Stand Van Zaken deel 27

Status
Not open for further replies.

Lightning

New member
Aangezien Slient-D op vakantie gaat, neem ik de SVZ even van hem over.
Vandaar ook even een nieuw topic.

Indien er iets niet klopt, of dat je ook graag vermeld wilt worden in de SvZ, geef het dan a.u.b. even aan.

Zie voor eerdere delen van de Stand van zaken:


Huidige SvZ

KLu: Klaar met de opleiding en werkzaam bij de KLu:


MLD: Klaar met de opleiding en werkzaam bij de MLD:

KLu: Goedgekeurd en reeds in opleiding:



MLD: Goedgekeurd en reeds in opleiding:

EMVO in 2007 (Nieuws hierover?)

EMVO maart 2008

EMVO januari 2009:

EMVO april 2009:

EMVO augustus 2009:

KMA 15 augustus 2007: (Wie weet wat over deze mensen?)


KMA 11 augustus 2008:



KMA 3 november 2008:

KMA 2 februari 2009:

KMA 20 april 2009:

KMA 19 augustus 2009:

KMA 9 november 2009:


Bezig met selectie voor vlieger:
  • 27 juli 2009 - Amraam91, FAM gehaald, VMO1 vervolgonderzoek
  • 28 juli 2009 - Sipma, VMO2 & PVS
  • 30 juli 2009 - Mob,Eindgesprek
  • 16 aug 2009 - joost-84, PVS
  • 2 aug 2009 - JFJ, PVS
  • Datum n.n.b. - Donutman, wachtend op PVS?
  • Datum n.n.b. - RlPilot, wachtend op PVS
  • Datum n.n.b. - Moonshine, PVS > Niet gehaald???
  • Datum n.v.t. - TnG, "minder geschikt"
  • Datum n.v.t. - up_up_and_away, "minder geschikt"

KLu, Officier Luchtverkeersleider, bezig met selectie (tussen haakjes is nog te doen):
  • -
KLu, Officier Air Surveillance, bezig met selectie (tussen haakjes is nog te doen):
  • -
Goedgekeurd, wachtend op plaatsing
  • -

 
Last edited:
Mijn VMO2 vervolg onderzoek data zijn 22 op 23 Juli en 27 Juli. Uitslag hiervan zal even op zich laten wachten denk ik. Vraag me af wanneer ik dan de PVS uitslag krijg of helemaal niet en pas aan het eind een einduitslag met alles in beschouwing genomen.
 
hee Lightning bij mij staat nog vmo-1 verder onderzoek. Die heb ik gelukkig al een tijdje geleden gehad en is nu goed. Wacht nu op vmo2 en pvs.
 
Mijn VMO2 vervolg onderzoek data zijn 22 op 23 Juli en 27 Juli. Uitslag hiervan zal even op zich laten wachten denk ik. Vraag me af wanneer ik dan de PVS uitslag krijg of helemaal niet en pas aan het eind een einduitslag met alles in beschouwing genomen.

Check.

hee Lightning bij mij staat nog vmo-1 verder onderzoek. Die heb ik gelukkig al een tijdje geleden gehad en is nu goed. Wacht nu op vmo2 en pvs.

Hey Sip,

Ik heb hem aangepast. Je wacht dus nog op de data voor je VMO2 & PVS?

De laatste 5 laatste personen uit het rijtje hebben inmiddels PVS gehad, maar daarna niets meer van zich laten horen. Als iemand er iets meer over weet dan had ik dat graag gehoord.
 
Last edited:
Even m'n laatste post hierin gooien

Ik heb net eindgesprek gehad. Ik ga in augustus beginnen op de KMA:D

Maandag moet ik naar het KPU om kleding te passen. Zijn er hier nog meer mensen die dan gaan?

Ha PVS maatje, goed bezig man. Ik baal nog steeds dat ik er na het PVS uitgevlogen ben. Ik heb ook nog steeds geen exit-gesprek gehad, het CML al enkele malen gebeld, maar ik krijg ze niet te pakken. Volgende week loop ik de Nijmeegse vierdaagse, dus dan zal ik ze ook wel niet spreken.

