Stand van Zaken deel 26

Status
Not open for further replies.
Ok, gaaf! Augustus nu al vol ja? Dat gaat ook aardig snel zo... In ieder geval succes met werk en trainen ondertussen. Nu met men jaar school afmaken na de keuring valt het me best zwaar om voor studie gemotiveerd te blijven! ;) Hopelijk heb je daar iets minder last van.

Ja t was ff balen. Ik had liever in augustus al willen beginnen. Maar goed.
Ik heb het nu ook, doe een hbo studie. Mijn god wat is dat saai :snore:
Ik mis het fysiek bezig zijn behoorlijk. En ik wil ook absoluut geen bureau baan van 9-5:mad:

Zodoende ;)

Diegene die nog bezig zijn met selecties: succes!:)
diegene die t gehaald hebben: respect! and good luck living the dream ;)

huskyboy out
 
Ik heb het nu ook, doe een hbo studie. Mijn god wat is dat saai :snore:

Dan heb je de verkeerde studie gekozen!

Ik volg een hele leuke HBO opleiding, wel een van de zwaarste, maar zo lang je er plezier in hebt is dat allemaal niet erg. Desalniettemin is het voor mij slechts een opstapje naar een potentiële baan als vlieger bij de KLu.

In ieder geval suc6 met de medische keuring en je AAC gesprek!
 
Last edited:
Er zijn twee lijstjes met de kop "KLu: Goedgekeurd en reeds in opleiding"?

Nou je het zegt inderdaad, zat ff te kijken net is al een hele poos zo bij stand van zaken deel 22 etc. ook al. But no problemo it`s fixed now:biertje:
 
Last edited:
Dan heb je de verkeerde studie gekozen!

Ik volg een hele leuke HBO opleiding, wel een van de zwaarste, maar zo lang je er plezier in hebt is dat allemaal niet erg. Desalniettemin is het voor mij slechts een opstapje naar een potentiële baan als vlieger bij de KLu.

In ieder geval suc6 met de medische keuring en je AAC gesprek!

Mja ik volg ook een leuke HBO opleiding, maareh,... Als je eenmaal besloten hebt dat je iets anders wilt doen, en je moet er op wachten. Dan is het, tenminste voor mij, best lastig motivatie vast te houden ;). Maar je weet waar je het voor doet!
 
Ik volg zelf ook wel een leuke HBO opleiding. Ik heb al 2 x deel genomen aan het selectie traject maar ben nu van plan om m`n volgende x pas uit te stellen tot na mijn afstuderen. Op deze manier heb ik in ieder geval een vangnet;)
 
Heeeyy,,, Ik ben ook aan het wachten totdat ik naar de PVS mag :D Eerst de examens maken he;) Iemand enig idee waar mike taks is gebleven?, kzie hem er niet meer tussen staan :S en hij was aangenomen voor augustus dacht ik...

Groetjes,

Jordy
 
Heeeyy,,, Ik ben ook aan het wachten totdat ik naar de PVS mag :D Eerst de examens maken he;) Iemand enig idee waar mike taks is gebleven?, kzie hem er niet meer tussen staan :S en hij was aangenomen voor augustus dacht ik...

Groetjes,

Jordy

vraag me niet waarom maar volgens mij is dat Douglas 2 geworden, misschien is hij 'geëvolueerd' om maar even een nerdy-woord van vroeger erbij te halen haha.
 
Ik ben geen pokémon ;). Ja inderdaad veranderd, ben nog niet aangenomen though, officieel eerst nog het veiligheidsonderzoek.
 
scherp haha, dat het zo lang op zich laat wachten dan?

had net m'n pvs 4 maar ruk horizon dus straks 2de poging.. overmacht zuigt.
 
Ah lastig man... Nja erg afhankelijk van het weer sowieso! Heb je al hagedisjes gevangen op het binnepleintje? :D We hadden ook een keer een bidsprinkhaan in de kantine trouwens, best wel geinig.

