Stand van Zaken deel 29

Status
Not open for further replies.
Heej,
Gefeliciteerd.. Hoeveel zijn er nu uiteindelijk door gegaan?
Heb nog meegekregen dat een ontkoppelt werd bij f-vlucht volgens mij, maar verder weet ik t niet..
Grtz

Er waren twee twijfel gevallen bij de D-vlucht, deze twee mochten nog aan de F-vlucht deelnemen vanwege hun vorige vluchten. Die hadden ze aardig goed gevlogen.
Het scheen sinds een lange tijd zo weer te zijn dat de hele klas met de F-vlucht mocht beginnen. Uiteindelijk hebben deze twee het niet gered en waren we uiteindelijk met z'n vieren door. De jongens die niet door waren kregen het bijna direct te horen. Mijn buddy wist het zelf ook al toen hij uit de sim stapte :(
 
Nice, gefeliciteerd!;) Ik wacht nu bijna 3 weken, vrees dat ik er nog wel 2 bij op kan tellen..
 
@ Zero: Gefeliciteerd, nu begint voor jou ook weer het wachten :D. Ik heb sinds het moment dat wij na vmo1 op het cml de deur uitstapte niks meer gehoord, hoop dat er wat vaart in komt want ik heb er al zin in :p.
 
Dankjewel voor de felicitaties:D:airforce:

@Shooter: Ja wacht al erg lang zeg, misschien even bellen?

@Sipma: Ja, voelt cker goed:grijns:

Iedereen succes met zijn of haar aankomende test!
 
Gefeliciteerd iedereen die weer een stapje verder is :)

Ik heb 2 dec de laatste vlucht van mijn vfs :rt:

Grtz Rl
 
misschien zie ik dubbel maar vervolgens mij zijn er behoorlijk wat airworkers inmiddels klaar/door met de VFS.

Betekent dit niet dat er een enorme hoop wachtenden zijn voor het praktijkvliegen!? Ben benieuwd hoelang die wachttijd daarvoor zal zijn dan...
 
Lijkt het wel op inderdaad! Volgende week vrijdag is die rechtzaak betreffende TTC Seppe, ben benieuwd wat eruit gaat komen.. (Al hoewel, voorlopig wordt het niks met die praktijkvluchten met dit weer..)
 
Het ging goed vandaag! Ik ben er gelukkig doorgekomen en dan ook nog met mooie cijfers! Ik had op ruimtelijk inzicht een 8, op de luistertest geen fouten en allemaal 9's op de coordinatietest! :airforce: We waren met z'n zestienen waarvan er maar 3 van doorgingen.

Dus ik kan me nu gaan richten op de GVSS, die heb ik op 10/11 december.

Groeten
 
Tja, Silent-D,
Die Friezen zitten natuurlijk wel een stuk verder in de selecties, maar ik doe mijn best!

@ Maverick322,
Bedankt, ik zie er best wel tegenop, maar het moet te doen zijn als ik dat boekje goed ken en gefocust blijf!

Dogfighter
 
Tja, Silent-D,
Die Friezen zitten natuurlijk wel een stuk verder in de selecties, maar ik doe mijn best!

@ Maverick322,
Bedankt, ik zie er best wel tegenop, maar het moet te doen zijn als ik dat boekje goed ken en gefocust blijf!

Dogfighter

Stel je niet zo aan man:D
Je wilt toch vlieger worden?:airforce:

Je moet je boekje kunnen DROMEN, dat scheelt al een hele hoop.

ohh ennuhh, Gefeliciteerd:D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top