Hoe dan ook, veel succes op de KMA! Denk er niet te makkelijk over, je komt er snel genoeg achter dat het echt kei- en keihard werken is! Probeer het te beleven en mee te maken, probeer het niet te ondergaan!

Ik ben me momenteel aan het orienteren binnen de landmacht, ik wil volgend jaar beginnen op de KMS of KMA, wie weet kom ik je nog eens tegen ;)

Don't be a stranger!
 
Johan-Mil, wat houd dat Birkmangesprek precies in?

Het is een gesprek over je persoonlijkheid. Je krijgt bij je PO-2 ook een soortgelijke vragenlijst. Alleen bij de Birkman vragenlijst krijg je vragen over wat je over jezelf en anderen denkt. Ook welke banen je interesseren. Daaruit halen ze je persoonlijkheid:eek: Hoe ze het doen, geen idee:1855:

Je krijgt een aardig dikke map mee, de resultaten worden besproken met je en ze bekijken wat je anders kan doen om de KMA en verder, zo soepel mogelijk door te lopen.

Het klopt aardig.....was er verbaast over eigenlijk wat ze uit zo'n vragenlijst weten te halen.

Het is iets om je in ieder geval geen zorgen over te maken;)

Grtz Johan
 
Voor de SvZ; ik begin vanaf morgen in Ft. Rucker op de Apache.
Groeten,
Godfried

HELD! ..

Wat betreft de mensen uit 15 Aug 2007..

* the_pilot - is volgens mij uit dienst.. I guess
* Kazimierz - LANG model: VLO EMVO 2011 Expected
* surfingrijn - inmiddels in opleiding tot GL)


* LCH (Officier Geleide Wapens Patriot) - staat er twee keer in
* Montana22 (Officier Luchtgevechtsleiding, Air Surveillance)
* J.T.
* Ximan

Volgens mij zijn die lui of a aan het werk of uit dienst
 
Nog iemand iets van s89 gehoord trouwens? Hij zou de uitslag van de PVS nu toch wel gehad moeten hebben....


Dat dacht ik ook ja... mar helaas nog steeds niet!?
Ik ben afgelopen week naar Frankrijk geweest, had m'n mobiel wel bij me maar wellicht dat ze me niet hebben kunnen bereiken, dus daar bel ik morgen over. Maar ik vrees dat ze dan weer zeggen dat ze me bellen als ze het weten.

Het is wel vervelend ivm mogelijke alternatieven mocht ik worden afgewezen, maarja.

Geen idee ook of het een positief dan wel negatief teken is dat het zo lang duurt!?
 
succes amraam en lightning! Gaat vast wel lukken. En lightning ik denk niet dat we samen naar Portugal gaan :p bij mij duurt het nog wel even denk ik en ga nog op vakantie
 
Net (weer) het CML gebeld en ik heb daar het volgende te horen gekregen:
mijn eerste 4 vluchten waren positief maar mijn laatste 2 negatief. De eerste vier vluchten had ik dezelfde testleider en de laatste twee een andere (lijkt me nutteloos om namen hier te noemen, heeft er niets mee te maken). En omdat de resultaten zo erg verschilden moet/mag ik nog 2 keer vliegen.

Dat wil zeggen dat ik vlucht 5 en vlucht 6 nog ene keer ga doen, in Seppe.
Ik word gebeld wnr het weer het zou toelaten...

Ik heb een erg dubbel gevoel, aan de ene kant natuurlijk heel relaxt dat het iig nog niet negatief is, aan de andere kant moet ik nu weer de draaimolen in en zit ik weer in die onzekerheid....

Ik hou jullie op de hoogte
 
Lijkt me toch vrij duidelijk, onze Baron is gewoon een HELD...

Ja vind ik wel, maar het leek zo sarcastisch.. kan aan mij liggen natuurlijk :D

Succes met PO2 jongens

S89, wederom succes met PVS dan maar! Geen negatief advies is positief vond ik altijd maar, in ieder geval kan ik me wel voorstellen dat dat niet de uitkomst is die je het meest aanspreekt... Maar toch.. succes man!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top