lezen :)

waar noem ik mijzelf klu-vlieger? O, je hebt gekeken wat er bij beroep staat..
beroep: klu-vlieger

Mijn welgemeend excuus dat ik er geen aspirant bij heb staan.:dozey:
Sorry dat jij, je daaraan hebt gestoord. Helemaal omdat jij de enige bent/was.
 
Weet iemand nu eigenlijk of er nog PVS gedaan wordt? Want als dat niet zo is dan betekent het dat de klas van februari eigenlijk al bekend is dan.. :)
 
Tomcat84 beter ga je ff hard studeren!! Mijn belastingcenten een beetje verkwisten! ;)

Hoe gaat het daar? Hier in EHLW alles rustig je oude bud zit hier ook op het veld enne van der Heeeeessttt trouwens ook!

Ach het was bijna thanksgiving dan ga ik niet studeren hoor! :)

Verder alles prima, enne, welke van de twee, die lange of die met die verrassend overeenkomende naam?

doe iig maar de groeten. En weet allerlaatstgenoemde inmiddels waar het noorden is? :grijns: (en wat doet ie verder?)
 
Weet iemand nu eigenlijk of er nog PVS gedaan wordt? Want als dat niet zo is dan betekent het dat de klas van februari eigenlijk al bekend is dan.. :)

ik denk niet dat ze een februariklas gaan starten met bijvoorbeeld maar 50% bezetting... ik weet niet hoe ze dat dan wel gaan oplossen
 
Er staan nog wel wat mensen op de wachtlijst (de lijst met niet categorie 1 mensen). Naast mij zowiezo nog 2, en er zijn zeker al 5 (cat1) geplaatst voor februari.

Of de mensen op de wachtlijst in aanmerking komen, en wie dat dan precies zijn, wordt binnenkort besloten door de KLu.

Volgens mij heeft november 9 vliegers dus als in januari ze echt kunnen gaan vliegen hebben ze de klas zo vol.
 
ik denk niet dat ze een februariklas gaan starten met bijvoorbeeld maar 50% bezetting... ik weet niet hoe ze dat dan wel gaan oplossen

In de februari-klas zit je sowieso ook met niet-vliegers (bijv. gevechtsleiding :radar: :grijns:). Dus die lichting zal bijna altijd wel doorgaan.
 
Heb inmiddels te horen gekregen dat ik op 'de lijst' van 18 augustus 2010 sta :D. Donderdag toch maar even met Amsterdam gebeld en de heer luitenant kon mij vertellen dat ze bezig waren met alles ter verzamelen en binnenkort de brieven voor AAC zouden versturen. Jeuj.
 
Heb inmiddels te horen gekregen dat ik op 'de lijst' van 18 augustus 2010 sta :D. Donderdag toch maar even met Amsterdam gebeld en de heer luitenant kon mij vertellen dat ze bezig waren met alles ter verzamelen en binnenkort de brieven voor AAC zouden versturen. Jeuj.

well done!
weet je ook welke categorie? En... wilde jij pas in augustus of zit februari toch al vol :S?
 
Gaaf man, congrats! Ik ga btw nu mijn 5e week in na VMO-2, als ik niks hoor ga ik vrijdag maar even bellen..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top