Stand Van Zaken deel 27

Status
Not open for further replies.
Ja je kan er niks aan veranderen jammer genoeg. Aan de andere kant kan je dan ook weer zeggen dat het niet aan jou heeft gelegen, in de vorm van persoonlijkheid, karakter, eigenschappen.

Jep. Tis echt balen voor de KLu dat ze zo'n mooie persoonlijkheden hebben laten gaan!

:airforce::duh:
 
helaas pindakaas, maar ook voor mij valt het doek bij het medische gedeelte.

Kan geen diepte zien, krijg nog wel een vervolgonderzoek in het cmh maar waarschijnlijk exit.

Ik zag namelijk niet wat ik schijnbaar moest zien, das apart :1855:

Same same.... van ons groepje van 6 vanaf de GVSS (waaronder amraam91 en lightning) waren er 5 aangekomen bij de VMO1... daar vielen de zware klappen: 2 ontkoppeld voor hun noten allergie, amraam91 en ik om onze ogen (hij problemen met diepte, ik een verstoring in het groene kleurenpigment hoewel niet echt merkbaar in het dagelijks leven) en de 5e was net begonnen aan zijn testen voordat we vertrokken. Geen idee of hij het gehaald heeft of niet.
Voor amraam91 en ik is het alsof de problemen enkel op papier bestaan. Je moet hen maar op hun expertise geloven.
Zoals amraam91 op onze terugreis van het CML al aangaf: je kunt me net zogoed wijsmaken dat er al sinds jaar en dag op elke stoeptegel een rode cirkel geverfd staat... ik zie het niet en ben me er ook nooit bewust van geweest. Het is raar om te horen dat er iets mis met je is wat je zelf niet als zo ervaart.
Het enige dat we nog konden doen, is in de bus opweg naar het station de invalideplaatsen claimen... :eek:

Amraam91: laat nog even weten hoe het op het CMH gelopen is, en vergeet echt niet om ze jou uit te laten leggen wat nu precies het probleem is, waarom je bij de ene test op CML geen diepte zou zien en de andere weer wel (die met die rode balkjes). Als je niet geschikt bent voor de functie is dat klote, maar daar zul je het mee moeten doen. Alleen wordt het alleen maar moeilijker te accepteren als je zelf niet goed kan begrijpen waarom en hoe het precies komt.

Gr. Sheep
 
Heey Sheep! Ik hoorde het al van Amraam. Balen man. Wel leuk dat je je nog even meld hierzo.. We hebben toch een paar hele leuke dagen gehad met ons groepje. Het leek te mooi om waar te zijn, wij 5en op de KMA.. En dat was het dus ook... Heb je al een idee wat je met je toekomst gaat doen? Je kunt in ieder geval altijd nog cabaretier worden.. ik blijf het zeggen! :biertje:
 
Heey Sheep! Ik hoorde het al van Amraam. Balen man. Wel leuk dat je je nog even meld hierzo.. We hebben toch een paar hele leuke dagen gehad met ons groepje. Het leek te mooi om waar te zijn, wij 5en op de KMA.. En dat was het dus ook... Heb je al een idee wat je met je toekomst gaat doen? Je kunt in ieder geval altijd nog cabaretier worden.. ik blijf het zeggen! :biertje:

Hahaha, ik weet niet. Ik heb me een heel klein beetje verdiept in Falcon 4 en begin nu eindelijk een beetje het bos door de bomen te zien en door te krijgen welke versie (mod) nou te gebruiken.
Het schijnt dat de tijd die het duurt voordat je Falcon 4 eindelijk een beetje onder de knie krijgt wel in de maanden kan lopen, dus ik dacht... nu dat KLu niet doorgaat ga ik maar als een kluizenaar 24/7 virtueel F-16 vlieger worden :rt:

Naja, ik moet nog even verder oriënteren bij defensie of elders, maar dat komt wel goed.

Tis inderdaad heel jammer dat we niet met z'n allen aan de KMA konden beginnen. Hoe vet zou dat zijn?! :biertje:
 
EMVO grondschool zit er op, en vanaf donderdag 2 weekjes naar het CML en Gilze Rijen voor testjes en G-krachten en Hypobare kamer enz enz enz, Wordt weer tof!:D
 
Lees net dat de augustus klas waarschijnlijk vol komt/zit en de novemberklas ook, das "best" balen! :niet_bli:
Ik zit overigens ook nog in het rijtje "goedgekeurd en wacht op plaatsing" (aka minder geschikt:dozey:)... Dus ben wel door de PVS heen! Gelukkig :)
Alleen dus minder geschikt, das goed balen dan heb ik nog steeds niks eigenlijk :-S

Ik heb ook nog gehoort dat er een november lichting geschrapt wordt ivm de wachttijden die iedereen nu sowieso heeft.

Dit lijkt mij geen logische stap... Er zijn wachttijden --> Klas schrappen zodat er NOG minder plek is en dat de wachttijden nog langer worden?:1855:
Maar goed who am I.

:airforce:
 
Last edited:
@ De mensen die binnenkort ook moeten beginnen aan de kma...

In de checklist staat dat je hardloopschoenen mee moet nemen.
Nu hebben we ook bij het KPU 2 paar schoenen gekregen.
Moet je nou zelf ook nog een paar meenemen zoals in de checklist staat?
Ik ga ze binnenkort aanschaffen.. maar als iemand zeker weet dat het niet nodig is hoor ik dat graag!

Greetz,

Niels
 
@ De mensen die binnenkort ook moeten beginnen aan de kma...

In de checklist staat dat je hardloopschoenen mee moet nemen.
Nu hebben we ook bij het KPU 2 paar schoenen gekregen.
Moet je nou zelf ook nog een paar meenemen zoals in de checklist staat?
Ik ga ze binnenkort aanschaffen.. maar als iemand zeker weet dat het niet nodig is hoor ik dat graag!

Greetz,

Niels

Ik ga in augustus ook beginnen aan de kma. Volgens mij moet je gewoon zelf hardloopschoenen meenemen, omdat je die schoenen van het kpu niet gelijk krijgt bij aankomst. Voor de zekerheid maar gewoon meenemen lijkt mij.
Tot in augustus!;)
 
Ja maar gewoon alles meenemen wat er op de lijst staat, dan kunnen ze je in ieder geval niets verwijten. Ik neem zelf gewoon mijn goedkope hardloopschoenen mee, waar ik nu ook op ga rennen.

Tot in augustus inderdaad ;), jullie komen ook naar de vooropkomstdag lijkt me? Op 17 augustus...
 
Ok dan ga ik ze binnekort maar even aanschaffen!
Ben inderdaad ook de 17e op het cml. En aanstaande donderdag moet ik naar de Marinekazerne in Amsterdam i.v.m. PAS gesprek. Nog meer kandidaten daarvoor?
 
Ja maar gewoon alles meenemen wat er op de lijst staat, dan kunnen ze je in ieder geval niets verwijten. Ik neem zelf gewoon mijn goedkope hardloopschoenen mee, waar ik nu ook op ga rennen.

Tot in augustus inderdaad ;), jullie komen ook naar de vooropkomstdag lijkt me? Op 17 augustus...

Ja, 17 augustus ben ik er ook:) Tot dan!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top