Anyways, nja het is zo dat ik pas in augustus wil / kan beginnen i.v.m HBO. Dus dan stellen ze het veiligheidsonderzoek ook uit tot de periode voor augustus. En aangezien ik nu niet in Nederland (of zelfs Europa :p) ben, i.v.m stage, kunnen ze er nu niet aan beginnen. Dus beetje lastig,... Maar dat komt wel goed!

Succes met PVS 4!
 
Ah lastig man... Nja erg afhankelijk van het weer sowieso! Heb je al hagedisjes gevangen op het binnepleintje? :D We hadden ook een keer een bidsprinkhaan in de kantine trouwens, best wel geinig.

Anyways, nja het is zo dat ik pas in augustus wil / kan beginnen i.v.m HBO. Dus dan stellen ze het veiligheidsonderzoek ook uit tot de periode voor augustus. En aangezien ik nu niet in Nederland (of zelfs Europa :p) ben, i.v.m stage, kunnen ze er nu niet aan beginnen. Dus beetje lastig,... Maar dat komt wel goed!

Succes met PVS 4!

jeah, maandag was het ook al ruk. nee nog geen hagedisjes gevangen!:p
ahha, paar jongens uit deze groep hebben hem al gehad, ook vmo-2 al achter de rug enzo. ik ook maar verder nog geen man in drie-delig pak (met een zonnebril?) langsgeweest!

zoals het er nu uitziet wordt het vlucht 6 in nederland, of ik moet vlucht 4 top-notch vliegen maar daar moeten we niet vanuit gaan..
 
Hoe gingen je eerste 3 vluchten voor je gevoel?

Bevalt verder goed daar?

Voor ons is nog onzeker of we zondag gaan. Kans bestaat dat het weer roet in het eten gaat gooien. Blijft nog even spannend.

Ben ook heel benieuwd naar het vliegen zelf. Enige vliegervaring is achterin een passagierstoestel ;)

Succes nog verder!
 
Hoe gingen je eerste 3 vluchten voor je gevoel?
opzich best lekker, 1 was echt heel veel leren, 2 vloog ik wat te gespannen en 3 heb ik echt van genoten en ging dus ook veel meer ontspannen.

Bevalt verder goed daar?
ja wel relaxt, alleen shit dat elke keer het weer zo vroeg slecht wordt (tegen de middag)

Voor ons is nog onzeker of we zondag gaan. Kans bestaat dat het weer roet in het eten gaat gooien. Blijft nog even spannend.

Ben ook heel benieuwd naar het vliegen zelf. Enige vliegervaring is achterin een passagierstoestel ;)

Succes nog verder!
Thnx! net weer de lucht in geweest maar was nog minder waard dan vanmorgen, totaal geen mooi-zichtbare horizon, zelfs op 6.000 voet niet.
 
Hoe gingen je eerste 3 vluchten voor je gevoel?
opzich best lekker, 1 was echt heel veel leren, 2 vloog ik wat te gespannen en 3 heb ik echt van genoten en ging dus ook veel meer ontspannen.

Bevalt verder goed daar?
ja wel relaxt, alleen shit dat elke keer het weer zo vroeg slecht wordt (tegen de middag)

Voor ons is nog onzeker of we zondag gaan. Kans bestaat dat het weer roet in het eten gaat gooien. Blijft nog even spannend.

Ben ook heel benieuwd naar het vliegen zelf. Enige vliegervaring is achterin een passagierstoestel ;)

Succes nog verder!
Thnx! net weer de lucht in geweest maar was nog minder waard dan vanmorgen, totaal geen mooi-zichtbare horizon, zelfs op 6.000 voet niet.
 
Hans, PVS 6 in NL? Zeiden die instructeurs dat?

die hebben daar weinig over te vertellen, ik geloof dat de begeleider dat zei.
er zijn verder ook geen wachtlijsten op seppe ofzo voor die ene kist die daar nog staat dus die kans is zeker aanwezig.
 
PVS van 31 mei gaat niet door ivm het weer. Helaas helaas. Kooitje007, kunnen jullie nog een beetje vliegen?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top