Stand Van Zaken deel 27

Status
Not open for further replies.
Al iets van amraam of lightning gehoord? ben wel benieuwd:confused:

Maar voor de svz, ik ben nog niet voor pvs geweest even afwachten dus en ga straks ook nog op vakantie dus kan miss nog wel even duren..

-Rl
 
Wanneer had jij PO1 ripilot? Volgens mij gaat de wachtlijst uit van de datum van PO1. Ik had zelf 15 april PO1. En amraam en lightning hebben morgen pas PO2.
 
Vandaag heb ik gehoord dat de augustus klas nog niet helemaal vol is maar bijna zeker vol komt met meestgeschikten. Dat betekent voor mij (wachtlijst) dat ik dus mag blijven zitten. Garantie tot de deur en verder afwachten, ik ga dus met de ATPL theorie starten.
Ze houden me nog in het bestand t/m februari.
 
Februari.. duurt nog even! Er is toch ook nog een november klas?

Er is mij duidelijk gemaakt dat die klas hoogstwaarschijnlijk ook wel vol komt met meest geschikten. Het is dus echt maar even afwachten hoe dingen gaan lopen.

Klassen gaan trouwens ook terug van 15-17 naar 10-12.
 
Ik heb ook nog gehoort dat er een november lichting geschrapt wordt ivm de wachttijden die iedereen nu sowieso heeft.
 
En as vrijdag nog een VMO2 vervolg onderzoek :) Dat maakt er drie van, een mooi getal.

Edit. PVS resultaat is ook binnen: positief, maar wel bij de 'mindergeschikten'. Volgende week eindgesprek. Geen idee of het gebruikelijk is dit te doen zonder VMO2 afgerond te hebben.
 
Last edited:
Vandaag heb ik gehoord dat de augustus klas nog niet helemaal vol is maar bijna zeker vol komt met meestgeschikten. Dat betekent voor mij (wachtlijst) dat ik dus mag blijven zitten. Garantie tot de deur en verder afwachten, ik ga dus met de ATPL theorie starten.
Ze houden me nog in het bestand t/m februari.

:( jammer gozer ! Bah... even uitzitten dan maar weer. Succes met ATPL theorie.
 
En as vrijdag nog een VMO2 vervolg onderzoek :) Dat maakt er drie van, een mooi getal.

Edit. PVS resultaat is ook binnen: positief, maar wel bij de 'mindergeschikten'. Volgende week eindgesprek. Geen idee of het gebruikelijk is dit te doen zonder VMO2 afgerond te hebben.

Jammer van de minder geschikten maar iig relaxt dat je het gehaald hebt! Wanneer ben je geweest?
 
Nou jongens.. ik heb goed nieuws en slecht nieuws...

Het goede nieuws is dat ik PO2 gehaald heb.. Het slechte nieuws kreeg ik later die dag te horen: Ze nemen niemand aan met een pinda-allergie. En laat ik nou net een pinda-allergie hebben. Schijnbaar zit er een zakje pinda's in het noodrantsoen, en die moet je dus kunnen eten in geval van nood...

Voor mij 1000 anderen. Bij enige afwijking van het ideale profiel lig je eruit! De waarheid is keihard. :duh:

Barney, heel veel succes in Portugal!!! You're the best!
 
Tja balen balen balen Lightning....:eek:

Eerst nog even de vmo's doorstaan en dan niet naar Portugal:airforce:
 
Last edited:
Ah wat kut Lightning... Allervervelendste als je ergens op word afgewezen waar je in feite niets aan kunt doen. Ik leef met je mee.
 
Bedankt voor jullie medeleven mannen!

Ik wens jullie allemaal heel veel succes met het vervolg van de selecties.

Ik blijf wel nog actief hier, ik heb al plannen om verkeersvlieger te worden.. TBC
 
helaas pindakaas, maar ook voor mij valt het doek bij het medische gedeelte.

Kan geen diepte zien, krijg nog wel een vervolgonderzoek in het cmh maar waarschijnlijk exit.

Ik zag namelijk niet wat ik schijnbaar moest zien, das apart :1855:
 
Last edited:
helaas pindakaas, maar ook voor mij valt het doek bij het medische gedeelte.

Kan geen diepte zien, krijg nog wel een vervolgonderzoek in het cmh maar waarschijnlijk exit.

Ik zag namelijk niet wat ik schijnbaar moest zien, das apart :1855:


kut... zeker die test met die rondjes in zo'n stippenvak of niet?
Balen man, maar er is nog hoop voor je met het vervolgonderzoek: ik zal voor je duimen
 
Ja je kan er niks aan veranderen jammer genoeg. Aan de andere kant kan je dan ook weer zeggen dat het niet aan jou heeft gelegen, in de vorm van persoonlijkheid, karakter, eigenschappen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top